Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunpoiston jälkeen... seksi asiaa!

Toipilas
25.02.2018 |

Kysyisin teiltä naiset, joilta on kohtu poistettu että kun yhdyntäkielto on 5vkoa leikkauksesta, niin miten on orgasmin laita? Oletteko uskaltaneet tyydyyttää itseänne tuon toipumisajan aikana?
Kiitos vastauksista😊

Kommentit (5)

1/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivuin kaikessa rauhassa. Ei tullut seksi tai itsetyydytys mieleen tuolloin.

(Emätin)orgasmeihin kohdunpoisto ei vaikuttanut. Samaan tapaan toimi kuin ennen kohdunpoistoakin, vaikka emätin onkin leikkauksessa rakennettu "pussiksi".

Vierailija
2/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tietty annan kehon toipua mutta kyllä on pingottunut olo. Mietin yleensä kuinka se muka konkreettisesti vaikuttaisi toipumiseeni jos saisin orgasmin?🤔😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, ei orgasmi mitään vahinkoa sinne tee😀

Vierailija
4/5 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Itse toivuin kaikessa rauhassa. Ei tullut seksi tai itsetyydytys mieleen tuolloin.

(Emätin)orgasmeihin kohdunpoisto ei vaikuttanut. Samaan tapaan toimi kuin ennen kohdunpoistoakin, vaikka emätin onkin leikkauksessa rakennettu "pussiksi".

Eikö se ole pussi /putki aina , kohdun poisto emättimeen vaikuta

5/5 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Eikö se ole pussi /putki aina , kohdun poisto emättimeen vaikuta

Kyllä se emättimenpohja muokataan kohdunpoistoleikkauksissa, kun kohtu irrotetaan emättimestä ja muista ympäröivistä kudoksista. Tikkejä tulee emättimenpohjaan ihan julmettu määrä, kun se pitää kursia kiinni. Oma leikkaava gyne puhui että tekee emättimenpohjasta ns. umpipussin, kun selosti mulle leikkauksen vaiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan