Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatiat ja hopeavedet

Vierailija
26.02.2018 |

Kuka hitto noihin uskoo? Saa olla aika vakavasti pielessä korvien välissä, jos hoitaa OMAA LASTAAN mielummin homeopatialla kuin nykyaikaisen lääketieteen keinoilla.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on vahva taipumus uskoa ja luottaa kaikkeen, joka ei ole "virallista". He turvaavat homeopatiaan, sijoittavat varansa WinCapitaan, ostavat kaikki mahdolliset "vaihtoehtoiset"  tuotteet. Muuta ei tarvita kuin että "lääkettä" ei saa apteekista tai "rahastoa" pankista, niin kiljuen he ryntäävät mukaan. Ja ovat niin onnellisia, kun herrat eivät päässeet vetämään välistä.

Vierailija
2/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit googlettaa:

Homeopatia maailmalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle mielipiteelle annetaan sama painoarvo kuin tutkitulle tiedolle. 

Vierailija
4/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no homeopatiaa en oo kovin paljon käyttänyt, ainoastaan lasten kuumeiden alentamiseen ja sitten koiran hoitoon. Koiraparalla oli jo kuolemantuomio, mutta homeopatialla kai sitten parani, kun ei muuta hoitoa saanut ja tuossahan tuo kuorsaa vieläkin, vaikka kuolemantuomiosta on jo 3 v aikaa. 

Hopeavesi on mulle outo juttu, en osaa siitä sanoa mitään. Energiahoito on meille tutuin, sillä on hoidettu lukuisat vaivat meidän perheestä, mm. miehen välilevynpullistuma parani kertalaakista. Yrttitippoja käytetään myös ja vyöhyketerapiakin on tullut tutuksi. Kaikki hoidot on kyllä meilee toimineet, onneksi. Eli eipä ole tarvinnut lääkärissä ravata enää yli 20 vuoteen, lapset eivät ole käyneet koskaan, paitsi tavallset neuvola- ja koulutarkastukset. Ei kai nuo edes tienneet ennen kouluikää, mitä lääkkeet on. Ei silti, kyllä mulle lääkehoidotkin kelpaa, jos muu ei auta, mutta tosiaan toistaiseksi on auttaneet. 

Eipä nämä hoitomuodot ole toisiaan poissulkevia, voi käyttää sitä mikä kulloiseenkin tilanteeseen sopii. Tai minä ajattelen niin, että vaihtoehtohoidot sopii aina ja lisäksi voi sitten käyttää kovia hoitoja, jos on tarvetta, mutta yksistään koviin hoitoihin en ikinä turvautuisi. Mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
5/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatiasta ei sentään ole haittaa jos sillä ei korvaa lääketieteellistä hoitoa, se on sentään vain vettä. Ja ainakin placebona toimii, jopa lemmikeillä ja villieläimillä (miksi placebo toimii esim koirilla, ei vielä tiedetä).

Hopeavesi taas on myrkyllistä.

Vierailija
6/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on vahva taipumus uskoa ja luottaa kaikkeen, joka ei ole "virallista". He turvaavat homeopatiaan, sijoittavat varansa WinCapitaan, ostavat kaikki mahdolliset "vaihtoehtoiset"  tuotteet. Muuta ei tarvita kuin että "lääkettä" ei saa apteekista tai "rahastoa" pankista, niin kiljuen he ryntäävät mukaan. Ja ovat niin onnellisia, kun herrat eivät päässeet vetämään välistä.

Tähän liittyy myös se, että "vaihtoehtoisiin" uskovat pitävät kaikkia normaalilla järjellä varustettuja lampaina tai puudeleina (,jotka palvelevat sokeasti milloin THL:ää, milloin lääketeollisuutta, milloin kapitalistia ja milloin ties mitä NWO:ita ja liskoihmisiä).

Vierailija
7/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on vaarallista. Hopeavesi, se sisältää hopeaa, joka jää kroppaan? En oikeasti tiedä.

Vierailija
8/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Iso Paha Lääketeollisuus haluaa vaan meidän rahat - hopeavesikauppiaat toki ihan hyvää hyvyyttään vaan myy kalliilla sitä litkuaan, mutta pääasia että ei Iso Paha Lääketeollisuus saa rahoja. Hyi hyi. 

Ja koska Luonnollinen on Hyvä ja Oikea - hopeavesi ei oikeastaan ole Luonnollista, mutta lääkkeet ne vasta epäluonnollisia on! Hyi hyi. Vaikka ne onkin monesti luonnon aineksista eroteltuja, mutta ei nyt pilata hyvää öyhötystä tosiasioilla.

Vierailija
9/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiahoito on meille tutuin, sillä on hoidettu lukuisat vaivat meidän perheestä, mm. miehen välilevynpullistuma parani kertalaakista. Yrttitippoja käytetään myös ja vyöhyketerapiakin on tullut tutuksi. Kaikki hoidot on kyllä meilee toimineet, onneksi. Eli eipä ole tarvinnut lääkärissä ravata enää yli 20 vuoteen, lapset eivät ole käyneet koskaan, paitsi tavallset neuvola- ja koulutarkastukset. Ei kai nuo edes tienneet ennen kouluikää, mitä lääkkeet on.

Mitä vittua?

Vierailija
10/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo homeopatiassa on tosiaan se etu, että muutaman vesipisaran juominen ei ole vaarallista jos muistaa myös hoitaa sairauttaan muilla keinoin.

Vierailija
11/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siitä jännä aihe, että muita ihmisiä tuntuu aivan älyttömästi haittaavan, jos joku käyttää vaihtoehtoisia hoitoja. Vähän sama kuin se, että muita haittaa se, että joku on kasvissyöjä. Syy taitaa olla siinä, että ei itse kykene samaan. Yli 30 v olen käyttänyt kaikenlaisia luontaishoitoja ja ollut ensin lakto-ovo-vegetaristi ja viime vuodet vegaani. Voin erinomaisesti, olen nuorekas, terve, energinen.

Samaa en voi sanoa tuttavistani, jotka mässyttävä lihaa maidon keralla ja puputtavat pillereitään. Ovat jo näin 5-kymppisenä plösähtäneitä mummoja ja vaareja. Samalla saarnaavat mulle, miten haitallisia ja hirmu vaarallisia luontaishoidot on ja miten saan ruuastani liian vähän proteiinia ja kalsiumia ja ties mitä. No, mulla kuitenkaan ei ole haittaavia kulumia nivelissä, ei reumaa, ei vv-oireita, ei verenpainetta, ei syöpää...jokaisella "tavallisesti elävällä" tuttavalla on vähintään yksi tuollainen vaiva, monilla jo useita. Olisivat hiljaa, niin eivät vaikuttaisi ihan niin tyhmiltä. 

Vierailija
12/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo homeopatiassa on tosiaan se etu, että muutaman vesipisaran juominen ei ole vaarallista jos muistaa myös hoitaa sairauttaan muilla keinoin.

No ei varmaan minkään poppamiehenkään luona käyminen sinänsä ole vaarallista. Jos joku alkaa kuitenkin uskoa, että sillä voi korvata lasten normaalit lääketieteelliset hoidot, niin sairaaksi ja vaaralliseksi menee.

Vierailija
13/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän lääketiedehän on lähtenyt kiinalaisesta lääketieteestä. Silloin hoidettiin terveitä pitämällä heidät terveinä, ei sairaita silloin kun ne sairastuu.

Homeopatiassa on paljon hyvää. Meillä on lapsilla ja itsellä toiminut mainiosti.

Käytämme myös antibiootteja jos niihin todella on tarvis. Nykypäivänähän jo tiedetään että esim korvatulehdukseen ei pitöisi ensimmäisenä antibiootteja edes määrätä.

Vierailija
14/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on siitä jännä aihe, että muita ihmisiä tuntuu aivan älyttömästi haittaavan, jos joku käyttää vaihtoehtoisia hoitoja. Vähän sama kuin se, että muita haittaa se, että joku on kasvissyöjä. Syy taitaa olla siinä, että ei itse kykene samaan. Yli 30 v olen käyttänyt kaikenlaisia luontaishoitoja ja ollut ensin lakto-ovo-vegetaristi ja viime vuodet vegaani. Voin erinomaisesti, olen nuorekas, terve, energinen.

Samaa en voi sanoa tuttavistani, jotka mässyttävä lihaa maidon keralla ja puputtavat pillereitään. Ovat jo näin 5-kymppisenä plösähtäneitä mummoja ja vaareja. Samalla saarnaavat mulle, miten haitallisia ja hirmu vaarallisia luontaishoidot on ja miten saan ruuastani liian vähän proteiinia ja kalsiumia ja ties mitä. No, mulla kuitenkaan ei ole haittaavia kulumia nivelissä, ei reumaa, ei vv-oireita, ei verenpainetta, ei syöpää...jokaisella "tavallisesti elävällä" tuttavalla on vähintään yksi tuollainen vaiva, monilla jo useita. Olisivat hiljaa, niin eivät vaikuttaisi ihan niin tyhmiltä. 

Jokainen saa itse hoitaa itseään ihan millä kaukoparannuksella tai muulla "vaihtoehtoisella" höpöhöpöhoidolla haluaa ja kärsiä seuraukset. Sen sijaan ei ole ok, jos vanhemmat hoitavat puolustuskyvyttömiä lapsiaan näillä hoidolla ja aiheuttavat lapsille vahingon tai hengenlähdön vaaraa.

Vierailija
15/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on flunssa. Kuudentena  sairauspäivänä hän ottaa hinghong-uutetta. Seuraavana päivänä olo on jo parempi. Potilas ryntää ylistämään hinghongia. Eikä häntä yhtään kiinnosta, että flunssa olisi aikansa  jyllättyään helpottanut ihan ilman uutteitakin.

Vierailija
16/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Energiahoito on meille tutuin, sillä on hoidettu lukuisat vaivat meidän perheestä, mm. miehen välilevynpullistuma parani kertalaakista. Yrttitippoja käytetään myös ja vyöhyketerapiakin on tullut tutuksi. Kaikki hoidot on kyllä meilee toimineet, onneksi. Eli eipä ole tarvinnut lääkärissä ravata enää yli 20 vuoteen, lapset eivät ole käyneet koskaan, paitsi tavallset neuvola- ja koulutarkastukset. Ei kai nuo edes tienneet ennen kouluikää, mitä lääkkeet on.

Mitä vittua?

Kato ei perusterveen ihmisen tartte kovin usein lääkärissä käydä. Jos jotain paikkaa kolottaa, niin hörppää lasin vettä ja makailee pari päivää. Jos on selkä kipeä, niin hierontaa (tai 'energiahoitoja') joka lämmittää paikkoja.

Ei kukaan ota mitään vyöhyketerapiaa tai aromaterapiaa luunmurtumaan, kyllä noita otetaan  flunssaan ja yskään...

Vierailija
17/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto noihin uskoo? Saa olla aika vakavasti pielessä korvien välissä, jos hoitaa OMAA LASTAAN mielummin homeopatialla kuin nykyaikaisen lääketieteen keinoilla.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
18/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Jaa miksi?

Vierailija
19/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on itse asiassa yli 10 000 homeopatialääkäriä ja saksalaiset ovat terveempää kansaa kuin me :) Vähemmän sairaspoissaoloja kouluista, töistä. Voisiko tuosta päätellä jotain?

Brittien kuninkaalliset ovat myös homeopatiahoidon kannattajia ja puolestapuhujia.

Vierailija
20/46 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain homeopatiasta avun ärtyneeseen suoleen.

Kaverini vaihdevuosioireisiin kuten hikoiluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän