Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö tajua että miehet vaan jättävät likaiset vaatteet lattialle?

Vierailija
27.02.2018 |

Tuli mieleen tuosta "lopetin mieheni äitinä olemisen"-ketjusta. Aloittaja kehtasi ihmetellä eikö mies huomaa että puhtaita paitoja on kaapissa enää yksi. Onko niin vaikeaa ymmärtää etteivät miehet käsittele asioita samalla tavalla kuin naiset? Minä ainakan huomaan asiat missä miehen aivot toimivat paremmin. Esim hän ei valita turhasta, ei juoruile eikä puhu turhuuksista. Esim hän ei puhu ulkonäöstään negatiiviseen sävyyn, ei vatvo pikkuongelmia tuntikaupalla.

Kannattaa erota jos ei kestä tuollaista piirrettä miehessään eikä puhuminen muuta asiaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia, josta akka alkaa sulle nalkuttaa, niin älkä missään nimessä opettele klaaraamaan sitä, vaan toista se tietoisesti säännöllisin väliajoin.

Miksi?

Jos "opit" tämän "opettajan" haluaman asian, niin kärsit siitä kahdella tapaa:

1. Voit olla ihan varma, että seuraava naputtamisen ja kouluttamisen aihe löytyy kyllä.

2. Ihan suotta voimaannutat akan tunnetta siitä, että hän on tässä puikoissa ja muovaa sua mieleisekseen.

Kohta 3. Et opi. Akka potkaisee sut pellolle. Heipat vaan sulle.

Vierailija
22/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni juoruilee ja vatvoo omaa ulkonäköään. Jättää myös vaatteet lattialle. Kai se sitten pitää jättää?

Pitäisi, ota mieluummin minut. Laitan pyykkini aina eri koreihin värin ja pesulämpötilan perusteella ja pesen kunkin korin pyykit, kun pyykin määrä kasvaa tietyn rajan yli

En minä välitä miten mies pesee pyykkinsä tai kuinka usein siirtää ne lattialta pyykkikoriin. Sinun pitäis kertoa itsestäsi vähän enemmän ennen kun harkitsen vaihtoa.

Osaatko esimerkiksi erottaa mitkä minun käsinpesua vaativat vaatteeni voi pestä koneen hienopesuohjelmalla ja mitkä oikeasti käsin? Kuinka peset sukkani? Mikä on politiikkasi alusvaatteiden suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen asia, josta akka alkaa sulle nalkuttaa, niin älkä missään nimessä opettele klaaraamaan sitä, vaan toista se tietoisesti säännöllisin väliajoin.

Miksi?

1. Voit olla ihan varma, että seuraava naputtamisen ja kouluttamisen aihe löytyy kyllä.

2. Ihan suotta voimaannutat akan tunnetta siitä, että hän on tässä puikoissa ja muovaa sua mieleisekseen.

Kahden askeleen ohjeet eroon. Tässäkin kuitenkin asenne ratkaisee.

Vierailija
24/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää likaisen vaatteet lattialle, niin so what? En ole niin raihnainen, ettekö saisi jalkaa nostettua vaatteiden yli tai tarvittaessa potkaistua paikaa nurkkaan. Jos miehellä ei ole puhtaita vaatteita, niin en ymmärrä, miten asia liittyy minuun.

Imuroiminen ja lattioiden pesu on aika hankalaa jos on myttyjä nurkissa. Mutta ehkä teillä ei juuri siivotakaan?

Kyllä meillä riittää nihkeä pyyhintä mikrokuitumopilla. Pikkasen potkaisee vaatekauppa syrjään. No problems.

Vierailija
25/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mä jaksan ihmetellä, kuinka tuolla asenteella ylipäänsä päädytään kenenkään kanssa yhteen, mutta ilmeisesti passiivis-aggressiivinen sotajalalla oleminen on yleinen käsitys parisuhteen normaalitilasta.

Vierailija
26/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija nalkuttaa kun laitan vaatteet pyykkikoriin. Pitäisi kuulemma jättää kodiksen lattialle koska hänen on helpompi ne siinä lajitella. Ite jättää myttyjänsä nurkkiin. Protestina laitan omani pyykkikoriin. Arvatkaa kumman tavan lapset ovat omaksuneet?

Vierailija
27/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni juoruilee ja vatvoo omaa ulkonäköään. Jättää myös vaatteet lattialle. Kai se sitten pitää jättää?

Pitäisi, ota mieluummin minut. Laitan pyykkini aina eri koreihin värin ja pesulämpötilan perusteella ja pesen kunkin korin pyykit, kun pyykin määrä kasvaa tietyn rajan yli

En minä välitä miten mies pesee pyykkinsä tai kuinka usein siirtää ne lattialta pyykkikoriin. Sinun pitäis kertoa itsestäsi vähän enemmän ennen kun harkitsen vaihtoa.

Osaatko esimerkiksi erottaa mitkä minun käsinpesua vaativat vaatteeni voi pestä koneen hienopesuohjelmalla ja mitkä oikeasti käsin? Kuinka peset sukkani? Mikä on politiikkasi alusvaatteiden suhteen?

En koskaan laita pyykkejä lattialle edes hetkeksi vaan suoraan oikeaan koriin. Osaan lukea pesuohjeet, mutta saat itse pestä vaatteesi. Minä voin pestä lakanat ja pyyhkeet. Alusvaatteeni pesen tietysti aina 60 asteessa

Vierailija
28/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää likaisen vaatteet lattialle, niin so what? En ole niin raihnainen, ettekö saisi jalkaa nostettua vaatteiden yli tai tarvittaessa potkaistua paikaa nurkkaan. Jos miehellä ei ole puhtaita vaatteita, niin en ymmärrä, miten asia liittyy minuun.

Imuroiminen ja lattioiden pesu on aika hankalaa jos on myttyjä nurkissa. Mutta ehkä teillä ei juuri siivotakaan?

Lattioita ei tarvitse pestä joka viikko. Lisäksi ne lattialla lojuvat vaatteet keräävät isommat pölyt itseensä, joten imurointitiheyttä voi huoleti laskea. Ja ainakin meillä on sellainen imuri, jolla voi työnnellä tavaroita sivummalle. Banaaninkuori lattialla on paljon hankalampi siirrettävä kuin paita.

Vierailija
29/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei jätä vaatteitaan lattialle, vaan pesee ne itse.

Hän valittaa minulle, jos jätän tiskejä lojumaan.

Hän valittaa usein ulkonäöstään.

PS. Ihan tutkimustenjo mukaan miehet juoruilevat enemmän kuin naiset. He vain eivät kutsu sitä juoruilemiseksi vaan tietojen vaihdoksi. Sama kuin että miehet nimittävät naisen aiheesta sanomista nalkuttamiseksi, mutta omaa aiheesta sanomistaan perustelluksi huomauttamiseksi.

Vierailija
30/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies juoruilee paljon enemmän kuin minä, kertoo kaikki ykstyiskohdat kavereidensa naisystävistä, omaisuudesta yms. Itse en paljasta tuollaisia asioita omista kavereistani.

Niin meilläkin. Tiedän aika noloja yksityiskohtia jopa miehen työkavereiden seksielämästä.

Vierailija
31/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies juoruilee paljon enemmän kuin minä, kertoo kaikki ykstyiskohdat kavereidensa naisystävistä, omaisuudesta yms. Itse en paljasta tuollaisia asioita omista kavereistani.

Niin meilläkin. Tiedän aika noloja yksityiskohtia jopa miehen työkavereiden seksielämästä.

Minä tiedän miehen kavereiden vehkeiden koon. Asioita joita ei olisi tarvinnut kuulla.

Vierailija
32/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään "vaan huomaa" että mies on seksin puutteessa. Ihme kiukuttelija. Ja seksin pitäisi sitten mennä aina miehen vaatimustason mukaan, aina tulee sanomista että pitäisi tehdä paremmin. Harrastakoon keskenään, kun en kerran osaa. 

Vierailija
33/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mä jaksan ihmetellä, kuinka tuolla asenteella ylipäänsä päädytään kenenkään kanssa yhteen, mutta ilmeisesti passiivis-aggressiivinen sotajalalla oleminen on yleinen käsitys parisuhteen normaalitilasta.

No eihän se parisuhde voi toimia niin, että toinen olettaa jonkun muun (äidin, kotitonttujen?) hoitelevan pyykit, siivoukset sun muut huushollin juoksevat asiat. Kyllä nyt aikuisen ihmisen pitää itse ymmärtää osallistua niihin. Jos ei ymmärrä ollaan askel lähempänä eroa.

Vierailija
34/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatvotaan pikku asioita kuten vaatteiden jättämistä lattialle ja sit ihmetellään kun parisuhteet kariutuvat..no miksi, siksi että suomalainen nainen haluaa TASA-ARVOA. Ihan kaikessa! Jos mies ei ole sellainen kun nainen haluaa niin se on miehen VIKA. Koulutetaan mies sisäsiistiksi ja poljetaan päälle tai ainakn yritetään. Sitten kun mies on koulutettu ja alistettu niin ei se olekaan enää mielenkiintoinen. Sitten itketään täällä et mies otti ja jätti..

Vierailija
35/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija nalkuttaa kun laitan vaatteet pyykkikoriin. Pitäisi kuulemma jättää kodiksen lattialle koska hänen on helpompi ne siinä lajitella. Ite jättää myttyjänsä nurkkiin. Protestina laitan omani pyykkikoriin. Arvatkaa kumman tavan lapset ovat omaksuneet?

Kyllä meillä on useampia pyykkikoreja, joihin kukin lajittelee vaatteensa. Siis tummat 40 ja 60 asteiseen pesuun, vaaleat 40 ja 60 asteiseen pesuun, hienopesu ja villapesu. Problem solved.

Vierailija
36/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän miehen kavereiden vehkeiden koon. Asioita joita ei olisi tarvinnut kuulla.

No tässä :D Näitä olen kuullut minäkin! Saunailloissa on aina eräällä tapana "heitellä helikopteria", niin on kuulemma iso vehje :) Jollain sitten taas onneton katkarapu. Miten voi näin kiinnostaa nämä? Alan kohta uskoa täälläkin lukemiani "telakointijuttuja" :/

Vierailija
37/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatvotaan pikku asioita kuten vaatteiden jättämistä lattialle ja sit ihmetellään kun parisuhteet kariutuvat..no miksi, siksi että suomalainen nainen haluaa TASA-ARVOA. Ihan kaikessa! Jos mies ei ole sellainen kun nainen haluaa niin se on miehen VIKA. Koulutetaan mies sisäsiistiksi ja poljetaan päälle tai ainakn yritetään. Sitten kun mies on koulutettu ja alistettu niin ei se olekaan enää mielenkiintoinen. Sitten itketään täällä et mies otti ja jätti..

Jos ne äitykät olisi opettaneet miehet jo lapsuudenkodissa sisäsiistiksi ja tekemään osansa, niin näitä ongelmia ei olisi. Eikä äijien tarvitsisi vinkua netissä, miten kamalaa on joutua omat juttunsa huolehtimaan.

Vierailija
38/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei likavaatteiden pyykkikoriin laittaminen voi olla miehellekään älyllisesti tai fyysisesti ylivoimainen tehtävä.

Vierailija
39/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni minulla on fiksu mies, äitinsä on sisäsiistiksi aikoinaan kouluttanut.

Vierailija
40/43 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei likavaatteiden pyykkikoriin laittaminen voi olla miehellekään älyllisesti tai fyysisesti ylivoimainen tehtävä.

Tai pyykkien peseminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi