Moni kadehtii Volvoamme!
Kuukausi sitten saimme hakea liikkeestä ihka uuden Volvo XC90:sen.
Ostimme sellaisen koska haluamme liikuskella kunnon autolla, eikä rahasta ole kiinni.
Naapurit ovat alkaneet kateuksissaan kääntelemään Volvomme lasinpyyhkimiä ja sivupeilejä vinoon yms.
Näkyy ottavan koville kun Corollojen seassa on sentään yksi oikea AUTOKIN.
Kommentit (23)
Mua ei kiinosta autot pätkääkän, en omista autoa, enkä ajokorttia, enkä kumpaakaan koskaan hanki. Mulle on yks lysti onko jollain Lada tai Hummer.
Minäkin haluaisin uuden Volvon, mutta meillä aika vanha Golf ja kyllä silläkin ajelee.
..iso ja näyttävä kallis uusi Volvo herättää ainakin jonkinasteista huomiota.
Hölmöä sellainen kiusanteko, siis sitä autoa/omistajia kohtaan.
Ole onnellinen, etten asu naapurissasi, muuten olisin jo raapinut avaimella autonne kylkiin naarmuja.
on muuten mahtava ajaa tuo XC90. Onko teillä automaatti vai manuaalinen ja entä onko 5 vai 7 hengen auto?
Ei ollut provo, ärsyttää vaan kun ei auto saa olla rauhassa parkissa.
Volvo on diesel-koneella, automaatti ja 5-henkilön malli. Mies tykkää kovasti.
Ja tiedoksi yhdelle kyselijälle, tosi maalla asumme Helsingissä laitakaupungilla. Asuntovaunumme on tosin maalla, lähellä Hämeenlinnaa(tällä hetkellä kausipaikalla).
En karehdi teidän traktoria, mutta sinä kadehtisit meidän Toyota Land Cruseria (sillä kun on paljon parempi vetää asntovaunua)
Itse en arvosta Volvoja sen kummemmin, ostaisin mieluummin ison perheauton tyyliin Voyager tms. Mutta kukin makunsa mukaan.
Joka tapauksessa aika uskomatonta, jos joku tuolla tavalla autoanne sabotoi!
Muistattekos biisin " ..mutta rahat on loppu, mutta rahat on loppu, mutta.. myydään volvo.." tai sit se et " ..vaihdekeppi, ratti, kohta istut yötäpäivää volvossas kuin tatti.." =)
ne peilit, ettei vain naapuri kateuksissaan aja liian lähelle ja kolhi niitä.
VOLVO = euroopan nopein traktori.
Meilläkin on Volvo, mutta asutaankin omakotitalossa, joten auto saa olla ihan rauhassa omassa pihassa :P
Kun sen kerran sen vuoksi ostivatkin, että olis kylän komein auto. No, mehän tietysti heitetään vettä myllyyn ja kehutaan oikein, kuinka hieno auto niillä on. Heidän illuusionsa pysyy kasassa ja meillä on hauskaa.
Meillä on audi ja mersu. Ainoastaan kerran on mun audin pyyhkimet väännetty. Silloinkin se oli kait omamoka kun olin parkkeeranu audin lastauslauturin eteen. Silti kenelläkään ei ole oikeus toisten omaisuuteen kajota, munkin tapauksessa ois pelkkä lappu riittänyt tai sitten sakko.
Muuten on meidän autot saaneet olla ihan rauhassa, ja ei ole tunnetta että joku olisi kateellinen.
Maasturi lähes kaikilla, onkin ihanaa aina päästä tänne " turvaan" :-).
Jos kyse ei olekkaan kateudesta, vaan jospa teistä ei muutenkaan pidetä naapureina, josko teidän yliolkainen asennoituminen on alkanut niitä corollan omistajia tökkimään?
Paras tapahan saada teiiltä savun nousemaan korvista on loukata teidän silmäterää, eli uutta autoa (jota jaksatte väsymättä kehua niille köyhille naapureillenne).
T. 2 volvon omistaja (joista toinen xc90, automaatti 7hengelle, mutta empä ole huomannut kenenkään meitä kadehtivan)
Onks peilit ja pyyhkijät pysyny ojennuksessa vai vieläkö teidän herkkua kiusataan??