Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelu miehen kanssa ehkäisystä!

Vierailija
26.02.2018 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta ja viime viikonloppuna kävimme ikävän tappelun ehkäisystä. Olemme kolmikymppinen pariskunta ja harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Mieleni tekisi enemmänkin, mutta mieheni on vetää usein syyksi työstressin. Olen pitänyt huolta ehkäisystä jo nyt melkein 9 vuoden ajan ja olen päättänyt lopettaa ehkäisyn vähäisten seksikertojen vuoksi ja siksi koska olen kyllästynyt hylätyksi tulemiseen kerta toisensa jälkeen.

Tänä viikonloppuna otan toiseksi viimeisen Nuvaring-renkaan pois, jonka jälkeen pidän normaalin viikon tauon. Kerroin aikaistani miehelleni, että jätän ehkäisyn pois viimeisen renkaan jälkeen eli huhtikuussa (mielestäni ilmoitin ihan hyvissä ajoin...?) vedoten samalla syyhyn. Mies kimpaantui tästä ja sanoi ettei aio kortsuja käyttää ja seksi loppuu siihen, johon jo hyvin vittuuntuneena vastasin "No hyvä, ei meillä seksiä muutenkaan ole!!"

Huoh, mistä näitä haluttomia miehiä tulee, onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas outo asenne miehellä. Jos sinä olet käyttänyt hormoneita koko suhteen ajan niin todellakin on järkevää pitää taukoa niistä. Mutta oletteko muuten puhuneet miehen haluttomuudesta, onko hän itse tyytyväinen seksin määrään (tosin mielestäni kerta viikkoon on aika normi)?

Vierailija
2/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan vain hämillään tosta sun ehkäisyn lopettamisesta. Varmaan hälytyskellot soi ja ajattelee että yrität tulla raskaaksi. Aiheuttaa pienen pakokauhun miehelle tuollainen vaikkei tarkoituksena olisikaan lapsia tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 10 vuotta ja viime viikonloppuna kävimme ikävän tappelun ehkäisystä. Olemme kolmikymppinen pariskunta ja harrastamme seksiä noin kerran viikossa. Mieleni tekisi enemmänkin, mutta mieheni on vetää usein syyksi työstressin. Olen pitänyt huolta ehkäisystä jo nyt melkein 9 vuoden ajan ja olen päättänyt lopettaa ehkäisyn vähäisten seksikertojen vuoksi ja siksi koska olen kyllästynyt hylätyksi tulemiseen kerta toisensa jälkeen.

Tänä viikonloppuna otan toiseksi viimeisen Nuvaring-renkaan pois, jonka jälkeen pidän normaalin viikon tauon. Kerroin aikaistani miehelleni, että jätän ehkäisyn pois viimeisen renkaan jälkeen eli huhtikuussa (mielestäni ilmoitin ihan hyvissä ajoin...?) vedoten samalla syyhyn. Mies kimpaantui tästä ja sanoi ettei aio kortsuja käyttää ja seksi loppuu siihen, johon jo hyvin vittuuntuneena vastasin "No hyvä, ei meillä seksiä muutenkaan ole!!"

Huoh, mistä näitä haluttomia miehiä tulee, onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta?

JSS. Ei miehelläsi ole lupaa kampittaa sinun lapsitoiveitasi.

M39, 3 lasta

Vierailija
4/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mistä näitä naisia tulee, jotka jää suhteeseen jossa ei saa...

Vierailija
5/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiristys ja uhkailuhan se tosiaan tehoaa seksinpuutteeseen. Onnea uuden miehen etsintään. 

Vierailija
6/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä ratkaisu tilanteeseen on peppuseksi.

Vierailija
7/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa, kun aletaan painamaan paljaalla kumpi sen vastuun loppu peleissä kantaa? Nainen joutuu tekemään väistämättä elämässään toisenlaisia valintoja kuin mies.

Vierailija
8/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun lopetatte seksin harrastamisen. Ihme nymfomaaneja ja

lestadiolaisia koko palsta täynnä. Eikö muuta kuin seksi ja lasten teko mielessä?

Katsotaan kuinka moni vetää herneen nenään kun joku uskaltaa sanoa. Se selviää alapeukuilla :D

Vierailija
9/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin myös hormoniehkäisyn koska se ei minulle sopinut. Mieheni tosin ymmärsi asian ja käyttää kortsuja, ensin asiasta oli tietenkin kitinää mutta se loppui kun löytyi oikea kortsumerkki joka ei häirinnyt touhuja. Seksiä meilläkin on kerran viikossa ja se on myöskin kohdallamme miehestäni kiinni, ongelman syyksi selvisi kuitenkin liian alhaiset testosteroni arvot ja asia on nyt hoidossa :) Suosittelen ihmeessä miehellesi noiden arvojen testausta, sillä alhaiset arvot vaikuttavat muuhunkin jaksamiseen ja mielialaan. Tsemppiä teille! :) 

Vierailija
10/10 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se mies mies tee nyt juuri niinkun palstamammat toitottaa: jos ei kortsu käy, niin sitten loppuu seksi. Olisit tyytyväinen. Mies teki päätöksen puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi