Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä, joka ei pysty sopimaan tapaamista tiettyyn paikkaan tiettyyn aikaan esim. seuraavana päivänä?

Vierailija
25.02.2018 |

Jos kysyy sellaista, se ei onnistu. Ainoa mihin pystyy on soittamaan ja sanomaan, että tule tänne. Ajoilla ei ole mitään merkitystä ja ne aiheuttavat ilmeisesti ahdistusta. Miten voi ihminen olla sellainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ottamaan vastuuta mistään, kykenee olemaan vain vastaanottavana osapuolena, vauvana.

Vierailija
2/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullamon itsellä tuota ongelmaa. Minulla on asperger ja adhd ja sen lisäksi ms-tauti. Näiden kaikkien diagnoosien kanssa arkeni on aika arvaamatonta, koskaan ei voi ennustaa millainen swuraava päivä on esim. kipujen suhteen ja on vaikea elää muuten kuin päivä kerrallaan.

En silti koe että en ottaisi mistään vastuuta tai olisi ”vauva”. Ihan normaalisti teen palkkatyötä ja hoidan asiani. Ei ole velkaa eikä rikosrekisteriä ym.

Läheiset ihmiset onneksi ymmärtävät tämän asian eivätkä tee siitä ongelmaa. Ne, joille se on ongelma saavatkin pysyä poissa elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. hyvin väsynyt. Jos ei ole luonteenpiirre, olisin huolissani. Terveisin "Tunnistan teksistä itseni"

Vierailija
4/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on työaika ja vapaa-aika. Jos olen vapaalla niin se tarkoittaa että teen mitä jaksan. Työpäivinä teen mitä tarvii. Siinä on vissi ero. Ei sitä muuten jaksa jos kalenteri on kokoajan menoa ja juosta pitäisi paikasta toiseen. Yleensä sukulaisten ja hyvien ystävien kohdalla ei ole aikoja juurikaan... Työssä on ajat.

Vierailija
5/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yritin seurustella tällaisen henkilön kanssa. Ei voitu tavata tyyliin huomenna, koska ylihuomenna hänen pitää laittaa pojalle jumppakamat reppuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan