Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehet on (muka) arvokkaampia ihmisiä kokonsa takia kuin naiset

Vierailija
26.02.2018 |

Miksi massaltaan miestä kookkaampi nainen on kuitenkin alempiarvoinen (muka) kuin häntä pienempi mies.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kuullut väitettävän että miehet olisivat arvokkaampia kokonsa takia.

Vierailija
2/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan kuullut väitettävän että miehet olisivat arvokkaampia kokonsa takia.

keksitkö sitten jonkun muun syyn, miksi niitä pidetään ylempiarvosina naisiin nähden?

Eiväthän ne pysty edes tuottamaan jälkeläisiä itsessään.

Pakkohan syyn on olla fyysiesti siommassa koossa, mistä se miesten muka paremmuus juontuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan kuullut edes väitettävän, että ihmisen arvo määräytyisi massan mukaan. Ei se määräydy sukupuolenkaan mukaan, vaikka sellaista olen valitettavasti kuullut väitettävän.

Vierailija
4/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keksitkö sitten jonkun muun syyn, miksi niitä pidetään ylempiarvosina naisiin nähden?

Pakkohan syyn on olla fyysiesti siommassa koossa, mistä se miesten muka paremmuus juontuu.

Johtuisiko se voimasta ja rohkeudesta ja korkeammasta työmoraalista jne?

Vierailija
5/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut käsityksen, että miehet olisivat arvokkaampia? 

Minusta on kaikki yhteiskunnalliset järjestelyt huomioon ottaen pikemminkin niin, että naisia on aina pyritty säästämään. Miehethän ne tykinruoaksikin lähetetään. Ja tämä nimenomaan koska nainen on lajin jatkumiselle tärkeämpi siinä mielessä, että yksi uros riittää kyllä siittämään melkoisen määrän jälkeläisiä, mutta nainen on se pullonkaula. Eli se on luonnollinen järjestys, että nainen on arvokkaampi. 

Näin olen asian aina itse miehenä nähnyt. 

Vierailija
6/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi massaltaan miestä kookkaampi nainen on kuitenkin alempiarvoinen (muka) kuin häntä pienempi mies.

Aivomassa ja munat ratkaisee. Läskit ei. 

Vierailija
7/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

En minäkään ole koskaan kuullut edes väitettävän, että ihmisen arvo määräytyisi massan mukaan. Ei se määräydy sukupuolenkaan mukaan, vaikka sellaista olen valitettavasti kuullut väitettävän.

Voitko sitten keksiä syyn, miksi muka miehet on arvokkaampia tässä maailmassa kuin naiset, mä en keksi kuin koon. 

Vierailija
8/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut käsityksen, että miehet olisivat arvokkaampia? 

Minusta on kaikki yhteiskunnalliset järjestelyt huomioon ottaen pikemminkin niin, että naisia on aina pyritty säästämään. Miehethän ne tykinruoaksikin lähetetään. Ja tämä nimenomaan koska nainen on lajin jatkumiselle tärkeämpi siinä mielessä, että yksi uros riittää kyllä siittämään melkoisen määrän jälkeläisiä, mutta nainen on se pullonkaula. Eli se on luonnollinen järjestys, että nainen on arvokkaampi. 

Näin olen asian aina itse miehenä nähnyt. 

Enhän mä herran jestas ole sitä mieltä, vaan tää ihmisten maailma, jossa miehiä arvostetaan ja naisia halveksitaan. Sitähän tässä pohdin että mikä mukamas miehistä sitten tekee arvokkaampia, enkä muuta keksi kuin isompi massa.

Vierailija
9/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Voitko sitten keksiä syyn, miksi muka miehet on arvokkaampia tässä maailmassa kuin naiset, mä en keksi kuin koon. 

Miehet ovat luoneet sen arvon itselleen kovalla työnteolla. Jotkut naisetkin ovat tehneet niin.

Vierailija
10/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli isompi lihasmassa siis tekee sun mielestä ihmisestä arvokkaamman?

Rohkeus, miten se on miesten yksinoikeus, et taida ymmärtää miten paljon vaatii rohkeutta olla nainen, miten rohkeita ja sisukkaita naiset ovat. Miehet harvemmin ovat rohkeita.

Työmoraali? Suurimman osan maailman töistä tekevät naiset, toki siitä ei makseta aina palkkaa tai siitä maksetaan hyvin pioeni palkka, miehiin verrattuna.

Vierailija
11/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli isompi lihasmassa siis tekee sun mielestä ihmisestä arvokkaamman?

Rohkeus, miten se on miesten yksinoikeus, et taida ymmärtää miten paljon vaatii rohkeutta olla nainen, miten rohkeita ja sisukkaita naiset ovat. Miehet harvemmin ovat rohkeita.

Työmoraali? Suurimman osan maailman töistä tekevät naiset, toki siitä ei makseta aina palkkaa tai siitä maksetaan hyvin pioeni palkka, miehiin verrattuna.

Naiset selittelee, miehet tekee. Siksi miehet ovat arvokkaampia.

Vierailija
12/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Miehet ovat luoneet sen arvon itselleen kovalla työnteolla. Jotkut naisetkin ovat tehneet niin.

Tarkotat varmaan "parempaan sukupuoleen" syntymistä sillä "kovalla työnteolla".

Vierailija
13/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Nyt puhutaan sukupuolen arvostamisesta, ei yksilöistä. Tuolla mitä sanoit nyt ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Miksi miehiä on arvostettu tuhansia vuosia ja naisia ei. Ainoa syy minkä keksin on isompi kehon koko.  

Vierailija
14/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Kunpa joku kertois mitä järkeä siinä on että isompi sukupuoli on mukamas parempi sukupuoli.

Vierailija
15/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Miehet (joukkona) ovat luoneet arvon itselleen (ja samalla kaikille muille miehille), mutta naisista vain jotkut (yksilöt) ovat niin tehneet? Mikäs logiikka tässä on?

Vierailija
16/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

En mäkään ole kuullut VÄITETTÄVÄN, enkä niin sanonutkaan. Mutta minä väitän, koska muuta syytä en löydä kuin fyysinen kokoero, miksi miehet mukamas on parempi sukupuoli.

Vierailija
17/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen naisten halveksunnan ja alistamisen on juontaa kehosta, koska kenenkään luonnetta ei voi sukupuolesta ja päällepäin nähdä.

Oikeessahan ap on. Ikävä kyllä. :(

Vierailija
18/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmas historiassa mennään, sen väkivaltaisempaa elämä on ollut. Pääsääntöisesti miehet ovat väkivallassa parempia kuin naiset. Kovempi tappelija alistaa muut (miehet ja naiset) ja on täten lauman pomo eli arvokkain. Tämä on vain koiralauman hierarkiaa hieman sofistikoituneemmassa kuosissa.

Vierailija
19/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat arvokkaampia ulokkeidensa takia.

Vierailija
20/33 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin olisi lihatiskillä: isompi paisti on mureampi.