Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki naiset! Ärsyttääkö teitä jos mies on selibaatissa

27.02.2018 |

Tuli vaan mieleen ku suutuin naiselleni niin paljon että pihtaan tässä nyt jonki aikaa. Mutta ongelma on se että tämä ei näytä kyllä naistani haittaavan ollenkaan. Niin haluisin nyt tietää teiltä naisilta että näytteleekö hän vai onko sittenkin sisällä kiihkeä halu koskea minuun.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarimies on niin epäseksikäs ilmestys, että halut häntä kohtaan katoaisivat nopeasti. Halut seksiä kohtaan voisivat lisääntyä mutta mieluummin jonkun muun kanssa.

22/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka sovintoseksi sitten joku myytti vai? Kyllä mä oon aikasemmissa suhteissa korjannu riidan pelkällä seksillä. Eli koko aihetta ei oo enää edes käsitelty seksin jälkeen. Vaan nainen aina toteaa oot ihana rakastan sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko riittää että menee vähän ilman paitaa kokkailee keittiöön.

Vierailija
24/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Onko muka sovintoseksi sitten joku myytti vai? Kyllä mä oon aikasemmissa suhteissa korjannu riidan pelkällä seksillä. Eli koko aihetta ei oo enää edes käsitelty seksin jälkeen. Vaan nainen aina toteaa oot ihana rakastan sua.

Kannattaa pitää mielessä, että kaikki ovat erilaisia ja että fanaattisimmat kommentoijat täällä(kään) eivät taida edustaa ns. keskivertoyksilöä.

Meitä on joka lähtöön, silti jokainen valtavirrasta poikkeavakin kuvittelee edustavansa enemmistöä ja ennenkaikkea tietävänsä miten asiat milloin missäkin asiassa ovat.

Vierailija
25/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Kannattaa pitää mielessä, että kaikki ovat erilaisia ja että fanaattisimmat kommentoijat täällä(kään) eivät taida edustaa ns. keskivertoyksilöä.

Meitä on joka lähtöön, silti jokainen valtavirrasta poikkeavakin kuvittelee edustavansa enemmistöä ja ennenkaikkea tietävänsä miten asiat milloin missäkin asiassa ovat.

26/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oot oikeessa että täällä olevat eivät yleensä yllä edes keskivertoon.

Vierailija
27/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin tota pihtaamista ehkä lähinnä huvittavana. En tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta, mut mä en pystyis ottaa tollasessa tilanteessa miehen kiukuttelua niin tosissaan et halut heräis :D Omin avuin onneen ja antaa miehen kiukutella rauhassa..

Ja riidan ratkaiseminen seksillä taas... No, hyvä jos toimii. Tosin luulen että aika monella ne käsittelemättömät asiat jää vaivaamaan vaikka kuinka nai. Oma mies on onneksi aikuinen, osaa keskustella erimielisyydet niin että molemmat saadaan asiat käsiteltyä kunnolla. Eikä kiukuttele makkarissa.

Vierailija
28/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää siinä määrin että vähintään mielessäni alan lukea madonlukuja koko suhteelle. Menetän myös seksuaalisen kiinnostukseni selibaattimiestä kohtaan. Ehkä lopullisesti.

Vierailija
29/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vastaan omasta puolestani. Minua ei haittaisi yhtään, vaikka mies päättäisi pysytellä selibaatissa lopun ikänsä.

Vrt. naisen naiseus ja seksuaalisuus kuolee, kun mies ei halua seksiä.

Eli täällä saa ylä peukkuja sekä se, että nainen lopettaa seksin, että miehen seksin lopettaminen on epäreilua, -kunnioittavaa ja raastavaa.

Alapeukkuja ja saa se kun mies päättää lopettaa seksin ja se, että mies kokee seksin päättymisen epäteiluksi ja henkisesti todella raskaaksi.

Justiinsa.

Vierailija
30/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen, mutta siltikin aika yleinen asenne täällä;

mies suuttuu naiselleen ja tästä syystä alkaa "pihtaamaan", eli ei suostu seksiin; miehessä täytyy olla jotain vikaa ja miehen täytyy ainakin olla tyhmä...

jos taas nainen mieheensä suuttuneena pihtaa viikkotolkulla, on mies sen ansainnut - no questions asked...

Vierailija
31/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa lapsellinen. Mitään suhdeongelmia ei ratkaista murjottamalla eikä pihtaamalla. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän