Ettekö tajua että miehet vaan jättävät likaiset vaatteet lattialle?
Tuli mieleen tuosta "lopetin mieheni äitinä olemisen"-ketjusta. Aloittaja kehtasi ihmetellä eikö mies huomaa että puhtaita paitoja on kaapissa enää yksi. Onko niin vaikeaa ymmärtää etteivät miehet käsittele asioita samalla tavalla kuin naiset? Minä ainakan huomaan asiat missä miehen aivot toimivat paremmin. Esim hän ei valita turhasta, ei juoruile eikä puhu turhuuksista. Esim hän ei puhu ulkonäöstään negatiiviseen sävyyn, ei vatvo pikkuongelmia tuntikaupalla.
Kannattaa erota jos ei kestä tuollaista piirrettä miehessään eikä puhuminen muuta asiaa.
Kommentit (43)
Olen mies enkä ymmärrä, miksi jättäisin vaatteita lattialle missään tilanteessa. Likaiset laitan suoraan pyykkikoriin. Jaa, mutta olenkin sinkku. Muuttuisiko käyttäytymiseni radikaalisti, jos huushollissa olisi nainen?
Miehet todellakin juoruilee. Pahimpia ovat juurikin nämä että panin sitä panin tota se teki sillo tota ja toi toinen ei osannut ottaa suihin ollenkaa yms.
Kyllä ne keskenään paskaa puhuu yhtä lailla.
Ja entäs tuo "Mä autan kotitöissä"? Mitä autat, jos siistit OMAT jäljet, petaat petin, viet pyykkisi asianmukaiseen paikkaan, tamppaat matot, KUN VASTINEENA päivän mittaan toinen imuroi, tyhjentää tiskikoneen, laittaa ruokaa, käyttää sitä pyykkikonetta, pesee jääkaappia jne jne. ???
Maailma menee eteenpäin, kaikki kehittyy, mutta nainen se vaan on ikuisesti huo*a, miehen palvelija ja tarpeiden tyydyttäjä.
Nykyäidit: Muuttakaa tämä kivikautinen asenne! Kiitos!