Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti avovaimoaan tämän ollessa raskaana

Vierailija
18.04.2006 |

minun kanssani. Raskaudesta tiesin tosin vasta seksin jälkeen.

Ei tulisi pieneen mieleenkään kertoa tälle naiselle ja siten rikkoa tätä perhettä. En edes tunne kuin tämän miehen. Ja hänkin ex monen vuoden takaa.

Tuli vaan mieleen että ilmeisesti ainakin tässä tapauksessa on totta se että mies saattaa pettää herkästi silloin kun avo/aviovaimo on raskaana. Varsinkin ensimmäisellä kerralla. Niin tuli vain mieleen että onkohan munkin mies pettänyt mua mun raskauden aikana? :/ Taatusti tulee " Ihan oikein sulle!" - kommenttia mutta kertokaas te kokemuksia jos on käynyt näin, miten jatkoitte?

Ja mitenhän tuo mun ex voi olla? Mä en ikinä pystyis jatkaan normaalisti jos pettäisin mun rakastani. Silloin kun tuo tapahtu, itse olin sinkku.

Seksi oli kyllä upeeta..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä syyllistä itseäsi. jatkossa kieltäydy ex:äsi " vierailuista" .

älä kerro sille avokkaalle, itse en haluaisi tietää tollasia asioita kun on muutenkin tod. herkässä tilassa. (keskenmenoriski kasvaa)

Vierailija
2/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet ja naiset vain pettää, toiset ei, ja aina siihen joku sopiva selitys ja tilanne " löytyy" , miksi niin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin kun ollaan tavattu, mies välttelee, toki tulee vaisu hei muttei muuta. Että ilmeisesti vaivaa tosi paljon. Vihaakohan hän mua?

Alkuperäinen

Vierailija
4/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se epävarmuus, outo ja uusi tilanne ajaisi siihen.

Silloinhan sitä tuli luettua kaikki vähäänkään raskauteen liittyvää kun oli raskaana.

Ap

Vierailija
5/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän raskausaika mikään selibaatti ole, ja vaikka olisikin, niin ei kai sekään pettämiseen aja.

Vierailija
6/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana voi ajaa miehen vieraan naisen syliin

Vierailija
7/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ainakin aina harrastettu seksiä synnytystä edeltävinä päivinäkin. Jos seksittömyyteen on jokin lääketieteellinen tai terveydellinen syy raskausaikana, niin kai normaali mies sen nyt tajuaa. t.7

Vierailija
8/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan kuin odottavalla äidillä on niitä epävarmuuden ja outouden tunteita, niin niitä on myös miehellä. Ja mies saattaa silloin _herkästi_ pettää. En sano että aina pettää vaan että saattaa pettää..