Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Timberland kengistä?

Vierailija
25.02.2018 |

Onko hyvät? Kannattaako ostaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit ovat, mutta eipä ole varpaita palellut tänä talvena. Samoin töppöset ovat pysyneet kuivina. Uskon näitä kenkiä usean talven sijoitukseksi.

Vierailija
2/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt. Ainakin ne minun ostamat olivat liukkaat. Ja muutenkin lestiltään huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo kolmen talven ajan kyseisiä kenkiä ja hyvät ovat. Ei palele jalat ja kuivana pysyy aina. Kengät edelleen myös hyvässä kunnossa. Ainoa miinus on, että ovat joskus vähän liukkaat, eivät ole yhtä tukevat pohjasta kuin miltä näyttävät.

Vierailija
4/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se hinta vähän arveluttaa. Jos ovatkin huonot. Mutta olen ostanut useammat 30-50€ kengät, jotka todennut huonoiksi. Suurin osa talvikengistä on ollut liukkaita tai jäykkiä.

Ap

Vierailija
5/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime talven Timban talvinilkkurit. Olivat ihan kivat, mutta eivät kestäneet kuin yhden talven enkä edes käyttänyt niitä joka päivä. Korosta lähti koko alaosa irti, paljas puu vain näkyi. Roskiin menivät.

Vierailija
6/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän talven käyttänyt Authenticseja ja ovat olleet lämpimät. Pärjää tavallisilla sukilla kovillakin pakkasilla, vaikka varpaani palelevat herkästi. Huonona puolena sanoisin, että ovat aika liukkaat.

Vierailija
7/7 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi vaelluskengät ovat olleet ihan hyvät ja tukevat. Pitävät myös vettä kohtalaisen hyvin. Ovat olleet minulla kuusi vuotta, mutta eivät jokapäiväisessä käytössä vaan silloin kun menen kallioiseen metsään rämpimään ja joskus jäisellä kelillä, koska pitävät hyvin.

Itse ostin tosin alennusmyynnistä puoleen hintaan ja silti maksoivat yli 60 euroa. Sillä hinnalla pitää jo vähän kestääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi