Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jestas, onko oikeesti lapsia jotka tekevat noin paljon " pahaa" , ja ovat noin villeja kun siina ketjussa luki (lyomisesta)?????

Vierailija
18.04.2006 |

Siis mulla 4 lasta (2 poikaakin on jos joku väittää et he ovat villimpiä) eikä nyt IKINÄ tuommoisia juttuja keksineet, huh, siis uskomattomalta kuulostaa. Tunkevat asioita outoihin paikkoihin, repivät lakanoita, vaippoja kattolamppuihin....käääk*** Iltatähti nyt 2v eikä IKINÄ revi, heitä, riko (tahallaan)...tai muuten käyttäyty noin....hm...mitä sanoisin...hullusti. En voisi kuvitella et hän edes keksisi ruveta purkaamaan sänkyä tai heittämään roskiksesta tavaraa ympäri kämppää - olen aivan sanaton. Tietysti hänkin juttuja keksii mut hallooo, rajaa siinäkin. Eilen esim sylki peilin päälle mut totteli ja lopetti kun selitin että ei niin voi tehdä....Onko tämä siis ihan tavallista, että teillä on lapsia jotka ovat tämmöisiä tornaadoja et pitää vahtia joka sekunti? En uskalla edes ajatella minkälaisia he ovat teiniikäisinä....mun vanhin 14v ja NYT vasta alkaa se haasteellinen aika. Kommentteja?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on kerran niin järjettömän villi, ettei mikään tehoa, niin eikö sinne suihkuun sitten kannata mennä kun mukula nukkuu tai läsnä on toinen aikuinen?

Missä on muu perhe, jos pari lasta ehtii keskenään TUHOTA saunan? Naapurissa kahvilla vai?

Ai niin mutta kun ne nyt vaan on niin VILLEJÄ, ei niille mitään voi. Ja hyvä kun ovat päiväkuiviksi ehtineet. Onnellista tulevaisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme