Korteista katsoja
Kommentit (493)
Mitä rakkauselämässäni tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako tapailemani mies mitään vakavaa mun kanssa? Onko rakastunut?
Miekkojen neljä. Ole varovainen, tämä mies ei ole ehkä sitä miltä näyttää. Näin synkkiä ajatuskuvia..ole kulta pieni varovainen.
Milloin sitten tapaan kunnollisen miehen?
4/2019
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkauselämässäni tapahtuu?
Joku loukkaa sinua verisesti. Kaumpana tulevaisuudessa siintää kuitenkin hyvin kirkasta valoa, itse asiassa tulet olemaan seitsemännessa taivaassa :)
Kuinka tyhmää porukkaa täällä oikein roikkuu kun uskovat johonkin ennustuspaskaan?
Yritettään kysyä uudestaan kun näköjään unohduin välistä...
Entäs minun rakkauselämääni? Tulenko löytämään kumppania jonka kanssa jakaa elämääni? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmää porukkaa täällä oikein roikkuu kun uskovat johonkin ennustuspaskaan?
Ole tarkkana ensi viikolla, joku puhuu pahaa selkäsi takana ja yrittää manipuloida sinua.
Vierailija kirjoitti:
Yritettään kysyä uudestaan kun näköjään unohduin välistä...
Entäs minun rakkauselämääni? Tulenko löytämään kumppania jonka kanssa jakaa elämääni? Kiitos.
Kyllä, mutta tämä kumppani ei ole sellainen jonka luulet olen paras sinulle. Hyvin erikoinen henkilö...ehkä taiteelliselta alalta.
Onko kaverimies minulle se oikea ja päädymmekö yhteen?
Kysyn: haluan mennä elämässä eteenpäin ja löytää kumppanin ja omat ihmissuhteet. Miten jaksan odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaverimies minulle se oikea ja päädymmekö yhteen?
Ei tämä kaveruus on luotu pysymään vain kaveruutena.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn: haluan mennä elämässä eteenpäin ja löytää kumppanin ja omat ihmissuhteet. Miten jaksan odottaa?
Sinun on mentävä ensi viikolla teatteriin. En tiedä miksi mutta sinun on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on mentävä ensi viikolla teatteriin. En tiedä miksi mutta sinun on mentävä.
Millä paikkakunnalla? Sillä jota pidän kotinani vai sillä jossa olen töissä?
Vierailija kirjoitti:
Olenko vaikea ihminen?
Et. Ihmiset ymmärtävät usein sinut väärin, yritä olla rohkeampi ihmis suhteissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katsomaan mitä?
Tuleeko miehelle uusia maksaamattomia velkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkasi paikkakunnalla on vahvempi ja hyvin karminen suhde elämääsi. Joten asia on selvä...sinne siis.
Pääsevät, mutta palaavat takaisin kahden vuoden reissun jälkeen. Matka sisältää myönteisiä yllätyksiä.