Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketin kassan ihme kommentti

Vierailija
27.02.2018 |

Ostin kaupasta ainoastaan 1 euron/kpl tarjoustuotteita(euron päivät). Kassa kommentoi ostoksiani ”siinähän oli pelkästään tarjoustuotteita”.

Vi**uako sen kassan tarvitsee tuollaista sanoa!

Missään ei näkynyt kieltoa ettei niitä pelkästään saisi ostaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Sittari oli kyseessä? Mun tyttärelle oli valitettu oikein saarnalla kun pyysi pikkupussia ja valistettu vastaisuuden varalle siirtymään kestokasseihin :D Mulle on henk.kohtasesti yks hailee vaikka kassalla ois paha päivä jos homma pelaa.

Vierailija
42/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on tosielämän ihmiskontaktit vähissä ja muutakin pielessä, jos kauppareissua jää noin analysoimaan.

Jep. Trolli tai sitten kuten sanoit, pienet on piirit ja päässä vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oo törkeää. Törkeää oli esim myyjän kommentti eräässä vaateliikkeessä: "eikö sulla ole kalliimpiin varaa?" (Olivat siis 20€ farkut)

No, tästä on hyvän aikaa, ainoa mitä tein oli että annoin esimiehelle palautetta enkä suinkaan valittanut tänne :D

Vierailija
44/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että kassaa puolustellaan täällä. Oli asiaton kommentti vaikka kuinka jauhaisitte small talkista. Aloittaja ei ole yliherkkä tai muulla tavoin viallinen. Menkää haukkumaan sitä naista joka tuntee mielihyvää, kun miehen puhtaat vaatteet ovat loppuneet. Lapsellinen nainen ei osaa erota.

Vierailija
45/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kassaa sun ostokset kiinosta v.n p.n vertaa. Halus kai varmistaa, ettei mitään mennyt vahingossa eurolla, jos olikin jotain normihintaista joukossa.

Ei kassaa kiinosta kun ei vaikuta palkkaan sun ostokses.

Vierailija
46/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilijoille maksetaan samala mitalla takaisin ja niitähän täällä Suomessa riittää. Monin paikoin aspa tarkoittaa lähes puolijumalaa, jolta ei kannata mennä kysymän ainakaan mitään hänen myymäänsä liittyvää. Sehän olisi törkeätä häirintää. Kassoille olen erityisen ystävällinen. Tekevät usein osa-aikahommaa paskapalkalla, ja kohetelu minua kohtaan on sen mukaisesti ystävällistä.K-ryhmän kauppoja käytän erittäin harovoin hinta-laatusuhteen ollessa huono täällä pöin. 

Vierailija
47/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää kassojen kommenteista. Joskus voi olla tahattomastikin tökerö. Monin paikoin kassoilla ei ole paljon elämänkokemusta, kun käytetään nuorta työvoimaa halpuuden vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän