Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni kertoi, että hänen naisystävänsä saa katsoa hänen puhelimensa ja viestinsä. Ai kun kiva!

Vierailija
27.02.2018 |

Kyseessä uusi, pari kuukautta sitten alkanut seurustelu. Olisi ollut kiva tietää etukäteen, ertä minun ystävälleni lähettämät henkilökohtaiset viestit minun asioistani ovat olleet jonkin muunkin luettavissa. En ymmärrä tätä ”kaikki on avointa” -mentaliteettia, jos ollaan samalla epälojaaleja muita ihmisiä kohtaan.

Kommentit (369)

Vierailija
21/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ihan tosissanne että puoliso ei saa katsoa puhelintanne? Meillä saa tarpeen vaatiessa katsoa ja ihan ilman lupaa. No eipä niitä tilanteita kovin usein tule, mutta joskus kuitenkin. Esim.synttärikutsut tulee mieheni puhelimeen aina hänen sukulaisiltaan, pakko niitä päiviä ja aikoja on sieltä tarkistella.

Vierailija
22/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä saan lukea mieheni kännykkää ja hän minun. Kumpikaan ei käytännössä Lue, koska pelkkä mahdollisuus riittää. On selvää, ettei siellä ole ns pettämismateriaalia silloin, eikä olla kiinnostuneita kavereiden kirjoittamista jutuista.

Se menee niin että terveessä suhteessa ei tule toisen puhelimenkäyttö edes mieleen, joten ei koskaan herää ajatus että "molemmat saa lukea toistensa viestit". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puhelimen saa katsoa jos kiinnostaa. Mies ei varmasti jaksa lukea mun höpötyksiä naisten kanssa, eiköhän se kiinnosta vaan jos jonkun miehen kanssa vaihtaisin kuumia viestejä. Mutta mun puhelin ei ole kiinnostanut tähän mennessä.

Vierailija
24/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä saan lukea mieheni kännykkää ja hän minun. Kumpikaan ei käytännössä Lue, koska pelkkä mahdollisuus riittää. On selvää, ettei siellä ole ns pettämismateriaalia silloin, eikä olla kiinnostuneita kavereiden kirjoittamista jutuista.

Juu meilläkin oli noin. Ei ollut ikinä mitään epäilyttävää miehen puhelimessa, jos sitä joskus, pari kertaa, katsoin. Koska mies oli POISTANUT kaikkien naisten viestiketjut. Oli pettänyt jo vuosia siellä ja täällä. Näennäisavoimuutta tuo. Uskon että vain pettäjä avaa puhelimensa. Lojaali on lojaali myös ystävilleen eikä anna lukumahdollisuutta kenellekään.

Vierailija
25/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te ihan tosissanne että puoliso ei saa katsoa puhelintanne? Meillä saa tarpeen vaatiessa katsoa ja ihan ilman lupaa. No eipä niitä tilanteita kovin usein tule, mutta joskus kuitenkin. Esim.synttärikutsut tulee mieheni puhelimeen aina hänen sukulaisiltaan, pakko niitä päiviä ja aikoja on sieltä tarkistella.

Olen ihan tosissani. Onko työsuhdepuhelin sinulle tuttu käsite? Siinä on ainakin meillä ehdoton salassapitovelvollisuus. Sitä ei esitellä, vaikka puoliso saisi millaisia mustasukkaisuuskohtauksia.

Lisäksi itselleni on kyllä päivänselvää, että myös privapuhelimet ovat henkilökohtaisia. En näe ainuttakaan syytä, miksi minun pitäisi etsiä jotain tietoa nimenomaan miehen puhelimesta. Minun läheiseni lähettävät synttärikutsunsa minun puhelimeeni, miksi he lähettäisivät ne miehelleni? Ne taas, jotka on lähetetty miehen puhelimeen, ovat hänen vastuulla. Ei ole minun tehtäväni muistella hänelle lähetettyjä kutsuja. En ole hänen äitinsä enkä holhoojansa.

Vierailija
26/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se menee niin että terveessä suhteessa ei tule toisen puhelimenkäyttö edes mieleen, joten ei koskaan herää ajatus että "molemmat saa lukea toistensa viestit". 

Juuri näin. Ja sama koskee tietokoneita ja tabletteja.

Vierailija
27/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitsisi olevani ihmisen kanssa, joka haluaa tutkia puhelintani ja henkilökohtaisia viestejäni tai epäilee muutenkaan millään tavalla. Olen uskollinen ja minun ei tarvitse todistella sitä. Kuten ei tietenkään puolisonkaan. Minulla on kuitenkin myös oma elämä ja kavereitten asiat eivät missään nimessä kuulu kumppanille.

Vierailija
28/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on työpaikan kännykkä käytössä, niin ei tarvitse riidellä tuollaisita asioista. Kenelläkään muulla ei ole asiaa sen sisältöön.

Minulla on sekä työ- että privapuhelin ja molemmat salasanan takana.

Mutta työpuhelimen kohdalla voin sanoa, että edes vaimolla ei ole siihen mitään asiaa. Henk.koht. puhelimen kohdalla saattaa alkaa tivaamaan, että haluaa nähdä jotain viestejä tms. 

Vierailija
29/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuuluu ilmoittaa ne synttärikutsut sinulle, kun kerran puhelimeensa tulee:)

Vierailija
30/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran whatsapp-viestejä ystävän naiselta. Tällaisia: ”hei, olen mirkkuli, olemme sopineet Jorman kanssa, että saan lukea kaikki teidän väliset viestit, koska olisi niin kiva tutustua sinuun paremmin”

Aloin epäillä, oliko tuo nainen kirjoitellut minulle aiemminkin ystäväni nimellä. Viilensin sitten välimme, sillä ei kiinnostanu tuollainen ”kaiken jakaminen” vielä ystävän naisenkin kanssa, jota en edes tuntenut.

Vierailija
31/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Ja vaikka olisi jo vuosia yhdessä ollut pari, ei silti kaikkea tarvi jakaa. Olen ollut teini-iästä mieheni kanssa, nyt ollaan päälle 40v. En silti kerro hänelle läheskään kaikkea ystävieni kuulumisista. Ei ystävieni gyneongelmat, parisuhdeongelmat tms. kuulu hänelle. Ne on kerrottu luottamuksella minulle.

On aivan eri asia varta vasten erikseen kertoa kaikki ystäviensä asiat miehelle, vs. se että mies saa etsiä jonkin tarvitsemansa tiedon puhelimesta, jossa on myös ystävien lähettämiä viestejä. Suhteellisuudentajua, kiitos.

En ymmärrä, mitä tietoa mieheni tarvitsee puhelimestani? Google ym. on hänenkin puhelimessaan, ja meillä kyllä luottamus pelaa niin ettei tarvitse kyttäillä kelle on soiteltu ja mitä viestitelty. Joku sanoi, että tarkistelee sukulaisten synttärikutsuja miehen puhelimesta. Meillä ne merkitään yhteiseen kalenteriin. Ei ole tuokaan syy alkaa kytätä toisen viestejä ja ystävien henk.koht. asioita.

Vierailija
32/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo syynää aina kaikkien puhelimet, muuttelee soittoäänet ja henkilöiden nimet mieleisikseen.

Todella raivostuttava tyyli, eikä asiasta saa hänelle sanoa, koska silloin hän loukkaantuu....

Vierailija
33/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja lukiessa tajuaa taas olevansa itse onnellisessa parisuhteessa kun meillä ei ikinä toistemme puhelimiin katsota.

Vierailija
34/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo syynää aina kaikkien puhelimet, muuttelee soittoäänet ja henkilöiden nimet mieleisikseen.

Todella raivostuttava tyyli, eikä asiasta saa hänelle sanoa, koska silloin hän loukkaantuu....

Kenen kaikkien?

Vierailija
35/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on pettänyt ja paljon, mutta hänellä onkin toinen puhelin käytössä tätä varten. Eli "yleinen" puhelin on kyllä vaimon luettavissa ja ollaan niin avointa kuin vain voi olla. Mutta sitten nämä sivusuhteen naiset lähettävät veistinsä toiseen puhelimeen, josta ei tuolla vaimolle ole mitään hajua. 

Vierailija
36/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ylipäätään tiedät, että siellä miehesi puhelimessä on synttärikutsuja, jos et ole niitä jo kerran nähnyt ja ottanut aikoja itsellesi ylös? Mitäs ihmettä sinä teet, jos sinun pitää tarkistaa se synttärikutsu, mutta mies puhelimineen ei ole vieressäsi? Voisiko tällaiset tilanteet ratkaista siten kuin normaalit ihmiset tekevät, eli mies kertoo sinulle siitä kutsusta, kun saa sen ja sinä laitat sen itsellesi ylös? 

Vierailija
37/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä tuota ajatusta, että puoliso ei saa koskaan eikä milloinkaan edes koskea kännykkääni. En myöskään tajua niitä, jotka lukevat puolison kännykkää huvikseen.

Meillä minä katson välillä, kuka laittaa miehelle viestiä, en siis lue, mutta meillä on kolme lasta, joista joku on aina jotain vailla. Jos ei muuta niin kyytiä. Laittavat viestejä meille molemmille, mies niitä laiskemmin lukee. Minä katson yleensä viestit heti. Ja jos teen ruokaa, katson leffaa tms ja tulee viesti, niin pyydän usein miestä katsomaan keneltä minulle tullut viesti on jos hänellä ei ole mitään erityistä.

Tiedämme toistemme salasanat, ilman että olemme ne erityisesti toisillemme kertoneet.Ei vain ole koskaan ollut tarvetta niitä hirveästi piilottelemaan.

Ja tosi harva ystävä on koskaan laittanut kännykän kautta topsecret -viestiä:)

Vierailija
38/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat tietävät toistensa kännyköiden salasanat.

Ei niitä silti kumpikaan käy urkkimassa. Sen verran luottoa pitää parisuhteesta löytyä.

Vierailija
39/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni varmaan kertoo ystäviensä mehevät henk.koht. jutut puolisolle muutenkin, ei tarvi viestejä erikseen katsoa xD

Vierailija
40/369 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kerran whatsapp-viestejä ystävän naiselta. Tällaisia: ”hei, olen mirkkuli, olemme sopineet Jorman kanssa, että saan lukea kaikki teidän väliset viestit, koska olisi niin kiva tutustua sinuun paremmin”

Aloin epäillä, oliko tuo nainen kirjoitellut minulle aiemminkin ystäväni nimellä. Viilensin sitten välimme, sillä ei kiinnostanu tuollainen ”kaiken jakaminen” vielä ystävän naisenkin kanssa, jota en edes tuntenut.

Siis viestit tulivat Jorman puhelimesta !

Nimet muutettu