Naapurin rouvalla salasuhde?
Olen tässä alkuvuoden aikana pariinkiin otteeseen törmännyt rapussa naapurin rouvaan ja tummempaan komeaan, nuorehkoon mieheen, joka varmaan arabi tms. Nuori ja komea ja rouvakin kyllä ihan mukiinmenevä. Eikai tässä mitään, mutta kun siellä asuu mies ja lapsiakin. Olenko vain vähän epäileväinen, vai haiskahtaako siltä, että rouva pitää rakastajaa? Toisella kerralla ihan vaan menivät hissille ja eilen lähtiessäni mies oli juuri menossa sisälle ja nainen oli siinä vastassa.
Kommentit (21)
Ootko sä se rouvan mies vai puutteessa oleva naapurin rouva?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se rouvan mies vai puutteessa oleva naapurin rouva?
Naapurissa asun ja nainen olen, mutta puutetta ei ole, kiitos kysymästä. ap
Ap tarvitsee itse nuorta tummaa miestä
No ei kuulu sulle, elä omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulu sulle, elä omaa elämääsi.
Toki elänkin, mutta onhan toi nyt mielenkiintoista :D Sen verran utelias kuitenkin olen, kerrosnaapurit kuitenkin. ap
Seuraavan kerran kysäise jos tulis sunkin luona... ;)
Morjestaako sulle? Voi olla vaikka mikä apulainen tai ehkäpä adoptoitava tp hakija?
Vierailija kirjoitti:
Morjestaako sulle? Voi olla vaikka mikä apulainen tai ehkäpä adoptoitava tp hakija?
Kyllä rouva ihan tavallisesti tervehtii, kuten aina nähdessämme, mutta ei se kundi muistaakseni mitenkään. Ehkä mä vaan kyselen kautta rantain kun törmätään kahdestaan vähän paremmin :D ap
Ilmoita sen lutkan miehelle että sen muija antaa alkueläimen astua itseään.
Uskotko saavasi vastauksen täältä av-palstalta!? Mistä ME se nyt voitais tietää?
Jos vaikka antaa suomen kielen opetusta?
Tai selityksiä nyt voi olla vaikka kuinka monta.
Eniten tässä nyt ihmetyttää kiinnostus toisten elämää kohtaan. Mitä väliä, missä merkeissä tämä "arabi" naapurissa on. Vaikka olisi seksin merkeissä, niin mitä sitten`?
Lopeta elämäni kyttääminen, senkin sairas, utelias hirviö! Kyseessä on sisareni adoptiopoika, joka on perheelleni myös hyvin läheinen. Tunnistin tämän heti, kun tästä kirjoitit. Hanki oma elämä tai edes joku pano, jos et tasapainoiseen parisuhteeseen pysty.
t. se naapurin rouva....
Vierailija kirjoitti:
Lopeta elämäni kyttääminen, senkin sairas, utelias hirviö! Kyseessä on sisareni adoptiopoika, joka on perheelleni myös hyvin läheinen. Tunnistin tämän heti, kun tästä kirjoitit. Hanki oma elämä tai edes joku pano, jos et tasapainoiseen parisuhteeseen pysty.
t. se naapurin rouva....
No niinpä tietenkin, se salskea uros oli luonnollisesti sisaresi adoptiopoika! Miksi poju ei käy koskaan silloin, kun miehesi on paikalla?
Erittäin mielenkiintoista! Ihan naapurissa tällaista!
Vierailija kirjoitti:
t. se naapurin rouva....
Niin sillä mun naapurilla käy kylässä kyllä ihan mies... Mut kerro toki lisää adoptiopojusta, joka luonasi käy! ap
Ens kerralla laita viettelevät vaatteet päälle ja osu rapuun samaan aikaan ja kutsu mies päiväkahveille.
Kysy naapurinrouvan mieheltä. Tai älä kysy, vaan ihan muina naisina mainitse, että kun taas näkyi se eksoottisen näköinen herra... että kukakohan lienee.
Vierailija kirjoitti:
Kysy naapurinrouvan mieheltä. Tai älä kysy, vaan ihan muina naisina mainitse, että kun taas näkyi se eksoottisen näköinen herra... että kukakohan lienee.
En taida rohjeta. Mutta kaippa sillä voisi saada säpinää naapurustoon ja tavallaan oikeinkin jos nainen jotain luvatta touhuilee :D Tosin eihän siitäkään tietoa ole, joten en sotkeudu muiden asioihin. Naiselta voin tiedustella. ap
Jos kyseessä olisi mies jonka luona käy tumma nainen niin kaikki palstan länkyrät olisivat heti sen kannalla että vaimolle pitää kertoa.
:DD