Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarketin kassan ihme kommentti

Vierailija
27.02.2018 |

Ostin kaupasta ainoastaan 1 euron/kpl tarjoustuotteita(euron päivät). Kassa kommentoi ostoksiani ”siinähän oli pelkästään tarjoustuotteita”.

Vi**uako sen kassan tarvitsee tuollaista sanoa!

Missään ei näkynyt kieltoa ettei niitä pelkästään saisi ostaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa tilanteissa harvoin osaa sanoa mitään nasevaa, ne tulee aina jälkeenpäin mieleen, mutta tuohon olisi voinut kommentoida että: "Joo, täällä on normaalisti niin törkeän kalliit hinnat, että mä haen täältä yleensä vain näitä tarjoustuotteita, muuten käyn Prismassa."

Tuo ei ole nasevaa... Mut parempaa et miettimisen jälkeenkään keksinyt *shrug*

En niin. Mutta onneksi sinulla on nyt loistava tilaisuus pistää paremmaksi.

Vierailija
22/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän nää palstan plösömammat pahastuu paljon vähemmästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli taannoin lähiK-kauppa, jonka kauppias kurkku suorana huusi, jos tulit hakemaan pelkän sen tarjouskahvin.

Vierailija
24/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorempana kassalla töissä ja koulutuksessa painotettiin moneen kertaan ettei asiakkaan ostoksia kommentoida, edes positiivisessa mielessä koska siitäkin saattaa moni pahastua.

Suomi, mielensäpahoittajien maa :D

Vierailija
25/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

T: mun mies, jolle näytin tän ketjun

Sun mies olisi sanonut samalla tavalla ihan mihin tahansa näyttämääsi ketjuun. Sitä ei vain kiinnosta, joten anna miekkosen olla rauhassa äläkä häiriköi sitä av-mammamehuilullasi.

Vierailija
26/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa tilanteissa harvoin osaa sanoa mitään nasevaa, ne tulee aina jälkeenpäin mieleen, mutta tuohon olisi voinut kommentoida että: "Joo, täällä on normaalisti niin törkeän kalliit hinnat, että mä haen täältä yleensä vain näitä tarjoustuotteita, muuten käyn Prismassa."

Ei minulla ole tarvetta näpäyttää kaupan myyjää puolihuolimattomasta kommentista :D

Vierailija
27/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi small talkiin pitäisi keksiä jotain nasevaa piikittelyä? Taidat olla melko raskasta seuraa...

No ei toki pidäkään. Tuokin riippuu täysin siitä millä äänensävyllä ja ilmeellä tuo kassahenkilön kommentti tuli. En ole raskasta seuraa, mutta vittuilijoille saa vittuilla takaisin.

Miksi edes viitsii välittää? En haaksaisi aikaani tuollaiseen. Antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kasvattakaa hyvät ihmiset edes vähän teflonpintaa, ettei kaikki paska tarttuisi.

Vierailija
28/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä harvinaisen herkkähipiäinen henkilö jos tuosta suutut, eipä ole menestystä tiedossa tässä elämässä kun noin pienestä otat itseesi. Mitenhän kestät todellisen paskan tässä elämässä.

Vierailija
29/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit sanonut että niin oli ja jatkanut elämääsi.

Vierailija
30/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole tarvetta näpäyttää kaupan myyjää puolihuolimattomasta kommentista :D

Mutta sinulla oli tarvetta näpäyttää minua, joten voisit ihan opetusmielessä heittää jonkun oikeasti nasevan kommentin, äläkä huoli, ei se kassamyyjä sitä näe. ;)

Vierailija
31/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tosielämän ihmiskontaktit vähissä ja muutakin pielessä, jos kauppareissua jää noin analysoimaan.

Vierailija
32/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

T: mun mies, jolle näytin tän ketjun

Sun mies olisi sanonut samalla tavalla ihan mihin tahansa näyttämääsi ketjuun. Sitä ei vain kiinnosta, joten anna miekkosen olla rauhassa äläkä häiriköi sitä av-mammamehuilullasi.

:D

Vierailija
33/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoiva kuulo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi small talkiin pitäisi keksiä jotain nasevaa piikittelyä? Taidat olla melko raskasta seuraa...

No ei toki pidäkään. Tuokin riippuu täysin siitä millä äänensävyllä ja ilmeellä tuo kassahenkilön kommentti tuli. En ole raskasta seuraa, mutta vittuilijoille saa vittuilla takaisin.

Miksi edes viitsii välittää? En haaksaisi aikaani tuollaiseen. Antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kasvattakaa hyvät ihmiset edes vähän teflonpintaa, ettei kaikki paska tarttuisi.

No joillekin ihmisille voi tehdä ihan hyvää jos joku joskus sanoo vähän takaisinkin. Tämä siis yleisesti ilkeille vittuilijoille, ei niinkään tuolle kassahenkilölle, joka tuskin mitään pahaa tarkoitti.

Vierailija
34/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin varmaan todennu vanhaan sananlaskun henkeen "Köyhyys ei ole ilo vaikka rikkaita naurattaakin"

Olisikohan kassa ymmärtäny piikin *think*

Vierailija
35/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti oikeesti. Eihän se nyt vittuillaksee tota sanonu. Eiköhän tarkottanu vaa, että hyödybsit tarjouksen. Huhhuh.. M37

Vierailija
36/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinulla oli tarvetta näpäyttää minua, joten voisit ihan opetusmielessä heittää jonkun oikeasti nasevan kommentin, äläkä huoli, ei se kassamyyjä sitä näe. ;)

Ihme jankuttaja. Kestääkö sua irl kukaan?

Vierailija
37/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jankuttaja. Kestääkö sua irl kukaan?

No, vittuillakseni jankutin. :D Kyllä mua moni kestää, oon oikeasti aika kiva.

Vierailija
38/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys esimieheen niin loppuu läpänheitto.

Vierailija
39/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä yhdestä kommentista kassalla, en minäkään välittäisi, tosin yksikään kassa ei ole vielä vi.......t.

Euron hedelmiä ostan aina niin paljon kun kuvittelen ehdittävän syödä ennen pilaantumista.

Kommentit kuulen kotona aina kun yhdenkin hedelmän joutuu laittamaan biojätteisiin, kommentointi jatkuu siihen asti että kaikki on syöty. Vaikka puoletkin halvoista hedelmistä joutuisi heittämään pois niin siinä jää silti voitolle. Minä en ole pahoittanut mieltäni sadoista kommenteista kotona, ostan jatkossakin tarjouksista.

Vierailija
40/47 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisen takia kenenkään ei pitäisi joutua tekemään suoraa, kasvottaista kuluttaja-asiakaspalvelua. Näitä mielenterveysongelmaisia mielensäpahoittajia ja hankalaksi heittäytyviä narsisteja on mahdoton miellyttää, ja usein he oikein itse hakemalla hakevat raivonaiheita ja ymmärtävät tahallaan väärin, janoavat kostoa ja odottavat kuninkaallista kohtelua. Puistattaa edelleen kun muistelee millaisia tyyppejä joutui siinä työssä kohtaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä