Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki naiset! Ärsyttääkö teitä jos mies on selibaatissa

27.02.2018 |

Tuli vaan mieleen ku suutuin naiselleni niin paljon että pihtaan tässä nyt jonki aikaa. Mutta ongelma on se että tämä ei näytä kyllä naistani haittaavan ollenkaan. Niin haluisin nyt tietää teiltä naisilta että näytteleekö hän vai onko sittenkin sisällä kiihkeä halu koskea minuun.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies osoita mieltään tuolla tavalla. Aina siltä saa.

Vierailija
2/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko miehen pihtaus nimeltään selibaatti? Mutta naisen haluttomuus pihtausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi otsikko ja viestisi sisältö eivät liity toisiinsa. Vastaan niihin siis erikseen:

Ei. Minua ei haittaa, jos joku mies jossain on selibaatissa.

On lapsellista käyttäytyä parisuhteessa tuolla tavalla. Jos teillä on erimielisyyksiä, keskustelkaa niistä. Et voi olettaa, että asiat korjautuvat, jos päätät yhtäkkiä käyttäytyä jollain tavalla, joka ei liity itse asiaan mitenkään.

4/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mut kysymys nyt oliko haittaisko sua jos se pihtais vaikka kuukauden ajan?

Vierailija
5/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina hyvä asia! Poissa pahanteosta ja poissa ärsyttämästä.

Paitsi jos on rintalihakset, vatsalihakset ja kiinteät pakarat jo komea ulkonäkö. Mutta ei sellaisten tarvikaan, itse ainakin käpälöisin ja lääppisin niin ettei tule mitään selibaatista.

Vierailija
6/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Niin mut kysymys nyt oliko haittaisko sua jos se pihtais vaikka kuukauden ajan?

Miksi haluat tietää?

7/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse oo siitä haluanko sen riidan korjaantuvan. Vaan siitä että naiseni haluaa minua tulisesti.

Vierailija
8/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En halua seksiä oma-aloitteisesti. Ihan sama vaikka olisin loppuikäni ilman, mieluummin niin.

Vierailija
9/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuolla keinolla saa naista hulluksi himosta. Naisilla taitaa mennä enemmän niin, että mitä kauemmin on ilman, sitä paremmin se ilman oleminen sujuu.

Vierailija
10/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritätkö kysyä teemmekö me naiset koskaan aloitteita seksiin?

Vierailija
11/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi se että mies käyttäytyisi noin typerästi. Tuollaisen käytöksen tuloksena omat seksihalut lähtisi kyllä varmaan lopullisesti että siinä mielessä ei haittaisi...

12/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyy noi kaikki mainitsemasi asiat. Siks mä tätä kysynki että mahtaako olla vaikeeta hänellä. Mut sit taas mulla on kyllä vielä vaikeempaa koska haluan seksii. Enkä pysty tälläseen pihtailuun. Paitsi jos tämä tuottaa henkistä kipua niin jatkan ilomielin.

Vierailija
13/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ongelma olisi elää kokonaan ilman läheisyyttä. Seksillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
14/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyy noi kaikki mainitsemasi asiat. Siks mä tätä kysynki että mahtaako olla vaikeeta hänellä. Mut sit taas mulla on kyllä vielä vaikeempaa koska haluan seksii. Enkä pysty tälläseen pihtailuun. Paitsi jos tämä tuottaa henkistä kipua niin jatkan ilomielin.

En usko, että tuottaa :D

Vierailija
15/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että naisesi on vaan helpottunut kun saa olla rauhassa. Ei ole mitenkään vaikeaa olla ilman seksiä vaikkapa vuosia. Kun on naimisissa niin joutuu silloin tällöin suostumaan, ettei mies käy liian levottomaksi. Yleensä kyllä yritän niistäkin selvitä ihan vaan suikkarilla.

Vierailija
16/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaan omasta puolestani. Minua ei haittaisi yhtään, vaikka mies päättäisi pysytellä selibaatissa lopun ikänsä.

Vierailija
17/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä sun selibaatti sitten yhtään. 

Vierailija
18/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mun mies on nytkin selibaatissa, ollut jo yli viikon, mutta nuolee kyllä mulle orkun kun haluan. Suorastaan hyökkää nuolemaan, jos vähänkin vihjaan siihen suuntaan. Oon nyt miehen selibaatin aikana nautiskellut melkein joka ilta :)

Vierailija
19/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse oo siitä haluanko sen riidan korjaantuvan. Vaan siitä että naiseni haluaa minua tulisesti.

Jos pystyt unohtamaan riidan ja haluat, että hän haluaa sinua tulisesti niin naisella tutkimusten mukaan seksihimot kulkevat aivojen kautta. Poikkeuksia toki on. Sinun pitää siis selvittää mitkä henkiset asiat saavat hänet kiihottumaan. Kylvät kuitenkin vain lisää riitaa jos alat käyttämään niitä aina riidan tullen lyömäaseena. Eli opettele tuntemaan naisesi ajatukset ja aivoitukset ja kiihotat sitä kautta. Toinen kiihottuu jos mies imuroi ja toinen kiihottuu lepertelystä jne. Kukaan ei voi tietää mistä naisei tykkää. Vie sille salikissalle sopivia herkkuja ja kukkasia tai kirja ja jotain ja pyydä anteeksi. Kokeile tepsiikö.

Vierailija
20/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangasta väännettynä:

Jos parisuhteessa on riitaa, niin minun seksihaluni kuolevat silloin kokonaan. Eli jotta olisi toivoa, että vaimosi alkaisi taas haluta sinua, niin sinun pitää ensin sopia se riita ja saada välinne taas lämpimän rakastaviksi.

On tietty mahdollista, että vaimolla on vahva libido ja haluja on kodin riidasta huolimatta. Ne halut eivät silloin vs5in kohdistu sinuun vaan johonkin muuhun mieheen, jonka kanssa hänellä on hyvät välit eikä ole riitaa.

Mitä kauemmin nainen on ilman seksiä, sitä vähemmän hän sitä kaipaa. Eli toisinpäin kuin miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan