Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako kylmä talvisää? Ole iloinen, ettet ole Etelämantereella: sieltä on mitattu jopa -93,2 celsiusastetta.

Vierailija
27.02.2018 |

Lopettakaa se vinkuminen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako jää kiehua -100 asteessa?

Vierailija
2/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako jää kiehua -100 asteessa?

Ei ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää että tänään ulkona hytistessä tuli ajatelleeksi niitä jotka elävät vielä kylmemmillä alueilla. Miten oikein kestävät? Minulla oli jo naama jäätymässä irti ja jalat puutuneet jo -15 säässä (+tuuli).

Vierailija
4/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä mielisairaiden lässyttämää ilmaston läpenemistä.

Vierailija
5/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kylvä pa skaa.

Käyhän tsekkaan ne pakkasennätykset.

Vierailija
6/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Samaan aikaan kun täällä on kylmä, on pohjoisnavalla reilusti tavanomaista lämpimämpää. Ilmastoa ja sen lämpenemistä ei tutkita yhden tai kahden paikan lämpötilojen mukaan, vaan se kattaa koko maapallon.

Vierailija
7/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Juuri sopiva talvisää, sellainen kuin kuuluu ollakin. Kipakka pakkanen ja ihana auringonpaiste. Surkeita talvia ollut viime vuosina, hädin tuskin pakkaselle mennyt lukuun ottamatta mahdollisesti paria kolmea päivää.

Vierailija
8/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää että tänään ulkona hytistessä tuli ajatelleeksi niitä jotka elävät vielä kylmemmillä alueilla. Miten oikein kestävät? Minulla oli jo naama jäätymässä irti ja jalat puutuneet jo -15 säässä (+tuuli).

No eipä täällä pohjoisessa juuri muita meidän suomalaisten lisäksi asu. Olisiko yhteensä noin 20 miljoonaa ihmistä näillä Suomen leveyspiireillä, niistä neljännes me suomalaiset ja lopuistakin aika suuri siivu suomensukuisia. 

Vierailija
9/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kylmempiä alueita??

Vierailija
10/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kylmempiä alueita??

Minä olin lukevinani joskus että Venäjän Siperiassa on ollut taannoin lähes neljäkymmentä astetta. Mutta tämän nyt on kaukainen mutu-muisto joten saatan muistaa väärinkin.

Vierailija
11/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä että ilmastonmuutos tarkoittaa sitä että yhtäkkiä säät kaikkialla muuttuu lämpimiksi eikä kovia pakkasia voi enää tulla? Et ilmeisesti ymmärrä ilmastonmuutosta lainkaan.

Vierailija
12/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi pingviini parat jotka siellä kylmässä koittaa selvitä :(

Vierailija
13/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kylvä pa skaa.

Käyhän tsekkaan ne pakkasennätykset.

Katsopa itse, pelle.

Vierailija
14/14 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi pingviini parat jotka siellä kylmässä koittaa selvitä :(

Jäin haaviin, kun kirjoitin äm mä. Yritänpä uudelleen.

Pingiivit ovat viisaita eläimiä. Miespuoliset jätetään viimaan lämmittelemään munia sillä välin, kun naispuoliset pulahtelevat lämpöisissä vesissä ja mässäävät mahan täydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi