Voi hitto. Ollaan huomenna menossa miehen sukulaisille ja ruokana on tietenkin sitä jolle olen allerginen!
Nimittäin jotain sianlihaa.
Olen aika vaikeasti allerginen sillä seuraavana yönä en koskaan saa nukuttua. Jalkoihin koskee ja potkin koko yön ilmaa.
Minua myös hirveästi närästämään.
Olisiko liikaa jos kuitenkin soittaisin aamulla ja pyytäisin omaa ruokaa?
Kommentit (11)
Joo ota ruuat mukaan
Vaikka saarioisen soppa
Sulle taitaa vaan olla kasvamassa sorkat ja saparo.
Allergiset ilmoittavat ruokarajoitukset.
Toisaaltaan voisin kyllä jotain eläinperäistä kevyenpää. Voisiko toivoa vegaanista erikois ruokaa?
Jos laitan viestin, että toivon sellaista. Voisin lähettää sen jo kohtaa niin he näkevät sen mahd pian.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toisaaltaan voisin kyllä jotain eläinperäistä kevyenpää. Voisiko toivoa vegaanista erikois ruokaa?
Jos laitan viestin, että toivon sellaista. Voisin lähettää sen jo kohtaa niin he näkevät sen mahd pian.
T. Ap
Aina voi toivoa, mutta tässä tapauksessa jäi vähän liian viime tinkaan. Toivo siis hiljaa itseksesi ja ota vegaaniset eväät mukaan.
Älä tee paikan päällä asiasta numeroa ja toivo ettei miehesi sukulainenkaan tee.
Surkea provo.
Kyllähän tässä vähän aloitus kalskahtaa.
Jos ei sukulaisia tunne, niin kyllähän he olisivat kysyneet, oletko jollekin allerginen.
Ja jos tunnet, niin kyllähän he sitten tietävät, mille olet allerginen. Ja jos ovat kerran ruoankin ilmoittaneet etukäteen, niin olisihan silloin pitänyt jo oma suu avata.
Riittäisi pelkkä ilmoitus "tiedättehän, että en voi syödä sianlihaa", ilman mitään erityisvaatimuksia. Mutta miksi vasta nyt, kun olet tiennyt jo aikaisemmin, että sianlihaa on ruokana?
Onneksi sinun ei ole pakko ottaa omalle lautasellesi sikaa. Et sinä varmaan nälkään kuole, jos syöt vaan kaikkea muuta.
Tässä haisee provo ja kauas haiseekin.
Että sellainen allergia joka laittaa yöllä potkimaan ilmaa 😂
Taitaa olla kyseessä neurologinen ongelma enempi kuin allergia 😂
Ota omat nakit mukaan.