Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko toisten ihmisten silmistä pimeyttä ja pahuutta?

Vierailija
27.02.2018 |

Silmät kertovat ihmisen sielun tilasta. Monilla ihmisillä silmistä hohkaa pimeyttä ja pahuutta. Toisten silmistä huomaa, että he ovat kuin eläviä kuolleita, jotka vain ovat elossa, mutta joilta puuttuu silmistä valo kokonaan. Joidenkin harvojen silmistä loistaa ilo ja rakkaus.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

Vierailija
2/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pääsi sisältö, ennakkoluulosi ja kaunasi sieltä vain heijastuvat sulle takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen tästä se muutaman kk takainen ketju: "Näin kaupassa psykopaatin". :D

Vierailija
4/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän ihmisistä monenlaista. Perusilme vaikuttaa eniten ensivaikutelmaan.

Vierailija
5/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting bitch face. 

Vierailija
6/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mulla on kuulemma todella vihainen ja torjuva perusilme. En voi sille itse mitään, se on vaan mun naama. Olen silti kaikille ystävällinen, tosi ujo ja hieman arkakin. Minusta sinäkin lukisit sitten varmaan pahuutta ja pimeyttä.

Vierailija
7/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa. Luotettavampaan tulokseen pääsen tarkkailemalla, vastaavatko teot puheita. Absoluuttisesti pahimmat tapaamani ihmiset ovat olleet hyvinkin karismaattisia ja viehätysvoimaisia.

Vierailija
8/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin heti Brother Christmasin silmistä että se on tuhma pukki.

Vierailija
9/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. Luotettavampaan tulokseen pääsen tarkkailemalla, vastaavatko teot puheita. Absoluuttisesti pahimmat tapaamani ihmiset ovat olleet hyvinkin karismaattisia ja viehätysvoimaisia.

Tuo on varmasti ainakin osittain totta. En välttämättä näe ihmisten silmistä mitään, mutta kyllä oli karmivaa huomata, että 20 vuotta tuntemani ihminen manipuloi ihmisiä ympärillään. Varmasti onnistuneesti minuakin monta kertaa.

Vierailija
10/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen tästä se muutaman kk takainen ketju: "Näin kaupassa psykopaatin". :D

Mulle tulee mieleen se kaunis nainen, jota muut naiset katsovat töissä "myrkyllisesti" :D

Vierailija
11/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaisten kanssa täytyy ainakin olla hyvin varovainen. Ne piirit on kyseenalaisia.

En suosittele.

Vierailija
12/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tila ole vakio. Muista se. Kun oot niin fiksu.

Vierailija
13/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täysin moraalittomat, pahantahtoiset ihmiset ovat pinnalta iloisia, ystävällisiä ihmisiä. Moni pälyilevä ja varautunut on vain peloissaan tai ahdistunut tai arka. On uskomattoman typerää ja ylimielistä kuvitella voivansa katsoa toista hetken silmiin ja sitten kuvitella muka tietävänsä, mitä päässä liikkuu. Ihan oman pään liikkeitä sinne heijastellaan, kuten joku sanoikin.

Ylipäänsä jos saa koko ajan näitä kaikkia omituisia viboja ja värinöitä, jotka eivät perustu mihinkään, kannattaa itse hakeutua pollatohtorille tarkistamaan todellisuudentajunsa.

Vierailija
14/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riippuluomet, pienet, värittömät silmät; mielestäni rumat. Silti koen oikeasti olevani kiltti, lämmin, hyväntahtoinen. En voi mitään silmilleni.

Vierailija
15/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan valkoinen tausta saa silmäni loistamaan ja heijastamaan valkoista valoa - se ei välttämättä ole iloa ja rakkautta, mutta valoa kuitenkin ;)

Vierailija
16/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on pahin narsisti jonka olen koskaan tuntenut. Hänen silmistään, kasvoistaan tai ilmeistään sitä ei mitenkään huomaa. Osaa erittäin taitavasti esittää herttaista lämpöistä perheenäitihahmoa. Hän näyttää ulkopuolisen silmin heleältä, herttaisen ryppysilmäkulmaiselta keski-ikäiseltä naiselta, mutta kulissien takana on ihan hirveä. Väkivaltainen, kylmä ja julma, ihan helvetin itsekäs ja suorastaan raaka. Mm. potki koiriamme, löi, tukisti, hakkasi meitä lapsia, varasti meiltä rahat, karkit ja syntymäpäivälahjat, teininä jopa vaatteita ja meikkejä, manipuloi oman mielensä mukaan milloin mitenkin. Kukaan hänen ystävistään ei ikipäivänä uskoisi kuinka traumaattinen lapsuus minulla ja sisaruksillani oli. Hän on täysi hirviö. Ap ei tasan varmasti arvaisi hänestä yhtään mitään silmien perusteella. Hän on erittäin taitava näyttelijä ja näitä ihmisiä on keskuudessamme pilvin pimein.

Vierailija
17/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen maagikko ja tunnen myös pimeyden voimat. Toki nuo ovat yleensä vain ilkeitä sekopäitä...

Vierailija
18/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini on pahin narsisti jonka olen koskaan tuntenut. Hänen silmistään, kasvoistaan tai ilmeistään sitä ei mitenkään huomaa. Osaa erittäin taitavasti esittää herttaista lämpöistä perheenäitihahmoa. Hän näyttää ulkopuolisen silmin heleältä, herttaisen ryppysilmäkulmaiselta keski-ikäiseltä naiselta, mutta kulissien takana on ihan hirveä. Väkivaltainen, kylmä ja julma, ihan helvetin itsekäs ja suorastaan raaka. Mm. potki koiriamme, löi, tukisti, hakkasi meitä lapsia, varasti meiltä rahat, karkit ja syntymäpäivälahjat, teininä jopa vaatteita ja meikkejä, manipuloi oman mielensä mukaan milloin mitenkin. Kukaan hänen ystävistään ei ikipäivänä uskoisi kuinka traumaattinen lapsuus minulla ja sisaruksillani oli. Hän on täysi hirviö. Ap ei tasan varmasti arvaisi hänestä yhtään mitään silmien perusteella. Hän on erittäin taitava näyttelijä ja näitä ihmisiä on keskuudessamme pilvin pimein.

Sinä taidat olla kivikissaäiti. Minulla on ollut vähän samanlaista. Olen pahoillani mitä olet joutunut kokemaan. Minusta kaikkein hirveintä tuollaisissa kuvioissa on se miten lapset maksavat asioista omassa elämässään. Se kaikki menee niin syvälle meissä. Voimia ja rauhaa toivotan sinulle. <3

Vierailija
19/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muziikkia

Sinkkumies

Vierailija
20/27 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla kivikissaäiti. Minulla on ollut vähän samanlaista. Olen pahoillani mitä olet joutunut kokemaan. Minusta kaikkein hirveintä tuollaisissa kuvioissa on se miten lapset maksavat asioista omassa elämässään. Se kaikki menee niin syvälle meissä. Voimia ja rauhaa toivotan sinulle. <3

Heh, kiitos tsempeistä mutta en ole kyseinen surullisenkuuluisa palstahullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan