Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi morsian usein itkee häissä?

Vierailija
25.02.2018 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa oman missihetken. Miksi naiset ei voisi keskenään kaveriporukassa kruunata toisiaan?

Siis mitä haluaa ja mitä tee? :D

Vierailija
22/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo, mutta mä itkin jo kirkossa ihan hysteerisenä ja pappikin oli ihan hämillään. Se kysy kuiskaten, että onko kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, kun nyt on pallo jalassa.

Vierailija
24/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin itken melkein jo siitä, että menen kirkkoon. Se on jotenkin niin juhlava paikka. Viimeistään siinä kohtaa kun urut alkavat soimaan, minulla alkaa kyyneleet. Ihan sama oliko kyseessä häät, hautajaiset, rippikirkko tms.

Vierailija
25/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuksesta varmaan. Itse en itkenyt kertaakaan koko päivänä. Lähinnä hymyilin onnellisena koko ajan.

Vierailija
26/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloo, mutta mä itkin jo kirkossa ihan hysteerisenä ja pappikin oli ihan hämillään. Se kysy kuiskaten, että onko kaikki hyvin.

"No tota... En mä haluu ton kaa naimisiin! Hirvee porsas ja syö mun vanukkaat!"

Vierailija
27/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No tota... En mä haluu ton kaa naimisiin! Hirvee porsas ja syö mun vanukkaat!"

Ei sentään:) Pappi varmaan luuli, että mua naitetaan väkisin. Itkun syynä taisi olla raskauden aiheuttama hormonimyrsky.

Vierailija
28/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä surullisin päivä

Vierailija
29/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu luopumaan sukunimestään.

Ei ole joutunut luopumaan enää vuosikymmeniin. Itse olen mennyt naimisiin vuonna 1995 ja ihan oman nimeni olen pitänyt.

Oli mahdollista jo -86. Papereita allekirjoitettava kysyttiin mitä nimeä haluan käyttää ja se tuli virallisiin papereihin.

Vierailija
30/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu luopumaan sukunimestään.

Ei ole joutunut luopumaan enää vuosikymmeniin. Itse olen mennyt naimisiin vuonna 1995 ja ihan oman nimeni olen pitänyt.

Oli mahdollista jo -86. Papereita allekirjoitettava kysyttiin mitä nimeä haluan käyttää ja se tuli virallisiin papereihin.

Sori 89 en edes muista koska menin naimisiin.

Vierailija
31/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta häät ovat ihana, romanttinen tilanne ja aina pirautan muutaman kyyneleen kun kaikki on niin kaunista ja herkkää ja onnentäyteistä. Ja juu, myönnän häpeämättä että itken myös tv- ja leffahäissä! :-) Vaikka olisi miten korni, yliampuva tai yltiöromanttiseksi tehty kohtaus, niin itku tulee.

Niinpä tämä oli aika iso huoli omien häiden edellä, mietin että miten ihmeessä pärjään kun alan itkeä ja pitää korjailla vaivalla laitettua meikkiä, ja silmät menevät punaisiksi jne. Yllätys, en itkenyt koko päivänä kertaakaan eikä ollut edes lähellä! Kun vihkijä luki kaunista puhettaan, olisin kyynelehtinyt vuolaasti jos olisin ollut vieraana. Nyt minulla oli vain älyttömän hyvä, tasainen ja varma olo. Katselin miestäni ja hän katseli minua, ja hymyilimme toisillemme.