Halveksin työkyvyttömyyseläkehakemuksella kikkailijoita
Ihan kun yhteiskunnan rahoilla eläminen olisi perusoikeus. Jos työpaikan hankkiminen on niin vaikeaa niin kannattaako opiskella uuteen ammattiin?
Kommentit (80)
Työkyvyttömyyseläke vaan vetämään, ei tarvitse osallistua Sipilän aktiivimallin kyykytykseen. Netissä voi tehdä, ilman lääkärinlausuntoa. Kaikki hakemaan, näytetään Sipilälle, että emme hyväksy hänen paskaansa.
Tiedättekö miten paljon hallaa teette tällä kikkailullanne?
Kaikki vihaa nyt työttömiä :(
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaihdatko mun kanssa paikkaa?
t. erään aivoperäisen sairauden vuoksi halvaantunut
Paitsi että viestini ei koske sinua koska sinä tuskin kikkailet vaan työkyvyttömyytesi on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun yhteiskunnan rahoilla eläminen olisi perusoikeus. Jos työpaikan hankkiminen on niin vaikeaa niin kannattaako opiskella uuteen ammattiin?
Halveksi sitten enemmän asunto"sijoittajia" jotka kuppaavat valtion asumistukirahat omiin taskuihinsa.
Ai niin, se on teidän kokkaritrollien mielestä "liiketoimintaa".
Selkärankaiset ihmiset kutsuvat sitä huijaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksi sitten enemmän asunto"sijoittajia" jotka kuppaavat valtion asumistukirahat omiin taskuihinsa.
Ja jos asumistuki yhdistettäisi työttömyyspäivärahoihin, niin asuntosijoittajat kuppaisivat edelleen yhteiskunnan rahoja.
Minä halveksin Suomen hallitusta.
Sairasta, siis ei ollenkaan oikea tapa laittaa kampoihin. Sitä oikeasti tarvitsevat sitten odottelevat jonoissa?
Te siis toimitte juuri niin kuin hallitus.
Vaikeutatte
heikoimman eli oikeasti sairaiden ihmisten elämää. Kylläpäs olette fiksuja! Toivottavasti tähän tehdään hyvin nopeasti toppi.
Halveksin aktiivimallin kannattajia, joutavaa ihmissaastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, siis ei ollenkaan oikea tapa laittaa kampoihin. Sitä oikeasti tarvitsevat sitten odottelevat jonoissa?
joo, samoin kuin tekevät nytkin kun Kelan lääkäri näkemättä ja vastoin muiden lääkäreiden näkemyksiä toteaa, että työkyvytön on työkykyinen, ja tämä on hallitukselle ihan ok.
Jos ei voi itse vaikuttaa siihen että saako töitä tai pääseekö työkkärin aktiivisuustoimiin niin on täydellisen reilua olla suostumatta tuen alennukseen keinolla millä hyvänsä.
Asiallista kansalaistottelemattomuutta, mikä on suomalaisille harvinaista! Kyllä ahne kapitalisti nyt ahdistuu ja siitä nautin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mihin tahansa on helppo kävellä sisään ja sanoa että hei tuun teille töihin 18h/kk. Ja kelan kursseja riittää varmasti kaikille työttömille. Ihan turhaa tämä mielenosoittaminen... ;)
Mee pummi opiskelemaan. Yhteishaku on parhaillaan päällä.
Ensinnäkin yhteishaussa on etusijalla ne, joilla ei ennestään ole tutkintoa. Kun hakijoita on enemmän, kuin valittavia, niin osaatko yhtään arvella, mihin se johtaa? Et? Ei yllättänyt yhtään.
Olen 59-vuotias. Antaisitko mieluummin opiskelupaikan minulle, kuin jollekin heistä, jotka nyt tulivat valituksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos asumistuki yhdistettäisi työttömyyspäivärahoihin, niin asuntosijoittajat kuppaisivat edelleen yhteiskunnan rahoja.
Vuokrakatto ja porrastaen asumistuet alas.
Lopetataan se valtion rahan kaataminen porvarien liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä halveksin Suomen hallitusta.
I condem Juha Sipilä.
Seuraava hallitus saa hartiavoimin korjata nykyisen sekoiluja. Toivon ennenaikaisia vaaleja että korjausliike tapahtuu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus saa hartiavoimin korjata nykyisen sekoiluja. Toivon ennenaikaisia vaaleja että korjausliike tapahtuu nopeammin.
Järkyttävän kalliin sotkun tämä hallitus nyt kyllä sai luotua. Tähän vielä sotsotkut päälle. Eiköhän näiden sotkujen siistimiseen kulu hyvinkin kymmenkunta vuotta. :(
Kyllä ahnetta kokoomuslaista nyt itkettää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mihin tahansa on helppo kävellä sisään ja sanoa että hei tuun teille töihin 18h/kk. Ja kelan kursseja riittää varmasti kaikille työttömille. Ihan turhaa tämä mielenosoittaminen... ;)
Ensinnäkin yhteishaussa on etusijalla ne, joilla ei ennestään ole tutkintoa. Kun hakijoita on enemmän, kuin valittavia, niin osaatko yhtään arvella, mihin se johtaa? Et? Ei yllättänyt yhtään.
Olen 59-vuotias. Antaisitko mieluummin opiskelupaikan minulle, kuin jollekin heistä, jotka nyt tulivat valituksi?
Yhteishaussa etusijalla ovat ne jotka eivät ole ottaneet vastaan korkeakoulupaikkaa ennen. Ns. ensikertalaiskiintiö. Tutkinnolla ei ole merkitystä. Pääasia että sellainen on, koska se antaa hakukelpoisuuden.
Minun koulutuksessa paikan sai noin 65 prosenttia valintakokeisiin osallistuneista. Noin puolet vaihtoi toiseen pääaineeseen puolentoista vuoden jälkeen.
Eli vaikka hakijoita olisi tänä vuonna enemmän, opiskelupaikan saa luultavasti varsin helposti kun panostaa vähän valintakokeisiin. Sinuna aloittaisin lukemisen viimeistään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteishaussa etusijalla ovat ne jotka eivät ole ottaneet vastaan korkeakoulupaikkaa ennen. Ns. ensikertalaiskiintiö. Tutkinnolla ei ole merkitystä. Pääasia että sellainen on, koska se antaa hakukelpoisuuden.
Minun koulutuksessa paikan sai noin 65 prosenttia valintakokeisiin osallistuneista. Noin puolet vaihtoi toiseen pääaineeseen puolentoista vuoden jälkeen.
Eli vaikka hakijoita olisi tänä vuonna enemmän, opiskelupaikan saa luultavasti varsin helposti kun panostaa vähän valintakokeisiin. Sinuna aloittaisin lukemisen viimeistään nyt.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että viisi- kuusikymppisten pitäisi nyt hakeutua opiskelemaan uusia tutkintoja ja sillä Suomi nousisi? Mielenkiintoinen ajatus.
Kyllä liitteitä ihan hyvän aikaa odotellaan. Tämä on varma tieto. On teillä hallituspojuilla nyt hätä.