Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen opiskelija ja vaihto-opinnot ulkomailla?

Vierailija
18.04.2006 |

Onko kellään kokemusta tai tuttavia, jotka olisivat olleet vaihdossa opintojen vuoksi? Eli meillä 2 pientä lasta, puolen vuoden vaihtoa harkitaan. Isompi lapsista kaipaisi jo ikäistään seuraa myös muualla. Pienempi olisi vielä kotihoidossa. Olisiko ratkaisu ehkä au pair..? Kaikki vinkit tervetulleita!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko kysyä, miksi haluaisit lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa miettinyt, että miten asiat järjestän jos olen jonain päivänä vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
4/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni vaihtaripaikka toisessa maassa kaukana täältä :) ja lähden pienen poikani kanssa mukaan. mun on tarkoitus olla kotona. poika on niin pieni vielä ettei kaipaa seuraa muista lapsista eli sillain ehkä eri tilanne. kiva lähtä kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsenne on ? Miten kotihoidon tuki, eikös siinä ole sääntö, ettei saa ulkomaille?

Vierailija
6/6 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyisin melko normaalilta opiskelijamaailmassa. ja muutenkin maailma aukeaa, uskoisin kokemuksen avartavan koko perhettä. Enkä nyt toki puhu mistään puolen vuoden juhlimisesta maassa, josta ei vaihdon jälkeen muista mitään.. ;0)

Sukulaiset ja ystävät ulkomailla ovat jo nyt herättäneet lasten kiinnostuksen sekä muihin maihin että kieliin. Tällainen mahdollisuus olisi ihana käyttää, ennen kuin lapset ovat kouluiässä täällä Suomessa. Käytännön asiat vaan mietityttää, eli juuri tuo osa-aikahoito/esikoulu jne. Lapsemme ovat hyvin uteliaita ja avoimia, luulen, että tykkäisivät. Ja kyseessähän olisi lyhyehkö jakso. Mietitään vielä.