Syy miksi suomalaiset miehet ja naiset eivät sovi yhteen
on vaatimustason ero. Siitä hyvä esimerkki seuraava tilasto. Suomalaiset naiset solmivat avioliiton 1. amerikkalaisen, 2. ruotsalaisen miehen kanssa. Suomalainen mies vastaavasti 1. venäläinen, 2. thaimaalainen.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kuitenkin olla 1. irakilaisen ja 2. turkkilaisen miehen kanssa.
Miksi suomalainen mies ei valitse irakilaista tai turkkilaista naista? Pidän suomalaista miestä todella ihmeellisenä tämän seikan takia.
No minulla on turkkilainen nainen ja todella hyvin menee. Hyvä rakastaja ja lämmin sielunkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kuitenkin olla 1. irakilaisen ja 2. turkkilaisen miehen kanssa.
Väärin. Itselläni on myös ruotsalainen mies, kaverilla norjalainen. Kumpikaan ei koskisi pitkällä tikullakaan suomalaiseen, irakilaisen tai turkkilaiseen.
Kunnon rasistit siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja myös: mitä hienoa on amerikkalaisessa?
Jenkit on usein sellasia sivistymättömiä juntteja ja läskejä, ettei kyllä kerro laadusta vielä mitään naida amerikkalainen mies.
Harvempi jotain maaseudun redneckiä naikaan. Kyllä ulkomaille naidut amerikkalaiset ovat sieltä korkeatasoisesta päästä. T: jenkkitohtorin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen suominainen on kovaa valuuttaa hyvinvoivissa länsimaissa, suomimies kelpaa vain naisille jotka ostetaan käytännössä rahalla.
Lihava ja pahaluonteinen suominainen kelpaa parhaiten Afrikan sarven moniosaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen suominainen on kovaa valuuttaa hyvinvoivissa länsimaissa, suomimies kelpaa vain naisille jotka ostetaan käytännössä rahalla.
Todella kovaa valuuttaa juu. Saahan sitä itselleen uskotella mitä tahansa, mutta suominaisilla on kevytkenkäinen maine maailmalla.
Höpöhöpö on. Britit on niitä joilla on huono maine. Suomalaiset, ruotsalaiset ja norjalaiset menee samaan kastiin: vaaleita ja rikkaita. Näin siis kuvitellaan.
Kyllä todellinen syy on naisten psykopaattisuuden ylittävä narsismi joka on naisen perusluonne ja jota on vielä kasvatettu antamalla naisille lisää ja lisää oikeuksia, jota he sitten käyttävät hyödykseen vähääkään välittämättä ja edes ymmärtämättä mikä on oikein tai mikä on väärin.
Koko maailman historian suurin katastrofi tapahtui, kun naisille annettiin äänioikeus ja vapautuksia, joita ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
Vihreää mielisairasta ideologiaa ei olisi koskaan syntynyt ja mitä todennäköisimmin ei olisi enää olemassa edes minkäänlaista vasemmistolaisuutta jos naisille ei olisi koskaan annettu äänioikeutta eikä vapautuksia.
Naisen paikka kun nyt vaan on kotona tai sellaisissa työtehtävissä missä ei tarvita pienintäkään edesvastuuta.
Kaiken edellä kirjoitetun todistaa viimeisen 100 vuoden aikainen historia todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kovaa valuuttaa juu. Saahan sitä itselleen uskotella mitä tahansa, mutta suominaisilla on kevytkenkäinen maine maailmalla.
Höpöhöpö on. Britit on niitä joilla on huono maine. Suomalaiset, ruotsalaiset ja norjalaiset menee samaan kastiin: vaaleita ja rikkaita. Näin siis kuvitellaan.
Se on joskus huvittavaa kun ulkomaalaiset miehet kuvittelevat suomalaisnaisten olevan yhtä kauniita kuin ruotsalaisten. Hämmästys ja pettymys ovat aikamoisia jos tänne saapuvat ja totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joskus huvittavaa kun ulkomaalaiset miehet kuvittelevat suomalaisnaisten olevan yhtä kauniita kuin ruotsalaisten. Hämmästys ja pettymys ovat aikamoisia jos tänne saapuvat ja totuus paljastuu.
Totta, mutta samaan kastiin niputetaan ajatuksissa ulkomailla, eli turha höpöttää mistään helpon kanan maineesta, kun ei sellaista meillä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo.. En ota kantaa siihen ovatko pettyneitä vai positiivisesti yllättyneitä. Mutta varsinkin Etelä-Euroopassa on varsin yleistä että ihmisillä on tarkka käsitys ja "tieto" siitä miltä suomalaisnaiset näyttävät vaikka eivät olisi koskaan ensimmäistäkään suomalaisnaista nähneet. Ja yleensä tuo käsitys on melko stereotyyppinen. Minä olen Suomessa varsin tavallisen näköinen keskiruskeine hiuksineen ja 163cm pituuksineen, mutta jos menen Italiaan niin siellä aina ensimmäinen kommentti on: "et näytä yhtään suomalaiselta".
Minusta on varsin ok, jos suomalainen mies tilaa naisen, vaikkapa thaimaalaisen, netistä. Suomalainen nainen on niin kovin hankala ja vaativa.
Eli suomalainen nainen haluaa, että häntä liehitellään (olen seurustellut jenkkien kanssa, ja se liehittely olimihan omaa laatuaan) ja mies haluaa olla perheen pää.
Ei tässä minusta mitään uutta ole.
Oletteko huomanneet että suomalainen mies on valmis elättämään thaimaalaista tai venäläistä kotirouvaa mutta suomalainen nainen on heti lompakkoloinen jos kehtaakin vaatia että mies maksaisi yhden kahvin tai ravintolaillallisen.
Ja älkää aloittako että syy on siinä että suomalainen nainen on ruma ja ylipainoinen, kyllä niitä kauniita ja naisellisia suomalaisiakin naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on varsin ok, jos suomalainen mies tilaa naisen, vaikkapa thaimaalaisen, netistä. Suomalainen nainen on niin kovin hankala ja vaativa.
Niin, onhan se aivan kamalaa kun me suomalaiset naiset vaadimme tasa-arvoa niin palkkatöissä, kotitöissä kuin lastenhoidossakin. Kyllä pitäisi ihan itse kaikki hoitaa. Ei herkän suomalaisen miehen kaljan kittaamista saisi häiritä moisilla turhuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että suomalainen mies on valmis elättämään thaimaalaista tai venäläistä kotirouvaa mutta suomalainen nainen on heti lompakkoloinen jos kehtaakin vaatia että mies maksaisi yhden kahvin tai ravintolaillallisen.
Ja älkää aloittako että syy on siinä että suomalainen nainen on ruma ja ylipainoinen, kyllä niitä kauniita ja naisellisia suomalaisiakin naisia on.
Lisäksi tuntuu että monien mielestä ulkomaalaisilla tuontivaimoilla on jokin oikeutus olla vaan kotona kun taas jos suomalainen nainen itse haluaisi olla kotiäitinä niin anoppia myöten kaikilla on siitä pahaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tavannut miestä, joka syyttää naista lompakkoloiseksi. Sen sanan olen oppinut av-mammoilta.
Kahdesti olen ollut naimisissa, eikä kumpikaannmies ole kitissyt kenekään elättämisestä. Molemmille on ollut kunnia-asia maksaa ravintolassa. Ehkä olemme eri ikäpolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se aivan kamalaa kun me suomalaiset naiset vaadimme tasa-arvoa niin palkkatöissä, kotitöissä kuin lastenhoidossakin. Kyllä pitäisi ihan itse kaikki hoitaa. Ei herkän suomalaisen miehen kaljan kittaamista saisi häiritä moisilla turhuuksilla.
Vai suomalaisnaiset vaatimassa tasa-arvoa?:o
Ehkä se pätee suhteessa joihinkin venäläisiin tai thaimaalaisiin, mutta ainakin Länsi-Euroopan mittakaavassa suomalaisnainen on keskimääräistä seksistisempi ja aina itkemässä joidenkin perinteiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tavannut miestä, joka syyttää naista lompakkoloiseksi. Sen sanan olen oppinut av-mammoilta.
Kahdesti olen ollut naimisissa, eikä kumpikaannmies ole kitissyt kenekään elättämisestä. Molemmille on ollut kunnia-asia maksaa ravintolassa. Ehkä olemme eri ikäpolvea.
Olen alle kolmekymppinen ja kaikki miespuoliset henkilöt joita olen tavannut ovat kyllä olleet sen kannalla että laskut menee puoliksi.
Suomalaiset naiset ovat kehittäneet tasa-arvoisen yhteiskunnan joka on tylsä.
Niinhän sitä povataan, että sinisilmäinen blondi tulee katoamaan maailmankartalta. Ja juuri syynä se, että kansat sekoittuvat enemmän.
Sä vähennät vain viestiesi uskottavuutta noilla henkilöhyökkäyksillä. Saat vain itsesi vaikuttamaan kiusaajalta. Ja nythän siis puhutaan irakilaisista ja turkkilaisista, eikö niin?