Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku on saanut minut tuntemaan oloni huonoksi, niin mikä avuksi?

Vierailija
28.02.2018 |

Joku, eli äiti.
Haluaisin äitini sisäistävän, tietävän, TAJUAVAN, miten paljon hän on aiheuttanut tuskaa ja pilannut elämääni sillä, että on aiheuttanut minulle sen kokemuksen ja tunteen, että olen huono, kasvatuksen nimissä.

Se on siis estänyt elämässä melkein kaikkea, mistä olisin muuten haaveillut. Kaikki tavoitteet, toiveet, juhlat, ilon mahdollisuudet....kaikkea.

Ja siis nyt se iski vanhemmuuteen, siitä tuli täysin mahdoton tehtävä. Silloin mä sanoin, että vttu nyt riitti. Mutta sainko vieläkään apua? En.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän hyvä että tekstiä tulee sieltä. sun ois ehkä hyvä soittaa just nyt sinne kriisipuhelimeen, usko mua ne jeesaa siellä sua.

Vierailija
2/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhyy pyhyy. Unohda jo se äitisi ja keskity olemaan äiti omille lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on k*sipää, joka uskoo itse olevansa näkyvästi muita parempi, eikä häntä ilmeisesti haittaa saada lapsensa tuntemaan itsensä huonoksi, äidin mielestähän se on vain tehokasta kasvatusta, että lapsi pyrkii sitten tekemään niin kuin äiti sanoo, ettei tuntisi itseään huonoksi . Mä ainakin sain siitä vain kiinni sen, että äitini haluaa minun kokevan itseni huonoksi. Se sen bitchin tulisi tajuta ennen kuin delaa.

ap

Vierailija
4/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun lapsesi sanoo sanoo sinulle samat sanat 20 vuoden päästä, miten voit auttaa häntä? Mitä voisit tehdä asialle?

Vierailija
5/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ideoita millä,narsistisen ihmisen saisi tuntemaan itsensä huonoksi?

ap

Vierailija
6/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun lapsesi sanoo sanoo sinulle samat sanat 20 vuoden päästä, miten voit auttaa häntä? Mitä voisit tehdä asialle?

Olisin todella pahoillani ja myötäilisin kaikkea mitä hän sanoo kokeneensa. Koittaisin olla mukana apuna parantamassa ne haavat, jos vain minusta olisi apua siinä.

ap

Vierailija
7/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo lasi vettä, rauhoita itsesti, sinulla ei ole juuri nyt mitään hätää. olet turvassa, itke jos se helpottaa, kietoudu peittoon ajattele miten vahva olet kun olet selvinnyt kuitenkin. 

Huomenna on uusi päivä, aurinko nousee. ja niin nouset sinäkin. vahvempana taas.

Vierailija
8/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

kyse ei ole siitä vaan siitä että narsisti tuntee itsestään jotain sellaista mitä emme oikein voi ymmärtää, pahaa oloa. sitä hän näyttää sinulle olemalla sinulle hirveä. 

sinun täytyy keskittyä vain itseesi ja tulevaisuuteesi, luultavasti ilman narsistia. 

sinä pärjäät kyllä. mä tiedän sen.

Vierailija
9/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kyse ei ole siitä vaan siitä että narsisti tuntee itsestään jotain sellaista mitä emme oikein voi ymmärtää, pahaa oloa. sitä hän näyttää sinulle olemalla sinulle hirveä. 

sinun täytyy keskittyä vain itseesi ja tulevaisuuteesi, luultavasti ilman narsistia. 

Kyllä mä pärjään, mutta mä haluan VOIDA HYVIN. Ei mun elämällä ole muuten mitään merkitystä eikä arvoa.

ap

Vierailija
10/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti esti mun hyvinvoinnnin ja vttu se maksaa siitä perseellään vielä.

ap

Vierailija
11/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kostin narsisti-isälle niin, että kun olin päässyt pahimman yli, (meni yli 20vuotta) kerroin mitä mieltä hänestä olen, ja se oli jotain hirveää. 

helpotti omaa toipumistani ja auttaa eteenpäin menossa. en ole enää sodassa johon minut tahtomattani haettiin, lähdin rauhaan.

Vierailija
12/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tää perhehomma meni täysin vituiksi tämän takia. Kun tuntee olevansa huono, ei kestä yhtään mitään.

ap

Vierailija
13/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tähän mennessäkään maksanut vaan lapsesi ja miehesi ovat maksaneet sen puolesta. Sulla ei ole sisua. Olet luuseri.

Vierailija
14/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Narsistinen ihminen tuntee aina itsensä huonoksi. Sitä se narsismi on. Ne vain ESITTÄÄ. Niiden itsetunto on romuna, mutta tekevät kaikkensa että kukaan ei huomaa. Satuttavat muita ihmisiä niin paljon kuin pystyvät, se on ainoa keino että muut eivät huomaa narsistin todellista luonnetta.

Ongelma on että ihan sama mitä muut ihmiset tekevät, narsistit eivät ikinä muutu.

Vierailija
15/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä mä pärjään, mutta mä haluan VOIDA HYVIN. Ei mun elämällä ole muuten mitään merkitystä eikä arvoa.

ap

Ainoa tapa voida hyvin on se, että lopetat tuon älyttömän takertumisen menneeseen. 

Vierailija
16/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

OIKEIN. kärsivällisyyttä, palkinto odottaa kun jaksat tehdä töitä hyvinvointisi eteen. 

mahtavaa että haluat haluta voida hyvin!

Vierailija
17/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse kostin narsisti-isälle niin, että kun olin päässyt pahimman yli, (meni yli 20vuotta) kerroin mitä mieltä hänestä olen, ja se oli jotain hirveää. 

helpotti omaa toipumistani ja auttaa eteenpäin menossa. en ole enää sodassa johon minut tahtomattani haettiin, lähdin rauhaan.

Olen samaa mieltä. Suora rehellisyys satuttaa eniten. Haasteena on tunnistaa kaikki mitä mulle on tehty ja muotoilla se sanoiksi, jotka sen kertovat.

ap

Vierailija
18/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

OIKEIN. kärsivällisyyttä, palkinto odottaa kun jaksat tehdä töitä hyvinvointisi eteen. 

mahtavaa että haluat haluta voida hyvin!

Nii-in. Olisin lapsena halunnut skipata sen, että tää bitch veivasi kaiken ensin huonoon suuntaan, mutta en kyennyt.

ap

Vierailija
19/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti esti mun hyvinvoinnnin ja vttu se maksaa siitä perseellään vielä.

ap

Tulevaisuus on erilainen, ei hän estä enää silloin sinua voimasta hyvin. 

olin narsistien uhrien lasten keskustelussa kerran. se alkoi sillä, että vetäjä ilmoitti ,että narsisti vanhempana on pahinta mitä lapselle voi tulla.

et ole yksin, me muut "tiedetään" mitä sä käyt läpi. tiedetään myös että parempi odottaa.

voimia

Vierailija
20/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ainoa tapa voida hyvin on se, että lopetat tuon älyttömän takertumisen menneeseen. 

Sä et tiedä hyvinvoinnista mitään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi