Tyttöystävälläni on dick pic -kansio puhelimessaan
V*tuttaa. Miksi pitää säilytellä toisten miesten m*lkkujen kuvia? Selittäkää mulle, naiset. En ymmärrä.
- loukattu poikkis
Kommentit (32)
Se säästää niitä jos joskus sattuu tarttee kostoaikeisiin. Laittaa sitten vaikka sen dickpickin lähettäjän äidille poikansa kovasta kalusta kuvan. Tai naureskelevat niille tyttöjen kanssa whatsapp ryhmissä
Ps älä lähetä kuvia tyttöystävällesi jos et halua omien kuviesi leviävä.
Minä säilytän siltä varalta että niille on jonain päivänä käyttöä. Jos vaikka joskus tulee vastaan jonkun peniksen äiti, tyttöystävä tai sisko.
HAHAHAHA!
luuletko etteivät naiset osaa olla irstaita ihan kuten miehet? Voi kun tietäisit mitä naisten erilaisissa salaisissa fb ryhmissä onkaan ...
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä sille lähettää?
En tiedä. Näin vain tuon kansion "vahingossa" ja huomasin, että karmea määrä tattien kuvia on tytyllä tallessa.
Ap
Todisteet tallessa urpojen käytöksestä.
Ei hätää, ap! Sinulla on t i e t e n k i n suurin.
Ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta.
Naisilla menee jutut aina tuohon kikkelin koosta jankuttamiseen.
Kukaan mies ei käytä itsestään nimitystä "poikkis"
Jlove92 kirjoitti:
Kukaan mies ei käytä itsestään nimitystä "poikkis"
Nämä kukaan mies tai yksikään nainen -heitot ovat aina ihan parhaita. On melkeinpä pelottavaa, että joku ihan oikeasti luokittelee ihmisiä mielessään noin ehdottomin kriteerein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta.
Se on siksi että koolla on väliä.
Sitä panettaa. Siispä anna sille.
1. Miksi seurustelet naisen kanssa jolla on kuvakokoelma? 2. Kysy exiltä pitääkö kuva poistaa, jos haluavat, niin naisen pitää poistaa kuva. 3. Poista kuvat itse ja etsi joku toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä säilytän siltä varalta että niille on jonain päivänä käyttöä. Jos vaikka joskus tulee vastaan jonkun peniksen äiti, tyttöystävä tai sisko.
Tästä minäkin luulen että AP:n keississä on kyse. En nyt sano että "kukaan nainen ei koskaan", mutta kukaan minun tuntemistani naisisat ei ole koskaan pitänyt dickpicejä tervetulleina tai viehättävinä, pikemminkin etovana ahdisteluna. Eli AP:n tyttis tuskin säilyttää niitä ihaillakseen, vaan varotoimina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta.
Se on siksi että koolla on väliä.
Ei sillä tämän jutun kannalta ollut mitään väliä, vaikka sillä oman toosasi täyttymisen kannalta olisikin.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHA!
luuletko etteivät naiset osaa olla irstaita ihan kuten miehet? Voi kun tietäisit mitä naisten erilaisissa salaisissa fb ryhmissä onkaan ...
Naisten kohdalla tälläinen käytös otetaan seksuaalisena vapautumisena.
Johan tulikin naisilta ymmärtäväiset selittelyt. Olisi ollut vähän toinen ääni kellossa, jos poikaystävältä olisi löytynyt tissi/pillu-kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä minäkin luulen että AP:n keississä on kyse. En nyt sano että "kukaan nainen ei koskaan", mutta kukaan minun tuntemistani naisisat ei ole koskaan pitänyt dickpicejä tervetulleina tai viehättävinä, pikemminkin etovana ahdisteluna. Eli AP:n tyttis tuskin säilyttää niitä ihaillakseen, vaan varotoimina.
Mulkun kuvia varotoimina? En ole kyllä älyttömämpää selitystä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Johan tulikin naisilta ymmärtäväiset selittelyt. Olisi ollut vähän toinen ääni kellossa, jos poikaystävältä olisi löytynyt tissi/pillu-kuvia.
Olisi verrannollista, jos joku ällömammuli lähettäisi kuvia läpysköistään. Naisille usein tulee mainittuja kuvia ei-toivotuista lähteistä.
Kuka niitä sille lähettää?