Korteista katsoja
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko miehelle uusia maksaamattomia velkoja?
Tulee :( Tunnen lähes pakokauhuista energiaa kysymyksessä. Ethän ole naimisissa :(
Pitäisikö minun yrittää hankkia yksin vauva vai onko vastaani tulossa sopiva isäehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö vielä rakkauden ?
Löydät, hyvin vaatimaton mies tulee elämääs, ja hän osaa tehdä sinut hyvin hyvin onnelliseksi. Tulet asumaan meren rannalla, jännittävässä talossa tämän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritettään kysyä uudestaan kun näköjään unohduin välistä...
Entäs minun rakkauselämääni? Tulenko löytämään kumppania jonka kanssa jakaa elämääni? Kiitos.
Kyllä, mutta tämä kumppani ei ole sellainen jonka luulet olen paras sinulle. Hyvin erikoinen henkilö...ehkä taiteelliselta alalta.
Kuulostaa ihan henkilöltä josta voisinkin kiinnostua... kunhan erikoisuus ei tarkoita vakavia mt-ongelmia. Huoh. Minulla on tunnetusti ollut huono maku miesten suhteen. Mitähän minun kannattaa tehdä että edesauttaisin tämän henkilön löytymistä elämääni?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun yrittää hankkia yksin vauva vai onko vastaani tulossa sopiva isäehdokas?
Sinulla on soturin sydän, mutta sinua ei ole luotu tähän yksin. Löydä puoliskosi 2019 loppukesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritettään kysyä uudestaan kun näköjään unohduin välistä...
Entäs minun rakkauselämääni? Tulenko löytämään kumppania jonka kanssa jakaa elämääni? Kiitos.
Kyllä, mutta tämä kumppani ei ole sellainen jonka luulet olen paras sinulle. Hyvin erikoinen henkilö...ehkä taiteelliselta alalta.
Kuulostaa ihan henkilöltä josta voisinkin kiinnostua... kunhan erikoisuus ei tarkoita vakavia mt-ongelmia. Huoh. Minulla on tunnetusti ollut huono maku miesten suhteen. Mitähän minun kannattaa tehdä että edesauttaisin tämän henkilön löytymistä elämääni?
Se tulee, älä mieti millaista reittiä se tulee. No hyvä on... aloita harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko hänestä vielä?
Kuuluu ,mutta ei heti lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydät, hyvin vaatimaton mies tulee elämääs, ja hän osaa tehdä sinut hyvin hyvin onnelliseksi. Tulet asumaan meren rannalla, jännittävässä talossa tämän miehen kanssa.
Wau ja kiitos tästä
Millainen on tämä tumma mies elämässäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau ja kiitos tästä <3
Talossa on pyöreä ikkuna ja erkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tämä tumma mies elämässäni?
Hän on analyyttinen mies. Eläinlääkäri todennäköisesti. Hänellä on hyvä sydän, ja on valmis jopa kuolemaan puolestasi.
Rauhoittuuko lapseni ikinä, tuleeko hänestä mitään vai jatkuuko ongelmat loppuelämän ?
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittuuko lapseni ikinä, tuleeko hänestä mitään vai jatkuuko ongelmat loppuelämän ?
Ongelmat jatkuvat 3 vuotta :( Hänen piirissään on ihmisiä joilla on pahoja vaikutuksia. Hyvin kateellista ja ahdistunutta energiaa. Tyttö pääsee myöhemmin pitkälle, mutta tarvii tukea ennen sitä.
Kuinka vaikea tilanteeni, tuleeko ratkeamaan? Entä sairauteni?
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen?
Kiharapäinen pikku iltatähti on luvassa. Pojasta tulee muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikea tilanteeni, tuleeko ratkeamaan? Entä sairauteni?
Tulet saamaan uuden mahdollisuuden korjata erheesi ja loppu näyttää seesteiseltä. Sairaus ei ole ongelma enää kauaa.
Vastaa mullekkin, löydänkö vielä miehen ja milloin?
Vaihdanko vielä työpaikkaa ?