Saako myyjät potkut automaattikassojen tultua?
Tuli vaan mieleen, kun tuohon lähikauppaan tuli automaattikassat, niin saakohan osa myyjistä pian kenkää? Pitäisikö solidaarisuussyistä käydä vain oikeilla kassoilla?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihan vittuillakseni itsepalvelukassalla. En ole saanut pillua näteiltä naisilta, ja toivonkin et ne Prisman nätit naiset potkitaan sieltä kankaalle.
Kyllä sitä pillua myydään ihan eri paikassa kun Prisman itsepalvelukassalla. Kokeile netistä..
Toivottavasti jonain päivänä myyjiä ei enää tarvita
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa ainakin taidettu poistaa automaattikassat kaikista muista kaupoista paitsi Sokoksen s-marketista? Eivät kannattaneet. Varmasti kallis kokeilu esim. Citymarketin kauppiaalle.
Tiedätkö miksi ei kannattanut? Pöllittiinkö liikaa vai mitä? Ainakin täällä CM:n automaattikassoilla on aina ihan jonoakin, eli kyllä niitä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa ainakin taidettu poistaa automaattikassat kaikista muista kaupoista paitsi Sokoksen s-marketista? Eivät kannattaneet. Varmasti kallis kokeilu esim. Citymarketin kauppiaalle.
Niin muuten on:O Ei taida enää olla Sykkeessäkään?
Toivottavasti, kuka sitä veemäistä duunia viittii edes tehdä.
En osta ruokaa jos ihminen ei myy sitä.
Ei meillä ainakaan kukaan ole potkuja saanut eikä vähennetty hlö-kuntaa....Päinvastoin,taas palkattiin lisää :)
En periaatteesta käytä itsepalvelukasoja (paitsi Ikeassa) koska haluan että ihmisille riittää töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ihan vittuillakseni itsepalvelukassalla. En ole saanut pillua näteiltä naisilta, ja toivonkin et ne Prisman nätit naiset potkitaan sieltä kankaalle.
Kyllä sitä pillua myydään ihan eri paikassa kun Prisman itsepalvelukassalla. Kokeile netistä..
Joo, kyllä sitä pillua irtoaa, jos vain pätäkkää löytyy. Mutta ehkä tosiaan kanna jostain muualta kuin päivittäistavarakaupasta koittaa 😉
Vierailija kirjoitti:
En periaatteesta käytä itsepalvelukasoja (paitsi Ikeassa) koska haluan että ihmisille riittää töitä.
Etkä aja autoa, koska haluat, että hevosille riittää töitä...
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että revitään kauppiaan selkänahasta? Etteikö Kesko sponssaa?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Ikean myyjät ei ole ihmisiä?
Tulevaisuudessa tuotteet, joita ei myydä irtotavarana, todennäköisesti poistuvat itse myymälästä. Näistä tuotteista tulee olemaan näytekappaleet myymälän puolella mutta muuten ne toimitetaan kuluttajalle vasta kun ostokset ovat maksettu. Osaa tuotteista kuluttajat voivat itse keräillä, mutta muuten uskon että tuollainen tuotteiden kirjaaminen itse- tai täyspalvelukassoilla muuttuu esim. kännykällä hyväksyttäväksi ostoslistaksi, jonka perusteella sitten tuotteet toimitetaan kuluttajalle jossain noutopisteessä.