Mistä hinnasta myisit sielusi paholaiselle?
Mitä haluaisit vastalahjaksi paholaiselta, että suostuisit myymään sielusi hänelle?
Kommentit (46)
Ei minulla ole sielua, joten en voi myydä sitä.
En myisi. En ala paholaisen kanssa kepulikauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha tulee mieleen se Simpsonien jakso jossa Bart myy sielunsa paholaiselle
Sielun ostaja oli kylläkin Milhouse Van Houten. Milhouse vaihtoi sielun keräily esineeseen ja Sarjis-Hemmo myi Bartin sielun Lisa Simpsonille.
Bart myi sielunsa milhouselle ja homer paholaiselle.
Kaikella on hintansa. Ei tarvitse ujostella, reilusti vaan toiveita peliin.
Hähä! 😈
Mun sieluni on jo lunastettu Jumalan Pojan toimesta, joten se ei ole kaupan.
En tee kauppaa kempeleläisten kanssa!
Minä kilpailuttaisin jumalan ja paholaisen ja päätyisin kokonaistaloudellisesti edullisimaan ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä rahalla tekisi ilman sielua.
Hassu juttu, että en ole uskovainen, mutta uskon sieluun. Kuoleman jälkeen se ei mene ainakaan taivaaseen tai helvettiin, mutta olisi kiva tietää minne. Energia kun ei katoa.
Jos sielu olisi energiaa, niin kuumeessa sinulla olisi vähän enemmän sielu. Hypotermiasta kärsivän sielu taas olisi vähäisempi. Melkoista hörhöilyä, tuollainen ajatus ei kelpaa sen enempää ateistin kuin uskovaisenkaan päähän. Ihme hippi olet.
Täysin samaa mieltä, kyllä sinä eli "sielu" on sun aivot ja kun aivojen toiminta lakkaa, lakkaa myös "sielusi" toiminta.
Vierailija kirjoitti:
En tee kauppaa kempeleläisten kanssa!
xD (Olen oulunsalolainen, kempeleläisten pahin vihollinen.)
Sieluni on jo lunastettu häneltä, ei ole tarvetta myydä.
Jos paholainen lupaisi kaataa hallituksen välittömästi niin kaupat tulis!
En ehkä mistään, mutta se että rakkaimpani pääsisivät taivaaseen voisi houkuttaa. Mutta eipä vihtahousulla ole mitään valtuuksia sellaista antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole sielua, joten en voi myydä sitä.
Joo, mietin samaa. Ap kysyy siis, että kuinka paljosta myisin olemattoman (sielun) olemattomalle satuolennolle (paholainen).
Olemattoman myyminen olisi petos ja väärin joka tapauksessa. Tai, no en tiedä kuinka tuomittavaa moraalisesti olemattoman mielikuvitusolennon petkuttaminen olisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä rahalla tekisi ilman sielua.
Hassu juttu, että en ole uskovainen, mutta uskon sieluun. Kuoleman jälkeen se ei mene ainakaan taivaaseen tai helvettiin, mutta olisi kiva tietää minne. Energia kun ei katoa.
Jos sielu olisi energiaa, niin kuumeessa sinulla olisi vähän enemmän sielu. Hypotermiasta kärsivän sielu taas olisi vähäisempi. Melkoista hörhöilyä, tuollainen ajatus ei kelpaa sen enempää ateistin kuin uskovaisenkaan päähän. Ihme hippi olet.
Paljonkos sähkö painaa? Ei kaikki ole niin yksinkertaista. Energiaa on monenlaista ja kaikkia energiamuotoja ei varmasti vielä edes tiedetä.
En usko paholaiseen sen kummemmin kuin jumalaankaan.
Mutta jos leikitään että sellaiset oikeasti löytyisi, antaisin sieluni paholaiselle täysin ilmaiseksi jos se pelastaisi lapseni kärsimyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Muisin omani Jumalan sielusta.
Mutta pääseekö Jumala taivaaseen?
Luksusmajoituksesta Helvetissä sitten kun kuolema korjaa.
Sielun ostaja oli kylläkin Milhouse Van Houten. Milhouse vaihtoi sielun keräily esineeseen ja Sarjis-Hemmo myi Bartin sielun Lisa Simpsonille.