Alatteko seuraamaan BigBrother 2006:tta?
Vitsi, olisin halunnut hakea (olen hoitovapaalla eli ainoa tilaisuus, töistä tuskin saisi tuommoisen takia vapaata) mutta sitten jos pääsisinkin sinne, en pystyisi jättään lasta-->1v7kk.
Harmittaa. Mä olisin halunnut hakea.
Kommentit (5)
En malta kuitenkaan olla katsomotta minkälaista porukkaa sinne valitaan ja sitten ollaankin taas koukussa.
En kyllä itse uskaltaisi hakea.
Ja sitten kun muut kilpailjat esittäytyvät, olisit tokaissut " onpas sulla hirvee lähiönimi" ;-DD
Edellistä vilkaisin joskus hetkellisesti ja tuntui, että voiko älyttömämpää ohjelmaa olla.
Milloinkahan alkaa ideat loppua noihin tosi tv -ohjelmiin...
Vierailija:
Juu, olishan se ollut mahtavaa saada oma av-mamma sinne
Ja sitten kun muut kilpailjat esittäytyvät, olisit tokaissut " onpas sulla hirvee lähiönimi" ;-DD
Ja kyselisin kanssakilpailijoilta että MITÄ? Etkö sä ajele karvoja? Tai kummastelisin että miksei joku ota suihin. Sais katsojat ' hyvää' viihdettä. :D
Kyllä mä uskon että mun itsetunto kestäisi ne arvostelut. Onhan se tähänkin asti kestänyt. :)
Pystyisköhän jättään lapsensa siksi aikaa? Ikävä olisi varmasti kova. Miten lapsi kokisi sen? Jäisi toki isänsä kanssa, tosin hoitoon joutuisi.. Joo, valitettavasti en pysty hakeen. :(
Pakko hakea sitte ku oon töissä. Jos niitä vielä silloin tehdään. Eroais vaikka siksi aikaa.. :D
sättimisen makuun.