Halveksin työkyvyttömyyseläkehakemuksella kikkailijoita
Ihan kun yhteiskunnan rahoilla eläminen olisi perusoikeus. Jos työpaikan hankkiminen on niin vaikeaa niin kannattaako opiskella uuteen ammattiin?
Kommentit (80)
Sipiläkö se siellä inisee? Harmittaako, kun vihaamasi työttömät laittavat kampoihin, eivätkä alistu nöyränä orjiksi? T. Oikea kristitty. Miten on pääministerin kristillisyyden laita? Jeesus välitti köyhistä, miksi pääministeri ei?
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain eläkehakemuksella voi kikkailla?
Koska hakemuksen käsittelyaikana ei ole aktiivimallin piirissä. Kikkailijat pystyy lykkäämään aktiivimallin leikkauksia omiin päivärahoihin tekemällä aiheettoman työkyvyttömyyseläkehakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hakemuksen käsittelyaikana ei ole aktiivimallin piirissä. Kikkailijat pystyy lykkäämään aktiivimallin leikkauksia omiin päivärahoihin tekemällä aiheettoman työkyvyttömyyseläkehakemuksen.
No sittenhän tuo työkyvyttömyyseläkehakemus kannattaa tietysti laittaa, jos on työtön. Koska se kannattaa jättää? Onko hakeminen vaikeaa? Pitääkö olla liitteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän tuo työkyvyttömyyseläkehakemus kannattaa tietysti laittaa, jos on työtön. Koska se kannattaa jättää? Onko hakeminen vaikeaa? Pitääkö olla liitteitä?
Kannattanee hakea maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata! Siitä kärsii vaan ne aiheellisesti hakemuksensa jättäneet koska heitäkin epäillään, eikä hakemusta edes käsitellä huolella. Käsittelyajat pitenee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata! Siitä kärsii vaan ne aiheellisesti hakemuksensa jättäneet koska heitäkin epäillään, eikä hakemusta edes käsitellä huolella. Käsittelyajat pitenee huomattavasti.
Harmi juttu, mutta tätä hallitus tilasi.
Niinpä. Mihin tahansa on helppo kävellä sisään ja sanoa että hei tuun teille töihin 18h/kk. Ja kelan kursseja riittää varmasti kaikille työttömille. Ihan turhaa tämä mielenosoittaminen... ;)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mihin tahansa on helppo kävellä sisään ja sanoa että hei tuun teille töihin 18h/kk. Ja kelan kursseja riittää varmasti kaikille työttömille. Ihan turhaa tämä mielenosoittaminen... ;)
Mee pummi opiskelemaan. Yhteishaku on parhaillaan päällä.
Olen 56 vuotias työttömäksi jäänyt nainen. Työuraa takana 37 vuotta. Teen työkyvyttömyyseläkehakemuksen uudelleen ja uudelleen, Sipilän aktiivimallin vuoksi. En ymmärrä, miksi minua rankaistaan siitä, että olen liian vanha töihin. Tehkää kaikki työttömät työkyvyttömyyseläkehakemus, näytetään hallitukselle, että emme anna periksi. Hakemuksen voi tehdä netissä uudelleen ja uudelleen, loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 vuotias työttömäksi jäänyt nainen. Työuraa takana 37 vuotta. Teen työkyvyttömyyseläkehakemuksen uudelleen ja uudelleen, Sipilän aktiivimallin vuoksi. En ymmärrä, miksi minua rankaistaan siitä, että olen liian vanha töihin. Tehkää kaikki työttömät työkyvyttömyyseläkehakemus, näytetään hallitukselle, että emme anna periksi. Hakemuksen voi tehdä netissä uudelleen ja uudelleen, loputtomiin.
Näin tullaan tekemään! Olen muutama. vuoden nuorempi, mutta ei ole hakemukset tuottaneet tulosta. Hienoa, että tämä eläkeasia tuotiin esille.
Ap, vaihdatko mun kanssa paikkaa?
t. erään aivoperäisen sairauden vuoksi halvaantunut
Työkyvyttömyyseläkehakemukseen tarvitaan kyllä lääkärintodistus, ei ne lääkärit niitä huvikseen kirjoita. Toivottavasti aloittaja sairastuu vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on sairaiden paratiisi.
Pitäisikö minun paleltua kuoliaaksi tuolla kadulla ihan vain siksi että olen sattunut sairastumaan? Toivottavasti sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkehakemukseen tarvitaan kyllä lääkärintodistus, ei ne lääkärit niitä huvikseen kirjoita. Toivottavasti aloittaja sairastuu vakavasti.
Aiheettomaan hakemukseen ei tarvita tietenkään liitteitä. On vain hakemus laitettu ja käsittelyä odottamassa. Ja tukia ei leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tullaan tekemään! Olen muutama. vuoden nuorempi, mutta ei ole hakemukset tuottaneet tulosta. Hienoa, että tämä eläkeasia tuotiin esille.
Menette töihin tai opiskelemaan tai perustatte yrityksen. Voisi kuvitella että 37 vuoden työkokemus toisi mukanaan edes jotain ammattitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheettomaan hakemukseen ei tarvita tietenkään liitteitä. On vain hakemus laitettu ja käsittelyä odottamassa. Ja tukia ei leikata.
Työkyvyttömyyseläkehakemuksen voi lähettää kuka tahansa, ilman lääkärin todistusta. Toivottavasti kaikki Sipilän kyykytyksen uhrit ymmärtävät tehdä hakemuksen. Saadaan näytettyä Sipilälle, että kansa ei hyväksy kaikkea paskaa. Näytetään joukolla halitukselle närhen munat! Hakekaa kaikki työkyvyttömyyseläketta netissä, uudelleen ja uudelleen. Aktiivimallimalli kaatuu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkehakemuksen voi lähettää kuka tahansa, ilman lääkärin todistusta. Toivottavasti kaikki Sipilän kyykytyksen uhrit ymmärtävät tehdä hakemuksen. Saadaan näytettyä Sipilälle, että kansa ei hyväksy kaikkea paskaa. Näytetään joukolla halitukselle närhen munat! Hakekaa kaikki työkyvyttömyyseläketta netissä, uudelleen ja uudelleen. Aktiivimallimalli kaatuu tähän.
Taidan liittyä mukaan ja jättää hakemuksen, vaikka osallistuinkin viiden päivän turhalle kurssille, eikä aktiivimalli vielä siis rokottaisi. Mutta, tosiaan, yhteiseen rintamaan!
Työkyvyttömyyseläkehakemukseen tarvitaan lääkäriltä B-todistukset sairauksistaan, että koettakaapas nyt tajuta edes tämä, te pelkän hakemuksen täyttäjät ja lähettäjät.
Ja suoraan roskiin niiden hakemukset laitetaan, jos ja kun sitä liitettä ei ala vakuutuslaitokseen tuleman.
Ja eipä niitä b-todistustuksia lääkärit ihan tosta vaan kirjoittele kaikenmaailman valehteleville terveille ihmisille, jotka tekeytyvät sairaiksi. Vaatii muuten ammattinäyttelijältäkin melkoisen paljon pokkaa näytellä oikeassa elämässä kuin teatterilavalla oikeesti sairasta.