Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneongelma: näyttö pimeänä vaikka tietsikka sekä näyttö on molemmat päällä

Vierailija
26.02.2018 |

Painoin koneestakin virrat pois ja uudelleen päälle, mutta ei auttanut. Kone toimi ihan normaalisti vielä aamupäivällä, jätin sen päälle ja nyt kun muutaman tunnin jälkeen menin uudestaan koneelle, ei toimi. Mitä voisin kokeilla? Muutaman vuoden vanha pöytäkone ja erillinen näyttö kyseessä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta että kaapeli on kiinni molemmista päistä, sitten kokeile toisella näytöllä.

Vierailija
2/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulki oli joskus tieto kone mut mä vahingos potkasin sen nurin ja nyt se ei enään toimi. mut sori mä en osaa auttaa sua nyt kun mä en tiedä näistä tieto kone asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varma, ettei näyttö ole mennyt vahingossa pois päältä? Meillä sellainen hipasunäppäin, menee helposti pois päältä jos vaikka pyyhäisee pölyä sormella pois.

Vierailija
4/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, oli se näytökaapeli kiinni, heti kun otin pois näytölle tuli ilmoitus että kaapeli ei kytketty. Mutta arvatkaa mikä auttoi, otin koneesta virtajohdon irti ja laitoin takaisin. Nyt heräsi näyttö. En tajuu.

Vierailija
5/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina töissä vedän johdot seinästä ja laitan takaisin. Joka kerta toiminut tuossa tilanteessa.

Vierailija
6/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, toimi mullakin äsken, 4 oli siis ap!

Vierailija
7/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone on vain hieman ylikuumentunut. Kaada muutama litra kylmää vettä tietokoneen päälle, niin pitäisi lähteä taas toimimaan.

Vierailija
8/8 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokone on vain hieman ylikuumentunut. Kaada muutama litra kylmää vettä tietokoneen päälle, niin pitäisi lähteä taas toimimaan.

mut eiks se tieto kone sillo mee rikki? ei tos ohjees oo mitää järkee must tuntuu et sä vaa yrität huijata et se tyyppi rikkois sen tieto koneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän