Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, miten tasokas kumppani olet?

Vierailija
28.02.2018 |

Nyt ei katsota pelkästään ulkonäköä, vaan tarkastele myös luonnetta, sivistystä, koulutusta, varallisuutta, elämänhallintaa jne. Toki ulkonäkötekijät vaikuttavat myös.

10 on unelmatapaus, 1 täysi katastrofi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 2. Olen keskivaikeasti masentunut nainen. Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Huonopalkkainen työ. Merkonomikoulutus. Koira. Vuokra-asunto. Ei varallisuutta. Tylsä. Ruma. Tissitön. Keskivartalolihava. Paljon seksikumppaneita.

Vierailija
2/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan 5. Tosin rahaa ei ole eikä omaisuutta, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Hieman rupsahtanut ja lihonut keski-ikäinen. En ole ruma, mutta enemmän komea nainen, en tippaakaan seksikäs. Mutta minusta löytyy sielun lämpöä, rakastavuutta, hellyyttä ja kunnioitusta kumppania kohtaan. Lisäksi pyrin pitämään kodin järjestyksessä. L Eli ekat asiat antaa arvosanan 1-2, mutta jälkimmäiset nostaa mahdollista arvosanaa jopa 8 tuntumaan. Laitetaan keskiarvoksi noin 5. 

Vierailija
5/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo 10.

Vierailija
6/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ehkä 2,ylimääräistä kehossa,ei koulutusta,ei varallisuutta,työtön.

Kuitenkin oon muilla osill ihan hyvä äiti ja rakastava puoliso.

Vierailija
7/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 7 1/2. Ihan nätti, hivenen pyöreä (3kg ylipaino). Tasanen luonne, tradenomi ja pyöritän kotia ihan pienillä summilla rahaa (osa-aikatyö kun muuta en ole vielä saanut) Teen hyvää ruokaa ja pyrin huomioimaan muut ihmiset.

Vierailija
8/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10. Korkea koulutus, korkeat tulot (oikeasti kuulun siihen 10% eniten ansaitsevien joukkoon), hoikka ja kaunis. Liikun paljon. Olen hyvä äiti ja puoliso.

Vierailija
9/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen jo 46-vuotias, joten siitä varmaan jo lähtee pojoja :-D. Mutta olen aktiiviliikkuja, mulla on tosi hyvä kroppa ja kauniit kasvot, joissa ei vielä hirveesti ikä näy. Ja hyvä asiantuntijatyöpaikka.

Toisaalta mulla on lapsia ja koiria, joten se varmaan laskee taas pojoja. 

Ja mulla ei oo hirveesti rahaa käytettävissä esim. matkusteluun, koska on näitä elätettäviä, talo ja sijoitan myös harrastuksiin (esim. urheiluvälineisiin) mieluummin kuin matkoihin.

Oon ehkä 6-7. Tosin miehiä kyllä olis tyrkyllä koko ajan :-D

Vierailija
10/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan 7. 

Olen hyväpalkkaisessa työssä, kroppa suht hyvin kuosissa (ikää 40 v), luonne melko tasainen, en tupakoi ja juon harvoin. Ulkonäkö on ok, jos panostaisin lisää vaatteisiin ja meikkiin, voisi arvosana nousta numerolla. 

Olen luonteeltani pääsääntöisesti mukava, perheessämme ei ole turhaa draamaa.  

Arvosanaa laskee peruslaiskuuteni: en jaksa panostaa kotitöihin (vaikka asuntomme pidämmekin perussiistinä), enkä osaa tehdä kovin kummoista ruokaa. Arki-iltaisin olen varmaan aika tylsää seuraa, viikonloppuisin sentään teemme asioita yhdessä ja olen varmaan ihan hauskaa seuraa. 

Vierailija
11/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti 10. Rakastan miesystävääni, olen hänelle uskollinen, haluan häntä, nautin hänen hemmottelustaan, arvostan häntä, olen kiinnostunut hänen elämästään ja asioistaan, vietän aikaa myös hänen ystäviensä ja sukulaistensa kanssa (vaikka introverttina viihtyisin paremmin kahden kesken), laitan hyvää ruokaa ja lähden yhteisiin harrastuksiin silloinkin, kun itseäni ei oikein huvittaisi.

Vierailija
12/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevani noin kahdeksan. Tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen, olen melko pitkä, hyvässä kunnossa, koulutettu, hyvätuloinen, melko varakas, pidän matkustelusta, kulttuurista ja kuntoilusta. Naisseuran löytäminen on aikuisiällä ollut suorastaan helppoa. 

Käytän kuitenkin viikonloppuiltaisin melko runsaasti alkoholia, mikä tekee minusta monien silmissä täysin kelvottoman. Kaikkia ei vain voi miellyttää.

Vierailija
13/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin 2. Olen keskivaikeasti masentunut nainen. Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Huonopalkkainen työ. Merkonomikoulutus. Koira. Vuokra-asunto. Ei varallisuutta. Tylsä. Ruma. Tissitön. Keskivartalolihava. Paljon seksikumppaneita.

Jos olisit mies, niin todennäköisesti arvioisit itsesi 8-9.

Vierailija
14/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10. Korkea koulutus, korkeat tulot (oikeasti kuulun siihen 10% eniten ansaitsevien joukkoon), hoikka ja kaunis. Liikun paljon. Olen hyvä äiti ja puoliso.

Ootko myös kiva ja rento vai suoritatko vaan?

Vierailija
15/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä varmaan joku 3.

t. Mies

Vierailija
16/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 3, lyhyt, normaalipainoinen suht hyvä kuntoinen, korkeakoulun käynnyt insinööri, pelaan varmaan liikaa, viihdyn omissa oloissa, löytyy kesämökki, mutta ei paljon rahaa. Välitän paljon ihmisistä, jotka ovat minulle läheisiä. En polta, juon harvakseltaan.

Vierailija
17/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin 10.

Terv. Sinkku

Vierailija
18/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin minä olen 1 ja toiselle 10. Ilman että minun täytyy sen ihmeemmin taustojani selittää niin olen aivan varma tuosta.

Vierailija
19/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto 5.

Vierailija
20/23 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni minään miehen unelmana, mutta kai olen ihan ok. 24-v, normaalipainoinen, aika tavallisen näköinen, en varmaan kauhean kaunis, mutta en kai sysirumakaan. Kunnioitan miestä ja kohtelen häntä hyvin. Miinuksena toki, että en käy töissä. Opiskelen amkissa. Olisko joku 5 tai 6?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi