Oletko tahallasi outo - mitä siitä saat?
Nyt en siis tarkoita tahattomasti "outoja" ihmisiä, heitä ymmärrän varsin hyvin.
Mutta mitä ihmettä sinä saat irti kanssakulkijoista kun olet TAHALLASI outo? Hyvät naurut? Olet oikeasti tahattoman outo mutta korostat sitä tahallasi?
Kommentit (14)
Olen siinä mielessä outo ihminen etten pelkää vieraiden ihmisten kanssa juttelemista. Joidenkin ihmisten mielestä se on omituista käytöstä. Miksi jännittäisin? En pelkää vieraan ihmisen sieppaavat sieluani vaikka juttelen heille. Jos mokaan niin uskallan myös tunnustaa mokani ja jatkaa elämääni siitä eteenpäin.
Olen vähän molempia, ihmisiä on kiva provosoida :D Kai tämä outous johtuu lähinnä siitä etten ole koskaan tuntenut kuuluvani mihinkään, ihan omasta lapsuudenperheestä alkaen. Aina se sama ulkopuolisuuden tunne seuraa mua, minne ikinä mä vain menenkin. Joten... miksen vain korostaisi sitä ja tekisi itsestäni vielä enemmän ulkopuolista? Ei mitään logiikkaa, tiedän. En kai vaan halua tunkea itseäni väkisin joukkoon, kun en kuitenkaan tunne kuuluvani sinne.
No ootko ap tahallasi sellainen kuin olet?
Määrittele outo ja tahallinen, kiitos.
On kiva saada huomiota osakseen. Perässä kulkeva vessapaperihäntä on bravuurini, voi käyttää vain kerran kussakin paikassa:)
Musta taas lörpöttelijät on outoja
koska kävelevät ihmiset ärsyttää kaikessa siinä tavanomaisuudessaan
Olen tahallani outo koska tykkään siitä ja saan huomiota. Jos en olisi outo, olisin taas se näkymätön ninni joka jää yksin ja jota kukaan ei huomaa.
Ihanaa kuulla tahallaan outojen perusteluja. :)
Taidatte olla vaan omien polkujen kulkijoita!
htmlk kirjoitti:
koska kävelevät ihmiset ärsyttää kaikessa siinä tavanomaisuudessaan
Tuossa on jo omistautuneisuutta asialleen. :)
-ap
En ole tahallaan outo, mutta en myöskään jaksa olla väkisin normaali.
Mitä tarkoitat oudolla?