Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö tajua että miehet vaan jättävät likaiset vaatteet lattialle?

Vierailija
27.02.2018 |

Tuli mieleen tuosta "lopetin mieheni äitinä olemisen"-ketjusta. Aloittaja kehtasi ihmetellä eikö mies huomaa että puhtaita paitoja on kaapissa enää yksi. Onko niin vaikeaa ymmärtää etteivät miehet käsittele asioita samalla tavalla kuin naiset? Minä ainakan huomaan asiat missä miehen aivot toimivat paremmin. Esim hän ei valita turhasta, ei juoruile eikä puhu turhuuksista. Esim hän ei puhu ulkonäöstään negatiiviseen sävyyn, ei vatvo pikkuongelmia tuntikaupalla.

Kannattaa erota jos ei kestä tuollaista piirrettä miehessään eikä puhuminen muuta asiaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia, josta akka alkaa sulle nalkuttaa, niin älkä missään nimessä opettele klaaraamaan sitä, vaan toista se tietoisesti säännöllisin väliajoin.

Miksi?

Jos "opit" tämän "opettajan" haluaman asian, niin kärsit siitä kahdella tapaa:

1. Voit olla ihan varma, että seuraava naputtamisen ja kouluttamisen aihe löytyy kyllä.

2. Ihan suotta voimaannutat akan tunnetta siitä, että hän on tässä puikoissa ja muovaa sua mieleisekseen.

Kahden askeleen ohjeet eroon. Tässäkin kuitenkin asenne ratkaisee.

Mä jaksan ihmetellä, kuinka tuolla asenteella ylipäänsä päädytään kenenkään kanssa yhteen, mutta ilmeisesti passiivis-aggressiivinen sotajalalla oleminen on yleinen käsitys parisuhteen normaalitilasta.

No eihän se parisuhde voi toimia niin, että toinen olettaa jonkun muun (äidin, kotitonttujen?) hoitelevan pyykit, siivoukset sun muut huushollin juoksevat asiat. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitää itse ymmärtää osallistua niihin. Jos ei ymmärrä ollaan askel lähempänä eroa.

Ja entäs tuo "Mä autan kotitöissä"? Mitä autat, jos siistit OMAT jäljet, petaat petin, viet pyykkisi asianmukaiseen paikkaan, tamppaat matot, KUN VASTINEENA päivän mittaan toinen imuroi, tyhjentää tiskikoneen, laittaa ruokaa, käyttää sitä pyykkikonetta, pesee jääkaappia jne jne. ???

Maailma menee eteenpäin, kaikki kehittyy, mutta nainen se vaan on ikuisesti huo*a, miehen palvelija ja tarpeiden tyydyttäjä.

Nykyäidit: Muuttakaa tämä kivikautinen asenne! Kiitos!

Vierailija
42/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ymmärrä, miksi jättäisin vaatteita lattialle missään tilanteessa. Likaiset laitan suoraan pyykkikoriin. Jaa, mutta olenkin sinkku. Muuttuisiko käyttäytymiseni radikaalisti, jos huushollissa olisi nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet todellakin juoruilee. Pahimpia ovat juurikin nämä että panin sitä panin tota se teki sillo tota ja toi toinen ei osannut ottaa suihin ollenkaa yms.

Kyllä ne keskenään paskaa puhuu yhtä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä