Listataan tänne syitä rakastaa Tamperetta
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku oon huomenna tulossa sinne :D kertokaa mitä lapsiperhe voi tehdä siinä keskustassa kiiitos :)
Vapriikki ja Vohvelikahvila
Nimenomaan Ojakadun Vohvelikahvila. Vakoilumuseo.
Milavida, Tallipiha, Kehräsaari.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku oon huomenna tulossa sinne :D kertokaa mitä lapsiperhe voi tehdä siinä keskustassa kiiitos :)
Aseman kahvilaan ihmettelemään paikallisia hörhöjä ja lapset saa hyvää shokkihoitoa kun käyvät siellä kurkkaamassa aseman vessaa. Näin meillä, jäi huvipuistokin kakkoseksi kesälomareissulla. 😁
Haluavat ehdottomasti uudelleen sinne😂
Pyynikki, Pispala, kauppahalli, kahvilat ja ihmiset.
Tykkään Tampereesta yleensä, mutta nykyisellään kun kaikkialla rakennetaan ja revitään tiet auki raitioteiden vuoksi keskustasta on tullut ihan kammottava sumppu.
Pelimuseo ja muut näyttelyt Vapriikissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä skybar ja missä?
Uudehkon tornihotellin 25. kerroksessa oleva kahvila. Kiva paikka ja upeat näköalat. Lähellä rautatieasemaa, näkyy lähes joka paikkaan keskustassa, hemmetin korkea, mustanpuhuva rakennus.
Pyynikki ja Pispala nyt ainakin. Mun veli asui joskus siellä rannassa vanhassa puutalossa, mutta sitten se purettiin :(. Rautatieasemaa vastapäätä oleva Pupi ansaitsee maininnan jo pelkästään nimen takia :). Me miehen kanssa aina käydään siellä kun käydään Treella. Ehkä jotkut sen mieltää räkäläksi, mutta mun miehen mielestä on niin riemastuttavaa kuunnella oikeaa Treen murretta. Ja siellä on ihan mukavaa porukkaa, aina oltu juttusilla paikallisten kanssa. Ja halpa olut!
Järvenrannat ja maisemat, Vapriikki.
Mies on helsinkiläinen, minä syntynyt Treella, mutta jo 30v asunut Helsingissä.
Hyvät museot, teatterit, koski, tuleva ratikka, junayhteys, ei niin kireät ihmiset ym.!
Oma koti Pyynikillä <3
Pyynikin uimahalli
Arboretumin japanilainen puutarha
Aleksis Kiven kadun liikkeet
Ikurin Pyhäpolku
Vierailija kirjoitti:
Kasvava päihdeongelma
Miksi tää on sulle syy rakastaa Tamperetta? Oletko joku diileri?
Tämä päihdeongelma on kyllä vakava asia ja nyt olisi ihan viimeistään aika panostaa ennaltaehkäisyyn. Nuorisopalveluista ei saa leikata enää senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kasvava päihdeongelma
Erikoinen rakastamisen kohde sulla.
Lasten kanssa kannattaa mennä myös Vapriikkiin. Siellä on erilaisia näyttelyitä, joista meidän lapsemme ovat aina tykänneet. Siellä menee päivä siivillä. Katsottavaa myös aikuisille.