Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko ystäväpiiriisi työssäkäyviä, jotka viettävät kaiken vapaa-aikansa perheen kesken??

Vierailija
18.04.2006 |

Minulla on joitakin ystäviä, joita en koskaan tapaa. Arkisin meillä on kaikilla kiire, kun on työt, suuret perheet ja lasten harrastukset, mutta emme koskaan tapaa enää vapaa-aikanakaan. He ovat suoraan sanoneet, että viikonloppuisin he ovat vain oman perheen kesken, kun ehtivät niin vähän nähdä lapsia ja miestä viikolla. Ja tämä tarkoittaa sitten vain ja ainoastaan oman perheen kanssa oloa; mikään kyläily tai ulkoilu ystäväperheen kanssa ei esim. tule kysymykseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkilökohtaisesti jaksaisi sellaista elämää, että olen vain töissä tai perheen kanssa kotona, ei koskaan ystävien kanssa jutustelua, kävelylenkkejä tms. Ja meidän lapsetkin kyllä tykkää, kun on kavereita.

Vierailija
2/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystävät ovat melkein kaikki muuttaneet pääkaupunkiseudulle, ja muitten kanssa nähdään tosi harvoin. Ehkä pitäisi tavata useammin, mutta nautin oman perheen kanssa oleilusta ja ihan omalla aikataululla elämisestä vapaa-aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi