Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi avaimet hukkuvat aina kuin pitäisi lähteä ulos?

Vierailija
25.02.2018 |

Aivan kuin avaimet pitäisivät minua kiusalla vankinaan neljän seinän sisällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten joiltakin on AINA avaimet hukassa. Yks kaverini myös tällainen,ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun soittanut paniikissa mullekin, ettei löydä avaimiaan. Aikuinen ihminen.

Itse säilytän avaimiani AINA laukun sivutaskussa. Kun avaan oven, laitan avaimet samantien takaisin sinne sivutaskuun. Ja laukulla on oma vakiopaikka keittiössä. Ei poikkeuksia, eikä ikinä oo avaimet hukassa, eikä laukku!

Eikö tämän nyt pitäisi olla ihan yksinkertaista, elämänhallinnan ensimmäisen tason alkeita?

Vierailija
2/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita koukku tai naula tms. seinämateriaalista riippuen oven viereen ja pidä avainta siinä. Luonnollisesti sellaiseen kohtaan ettei siihen yllä postiluukusta tai turvalukon välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne avaimet itsekseen katoa sillä hetkellä, kun olet menossa ulos. Ne ovat hukassa jo aiemmin, luultavasti edelliseltä kerralta kun olet tullut ulkoa, mutta tajuat asian vasta sillä hetkellä kun tarvitset niitä.

Vierailija
4/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita koukku tai naula tms. seinämateriaalista riippuen oven viereen ja pidä avainta siinä. Luonnollisesti sellaiseen kohtaan ettei siihen yllä postiluukusta tai turvalukon välistä.

Mulla on pieni astia eteisessä lipaston päällä, laitan siihen kotiavaimet, pyörän avaimet ja bussilipun, illalla tarkistan että ovat siinä (koska jos eivät ole, löytyvät sinä päivänä käytetyn laukun tai takin taskusta).

Vierailija
5/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on poltergeisti kotona.

Vierailija
6/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat oven, avaimet ovat kädessäsi. Miksi lähdet kuljettamaan niitä ympäri kämppää tai jemmaat johonkin epäloogiseen paikkaan? Kehitä oven lähelle joku paikka mihin lasket/ripustat ne ->avaimet löytyvät aina!

Vierailija
7/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avaimet on kiinni laukussa joten ne eivät ole koskaan hukassa.

Vierailija
8/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin avaimet pitäisivät minua kiusalla vankinaan neljän seinän sisällä.

Eihän avainten hukkuminen estä ulospääsyä, vaan sisäänpääsyn.

Sisälle jääminen on oma valintasi.

Vierailija
9/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa niille paikka, johon jätät ne AINA. Mieti, jos tulisi hätätilanne ja joutuisit poistumaan kotoa ilman avaimia! Mieti, mitä ajanhaaskausta on omistaa varmasti paljon turhaakin tavaraa, vaikka ei olisikaan  kykyä pitää  välttämättömiä tavaroita, kuten avainta, tallessa ja järjestyksessä?

Vierailija
10/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten joiltakin on AINA avaimet hukassa. Yks kaverini myös tällainen,ei ole ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun soittanut paniikissa mullekin, ettei löydä avaimiaan. Aikuinen ihminen.

Itse säilytän avaimiani AINA laukun sivutaskussa. Kun avaan oven, laitan avaimet samantien takaisin sinne sivutaskuun. Ja laukulla on oma vakiopaikka keittiössä. Ei poikkeuksia, eikä ikinä oo avaimet hukassa, eikä laukku!

Eikö tämän nyt pitäisi olla ihan yksinkertaista, elämänhallinnan ensimmäisen tason alkeita?

Mulla avaimet ainakin hukkuu silloin kun laitan ne kiireessä jonnekkin muualle kuin minne yleensä olen tottunut ne laittamaan. Muista ihmisistä en tiedä.

Vierailija
11/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ole koskaan hukassa, koska oven avattuani lukitsen sen sisäpuolelta samoilla avaimella ja jätän ne lukkoon.

Vierailija
12/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse menen kotiin sisälle, niin laitan avaimet eteisen laatikoston laatikkoon. Sieltä ne löytyy aina kun on lähdössä ulos. Jos on usein tavarat hukassa, niin se voi olla alzheimerin ensioireita.

Vierailija
13/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et pidä niitä aina samassa paikassa. Minulla on avaimet käsilaukussa ja jos olen yksin kotona, niin ne ovat housujen taskussa, etten jää ulos lukkojen taakse milloinkaan.

Vierailija
15/15 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et pidä niitä aina samassa paikassa. Minulla on avaimet käsilaukussa ja jos olen yksin kotona, niin ne ovat housujen taskussa, etten jää ulos lukkojen taakse milloinkaan.

Itseasiassa otin avaimet pois paikaltaan lähteäkseni käymään ulkona ja hukkasin ne saman tien. Auttaisoko siis jos avaimet pitäisi samassapaikka myös silloinkin, kun olen käymässä ulkona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme