Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku on saanut minut tuntemaan oloni huonoksi, niin mikä avuksi?

Vierailija
28.02.2018 |

Joku, eli äiti.
Haluaisin äitini sisäistävän, tietävän, TAJUAVAN, miten paljon hän on aiheuttanut tuskaa ja pilannut elämääni sillä, että on aiheuttanut minulle sen kokemuksen ja tunteen, että olen huono, kasvatuksen nimissä.

Se on siis estänyt elämässä melkein kaikkea, mistä olisin muuten haaveillut. Kaikki tavoitteet, toiveet, juhlat, ilon mahdollisuudet....kaikkea.

Ja siis nyt se iski vanhemmuuteen, siitä tuli täysin mahdoton tehtävä. Silloin mä sanoin, että vttu nyt riitti. Mutta sainko vieläkään apua? En.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut teettää vihaamani ihmisen naaman kuvasta tyynyn! :)

Tämän tyynyn laitan ensin sohvalle ja piereskelen sen päälle antaumuksella. Sitten **** ***** ja ****** tuota tyynyä ja lopuksi vielä ******** tyynyn ********* ****** *******si.

Terapeuttista! Suosittelen! :) Ennenkuin kukaan kauhistelee, niin mulla on vihaani erittäin painavat syyt.

Vierailija
22/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyynyn laitan ensin sohvalle ja piereskelen sen päälle antaumuksella. Sitten **** ***** ja ****** tuota tyynyä ja lopuksi vielä ******** tyynyn ********* ****** *******si.

Terapeuttista! Suosittelen! :) Ennenkuin kukaan kauhistelee, niin mulla on vihaani erittäin painavat syyt.

😁

Mikähän ilme siihen ois sille kohteelle paras...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan itse kussut perhe-elämäsi ja hylännyt lapsesi. Sun äidilläsi ei ole asiaan osaa eikä arpaa.

Vierailija
24/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ideoita millä,narsistisen ihmisen saisi tuntemaan itsensä huonoksi?

ap

kyse ei ole siitä vaan siitä että narsisti tuntee itsestään jotain sellaista mitä emme oikein voi ymmärtää, pahaa oloa. sitä hän näyttää sinulle olemalla sinulle hirveä. 

sinun täytyy keskittyä vain itseesi ja tulevaisuuteesi, luultavasti ilman narsistia. 

sinä pärjäät kyllä. mä tiedän sen.

Kyllä mä pärjään, mutta mä haluan VOIDA HYVIN. Ei mun elämällä ole muuten mitään merkitystä eikä arvoa.

ap

OIKEIN. kärsivällisyyttä, palkinto odottaa kun jaksat tehdä töitä hyvinvointisi eteen. 

mahtavaa että haluat haluta voida hyvin!

Nii-in. Olisin lapsena halunnut skipata sen, että tää bitch veivasi kaiken ensin huonoon suuntaan, mutta en kyennyt.

ap

anna anteeksi itsellesi se mihin jouduit, kyllä sun pitää antaa se anteeksi. sä et voinut sille yhtään mitään kenen lapseksi synnyit, sä et ole tehnyt mitään pahaa äidillesi.

kaikki tulee kääntyy vielä johonkin paljon ihanampaan suuntaan sun kohdalla. olet hienolla tiellä, kun et kuuntele heitä jotka sanoo, että älä käsittele sulle aiheutettua tuskaa vaan käsittelet sitä

UPEAA.

Vierailija
25/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihan itse kussut perhe-elämäsi ja hylännyt lapsesi. Sun äidilläsi ei ole asiaan osaa eikä arpaa.

Ei, kyllä äitini oli saanut minut tuntemaan itseni huonoksi jo ennen kuin perustin perheen.

ap

Vierailija
26/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kyse ei ole siitä vaan siitä että narsisti tuntee itsestään jotain sellaista mitä emme oikein voi ymmärtää, pahaa oloa. sitä hän näyttää sinulle olemalla sinulle hirveä. 

sinun täytyy keskittyä vain itseesi ja tulevaisuuteesi, luultavasti ilman narsistia. 

Kyllä mä pärjään, mutta mä haluan VOIDA HYVIN. Ei mun elämällä ole muuten mitään merkitystä eikä arvoa.

ap

Sähän olet ihan chamion kamu! Hyvä! Just noin! terveesti annat takasin, mutta nätisti mutta tomerasti! 

Ainoa tapa voida hyvin on se, että lopetat tuon älyttömän takertumisen menneeseen. 

Sä et tiedä hyvinvoinnista mitään.

ap

Vierailija
27/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla semmosta tunnetta ap, että kaiken keskellä silloin äidin kanssa, sulla oli joku oma ydin sisin, mistä pidit kiinni? jos oli, hyvä. jos ei, se pyrkii sussa nyt esiin.

sun oma tahto ja mieli. 

Tervetuloa!

Vierailija
28/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

OIKEIN. kärsivällisyyttä, palkinto odottaa kun jaksat tehdä töitä hyvinvointisi eteen. 

mahtavaa että haluat haluta voida hyvin!

Nii-in. Olisin lapsena halunnut skipata sen, että tää bitch veivasi kaiken ensin huonoon suuntaan, mutta en kyennyt.

ap

anna anteeksi itsellesi se mihin jouduit, kyllä sun pitää antaa se anteeksi. sä et voinut sille yhtään mitään kenen lapseksi synnyit, sä et ole tehnyt mitään pahaa äidillesi.

kaikki tulee kääntyy vielä johonkin paljon ihanampaan suuntaan sun kohdalla. olet hienolla tiellä, kun et kuuntele heitä jotka sanoo, että älä käsittele sulle aiheutettua tuskaa vaan käsittelet sitä

UPEAA.

Niin, mun on pakko oppia siihen, etten tehnyt mitään pahaa äidilleni. Sitähän se käyttää oikeutuksina sille, että sai mut tuntemaan itseni huonoksi, tai siis hän ei sitä muotoilisi niin, mutta siis oikeutuksena sille mistä se syntyi.

ap

Vierailija
29/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁

Mikähän ilme siihen ois sille kohteelle paras...?

ap

Sitten voit antaa sen vielä äidillesi lahjaksi, että näin mä susta ajattelen. :)

Vierailija
30/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kostin narsisti-isälle niin, että kun olin päässyt pahimman yli, (meni yli 20vuotta) kerroin mitä mieltä hänestä olen, ja se oli jotain hirveää. 

helpotti omaa toipumistani ja auttaa eteenpäin menossa. en ole enää sodassa johon minut tahtomattani haettiin, lähdin rauhaan.

Olen samaa mieltä. Suora rehellisyys satuttaa eniten. Haasteena on tunnistaa kaikki mitä mulle on tehty ja muotoilla se sanoiksi, jotka sen kertovat.

ap

Sanot vaan ihan suoraan ja kaunistelematta niin kuin asiat on. ”Pilasit mun elämän kun annoit mun heppalehdet serkulle, pakotit siivoamaan, arvostelit tapaani viljellä porkkanoita ja pidit ne perkeleen nimipäiväjuhlat. En anna sinulle koskaan anteeksi ja nyt on pilalla lastenikin elämä koska aait minut hylkäämään heidät. ”

Vierailija
31/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sulla semmosta tunnetta ap, että kaiken keskellä silloin äidin kanssa, sulla oli joku oma ydin sisin, mistä pidit kiinni? jos oli, hyvä. jos ei, se pyrkii sussa nyt esiin.

sun oma tahto ja mieli. 

Tervetuloa!

No siis mulla oli turvasatama, isä, jonka luona oli aina erilainen kokemus (varmaan itsestä). Se jatkui ONNEKSI käytännössä aikuisuuteen, vaikkakin isästä ei muuten ollut apua, mutta tuon se säilytti ja se oli todella arvokas tieto. Eli tavallaan, kyllä.

ap

Vierailija
32/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kostin narsisti-isälle niin, että kun olin päässyt pahimman yli, (meni yli 20vuotta) kerroin mitä mieltä hänestä olen, ja se oli jotain hirveää. 

helpotti omaa toipumistani ja auttaa eteenpäin menossa. en ole enää sodassa johon minut tahtomattani haettiin, lähdin rauhaan.

Olen samaa mieltä. Suora rehellisyys satuttaa eniten. Haasteena on tunnistaa kaikki mitä mulle on tehty ja muotoilla se sanoiksi, jotka sen kertovat.

ap

Sanot vaan ihan suoraan ja kaunistelematta niin kuin asiat on. ”Pilasit mun elämän kun annoit mun heppalehdet serkulle, pakotit siivoamaan, arvostelit tapaani viljellä porkkanoita ja pidit ne perkeleen nimipäiväjuhlat. En anna sinulle koskaan anteeksi ja nyt on pilalla lastenikin elämä koska aait minut hylkäämään heidät. ”

Aika huono. Ei naurata.

ap

Vierailija
33/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän annat koko ajan äidillesi sitä mitä se haluaa: huomiota. Narsistithan rakastaa sitä että muut pyörii niiden ympärillä, just niin kuin sä teet. Sille olisi paras kosto, että unohtaisit sen olemassaolon täydellisesti. Mutta et pysty siihen, olet sen verran syvällä uhriutumisessasi.

Vierailija
34/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tai oikeastaan tää on aika hyvä. Tämä näyttää, millaisin asein arvostelijani pelaavat. Onneksi tuolla tasolla, niin näen, miksi he ovat väärässä.

Kiitos.

ap

Vierailija
35/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä teetä kuvaa tyynyyn vaan alapääpyyhkeeseen. Niin minäkin tein. Toimii!

Terkut kiusaajalleni, jonka tiedän toimivan myös av:lla.

Vierailija
36/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä narsisti osaa sabotoida välillisestikkin sun perhe elämää, että tuo on vaan osittain totta. Olen tuon pierutyynyn kehittelijä.

Vierailija
37/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän annat koko ajan äidillesi sitä mitä se haluaa: huomiota. Narsistithan rakastaa sitä että muut pyörii niiden ympärillä, just niin kuin sä teet. Sille olisi paras kosto, että unohtaisit sen olemassaolon täydellisesti. Mutta et pysty siihen, olet sen verran syvällä uhriutumisessasi.

Paljon enemmänhän mä teille annan huomiotani, kuin äidilleni. Ei mun äiti ole täällä. Huom.

ap

Vierailija
38/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä teetä kuvaa tyynyyn vaan alapääpyyhkeeseen. Niin minäkin tein. Toimii!

Terkut kiusaajalleni, jonka tiedän toimivan myös av:lla.

NÄIN! 😁

ap

Vierailija
39/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääni on liian arvokas pyyhittäväksi naamallaan. Suihkun jälkeen, kun takapuolikin on puhdas.

Vierailija
40/79 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapääni on liian arvokas pyyhittäväksi naamallaan. Suihkun jälkeen, kun takapuolikin on puhdas.

Kyllähän siinä muutamat kuukautisveret ois kiva nähdä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä