Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole ystäväporukkaa?

Vierailija
24.02.2018 |

Olenko ainoa, jolla ei ole mitään isoa ystäväporukkaa? Minulla on vain muutama ystävä ja heihin olen tutustunut ihan eri tilanteissa. Joskus kutsuin ystävät yhtäaikaa juhlimaan synttäreitäni ja tilanne oli lähinnä vaivaannuttavan hiljainen (ystäväni ovat introvertteja, kuten itsekin). Yritin parhaani mukaan luoda keskustelua esittelemällä ihmisiä toisilleen. Tajusin vasta tuossa tilanteessa, ettei ystävilläni ollut muuta yhdistävää tekijää kuin minut. Harmittaa, olisi kiva viettää porukalla iltaa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

En usko löytäväni, korkeintaan vanhainkodista jonkun mummoporukan. Sitä odotellessa. :D

Vierailija
2/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tarkemmin kun mietin, ei ole ollut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä

Vierailija
4/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, mistä tuollaisia vois löytää. Aikuisena tuntuu olevan mahdotonta saada vaikka neljää naista saman katon alle yhtäaikaa. Kaikilla on omat kiireensä.

Vierailija
5/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla erilaisia ystäviä. Porukat on perseestä. Mullakin on kolme hyvää ystävää, erilaisia kaikki, ei olla koskaan oltu porukassa. Mun mielestä hyvä että jokaisen kanssa on eri jutut.

Vierailija
6/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään ystävää tai kaveria

Vierailija
7/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole piiriä, käytännössä ystäviäkin on vain yksi...

Vierailija
8/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama, kaikki kaverit niin eri aikakausilta elämän varrelta, eikä enää niitäkään paljon.

Nyt kolmekymppisenä se hämmentää, nuorempana olin käsittääkseni ihan pidetty kaveri, mutten jotenkin osaa pitää ihmisiä mukanani. Ja varsinkaan mitään porukkaa.

Vierailija
9/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ehkä 3-4 aikuista läheistä jotka voisi kutsua. Kaikki näistä lähinnä vihaavat ja halveksivat toisiaan. En koskaan ole ollut hyvä ystävystytään ja olen jo keski-ikäinen. Paska fiilis koska tykkäisin pelailla tai käydä baarissa yhdessä, juhlia synttärit, ym. mutta ei ole ketään kaveriksi. Kai sitten oon paskaa seuraa.

Vierailija
10/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään ystäväporukkaa. En ole ikinä ollut viettämässä mitään tyttöjen iltaa. Opiskeluaikana kyllä käytiin bilettämässä, mutta silloin oltiin rahattomia ja se on muutenkin eri asia.

Enkä tarvitsisi mitään isoa porukkaa. Mielelläni viettäisin tyttöjen iltaa vaikka yhdenkin ystävän kanssa. Mutta kaikilla on joku muu parempi ystävä. Ja tietysti kaikilla kiireinen elämä, ettei liikaa aikaa muutenkaan.

Vierailija
11/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään ystävää tai kaveria

Mä olen täällä av:llä sun näkymätön kaveri.

Vierailija
12/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kuuluvat menneisyyteeni syystä.

Vierailija
13/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäväporukkaa eikä erillisiä ystäviäkään..oon sosiaalinen mutta mistään ei ole kehkeytynyt mitään ystävyyttä.

N25

Vierailija
14/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään ystäväporukkaa. En ole ikinä ollut viettämässä mitään tyttöjen iltaa. Opiskeluaikana kyllä käytiin bilettämässä, mutta silloin oltiin rahattomia ja se on muutenkin eri asia.

Enkä tarvitsisi mitään isoa porukkaa. Mielelläni viettäisin tyttöjen iltaa vaikka yhdenkin ystävän kanssa. Mutta kaikilla on joku muu parempi ystävä. Ja tietysti kaikilla kiireinen elämä, ettei liikaa aikaa muutenkaan.

Eikä siinä. Vaikka seuraakin olisi kiva olla, niin oon ratkaissut asian vetämällä kotona kalsarikännejä ja palstailemalla. Se on mun tyttöjen ilta.

Vierailija
15/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista porukkaa jotka voisin kutsua vaikka omille synttäreilleni. Jonkinlaisia vanhoja tuttuja on ja näiden joihinkin kekkereihin mut sillon tällöin kutsutaan, silloin olen ulkopuolinen enkä ns.”sisällä” kenenkään jutuissa. Lopulta yleensä ilta päättyy siihen osaltani että liukenen paikalta. Ei mulla ole ystäviä.

Vierailija
16/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ehkä 3-4 aikuista läheistä jotka voisi kutsua. Kaikki näistä lähinnä vihaavat ja halveksivat toisiaan. En koskaan ole ollut hyvä ystävystytään ja olen jo keski-ikäinen. Paska fiilis koska tykkäisin pelailla tai käydä baarissa yhdessä, juhlia synttärit, ym. mutta ei ole ketään kaveriksi. Kai sitten oon paskaa seuraa.

Tutulta kuulostaa, vaikka nuorempi olen. Olisi ihana pelata yhdessä vaikka lautapelejä, syödä hyvin ja lähteä joskus hetkeksi ulos. Synttäreistä ja muista puhumattakaan. Jospa joskus tuollainen ihminen/ihmisiä löytyisi. :)

Vierailija
17/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt yksi kaveri, mutta liian rasittavaksi koen senkin, vaikka tavataan tai jutellaan harvakseltaan. Kaikkein parasta aikaa on aina ollut se, kun ei ole ollut yhtäkään kaveria. 

Vierailija
18/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös

T. 41v

Vierailija
19/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi mullakin on eri porukoista ystävät. Tosin opiskeluajoilta meillä on kyllä sellainen viiden tytön porukka mutta vaikeaa on nykyään silti nähdä, kun asutaan kaikki eri paikkakunnilla ympäri Suomea. Muut hyvät ystäväni ovat sitten samalta paikkakunnalta kotoisin josta itsekin ja sinänsä kyllä tuntevat toisensa, koska aika pieni paikkakunta kyseessä ja voin kyllä heidät samaan aikaan kutsua vaikka juhliin. Juttelevat onneksi kyllä keskenäänkin ja tulevat ihan hyvin toimeen mutta eivät muuten vietä vapaa-aikaa yhdessä.

Vierailija
20/91 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa, kohta 50v nainen. Mies löytyy, ja hänen kanssaan tehdään yhdessä tietyt jutut, mutta kyllä sitä naisystäväseuraa kaipaa. Tosin, rankasti aikanaan koulukiusattu, niin vieläkin tavallaan "skannaan" jokaisen uuden potentiaalisen ystävän. Olenkin oppinut menemään sellaisiin paikkoihin yksin, kun mies ei ole innostunut kaikkiin paikkoihin lähtemään kanssani (esim. teatteri jne.). Sitä vanhainkodin mummorinkiä odotellessa, kuten tuolla joku kirjoitti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme