Että ärsyttää! Eräs mies luuli että olen ihastunut kun olin vain ystävällinen. Suuttui kun kuuli et olen naimisissa.
Kuulemma johdin häntä harhaan?
Kyseessä eräs tuttu mies joka lisäsi fb-kaveriksi ja on juteltu niitä näitä kuulumisia ym. Nyt sitten viikonloppuna kirjoitti yllättäen että "olet tosi kaunis" ja sanoi että olisi kiva tavata joku päivä vapaa-ajalla. No sanoin sitten, että ei ole aikaa tavata kun aviomiehen kanssa tykätään viettää vapaat kahdestaan.
No siitä sitten raivostui kun en ollut kertonut olevani naimisissa. No juu huvikseni käytän sormusta nimettömässä ja huvikseen laitoin fb parisuhdetietoihin 5v sitten että olen naimisissa..
Kommentit (34)
Luultavasti keikistelit hänelle ja mies halusi pil*eä. Yritä rajoittaa hieman keikistelyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti keikistelit hänelle ja mies halusi pil*eä. Yritä rajoittaa hieman keikistelyäsi.
Pilveäkö tarkoitat? Miksi luulet että ap olisi myyjä?
Noita on aina ollut ja tulee aina olemaan. Sama laji baarissa tulkitsee normaalin kysymykseen vastaamisen kiinnostuksena ja suorana myöntymisenä seksiin. Ja kun niin ei tapahdu, alkaa huorittelu.
Siis vieläkin ärsyttää :D joudun nyt tuollaista naurettavaa haukkumisesta kuuntelemaan sen takia, että hänen oma mielikuvitus laukkasi ja luuli että olen ihastunut. Ap
Tuon takia kannattaa olla mahdollisimman tyly miehille.
Mulle kävi sama juttu vähän aikaa sitten. Eräs entinen luokkalainen laittoi fb-viestiä ja kun hymiöiden kera vastailin niin totta kai mä olin ihastunut!
Miksi naimisissa oleva nainen hyväksyy tuntemattomien miesten kaveripyyntöjä Facebookissa?
"Tuttu" mutta ei tiedä että olet naimisissa?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia kannattaa olla mahdollisimman tyly miehille.
Sen takia miehet ottaa kaiken kiinnostumisena, koska 99% naisista kohtelee miehiä kuin ilmaa.
Noissa pitää olla 'varovainen'. Itse en ole yhtään flirtti, vaan asiallisen kohtelias. Mutta valitettavasti on miestyyppi joille pelkkä hymynaama voi merkitä muka kiinnostusta. En halua olla tyly vaan ystävällinen kaikille, mutta joidenkin kohdalla joutuu karsimaan peukutuksia tms ja pitää valita sanansa tosi tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisissa oleva nainen hyväksyy tuntemattomien miesten kaveripyyntöjä Facebookissa?
"Kyseessä eräs tuttu mies" onko niin hankalaa lukea
Etkö tiedä että naisen tulee kohdella kaikkia miehiä tylysti. Kaikki muu käytös on harhaanjohtavaa ja petosta.
Vierailija kirjoitti:
Huoh miehet
Mitäs ap:n aviomies nyt väärin teki?
Joo kokemusta vähän samasta, tosin miespuolisen työkaverin kohdalla. Meillä luisti juttu tosi hyvin ja saatiin aikaiseks mielenkiintoisia keskusteluja milloin mistäkin. Kerran sitten vapaapäivänä kyseinen työkaveri pyysi lounaalle hänen kanssaan, melkein jo suostuin kunnes tajusin että mies saattaa olla ihastunut. Noh hetken päästä hänelle selvisi että olin alkanut seurustelemaan ja kappas, juttelut hänen kanssaan loppuivat kuin seinään ja pysyvät nykyisin vain lähinnä pakollisissa työasioissa. Eli mies kai luuli että voisin olla enemmänkin kiinnostunut hänestä kuin vakn työkaverina. Mua oikeasti harmittaa ettemme näköjään voineet olla ns. hyviä työkavereita kaikkine keskusteluineen.
Voiko kysyä, että miksi ihmisten outo käytös on monille naisille täällä niin suuri ongelma? Jos esim. tässä tapauksessa tuo mies käyttäytyi typerästi niin mitä sitten? Hänen oma ongelmansahan se on jos käsitti väärin. Kai nyt jokainen täysijärkinen tajuaa, ettei ap toiminut tuossa millään tavalla epäilyttävästi. Ihan tyyllikkäästihän tuo "ei" -vastauskin hoidettiin.
Oikeastaan mun viesti on se, että jos jokaikisen ihmisen outoa käytöstä alkaa pohtimaan niin siinä polttaa hirveän määrän energiaa. Paksumpaa nahkaa kehiin! Varmasti outo käytös ei lopu ihmettelemällä, vaan pitämällä omat rajansa. Ja sit kun ne pitää, niin ei kannata jäädä miettimään asiaa sen kummemmin, vaan sit mennään eteenpäin!
Mulla on päinvastainen ongelma; mies ei millään tajua, että olen ihastunut häneen, vaikka kuinka yritän keimailla. :D
Parempi olla tulkitsematta liikoja, niin ei saata itseään naurunalaiseksi. Sen lisäksi kaverilliset suhteet ei yleensä palaudu enää entiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo kokemusta vähän samasta, tosin miespuolisen työkaverin kohdalla. Meillä luisti juttu tosi hyvin ja saatiin aikaiseks mielenkiintoisia keskusteluja milloin mistäkin. Kerran sitten vapaapäivänä kyseinen työkaveri pyysi lounaalle hänen kanssaan, melkein jo suostuin kunnes tajusin että mies saattaa olla ihastunut. Noh hetken päästä hänelle selvisi että olin alkanut seurustelemaan ja kappas, juttelut hänen kanssaan loppuivat kuin seinään ja pysyvät nykyisin vain lähinnä pakollisissa työasioissa. Eli mies kai luuli että voisin olla enemmänkin kiinnostunut hänestä kuin vakn työkaverina. Mua oikeasti harmittaa ettemme näköjään voineet olla ns. hyviä työkavereita kaikkine keskusteluineen.
Ei mies halua olla naisen kaveri. Suurin loukkaus mitä miehelle voi oikeastaan tehdä on sanoa että ollaan kavereita.
Mikset samantien vain sylkäise sitä naamalle?
Huoh miehet