Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaste: pystyttekö auttamaan epäsuosittua nuorehkoa naista? :)

craterface
24.02.2018 |

Kun täällä nyt puhutaan kovasti lyhyistä miehistä jotka ei saa naista, niin voisinko tuoda peliin naisnäkökulmaa? No kiitos! Tämäpä kiva :)

Mä: vielä alle kolmekymppinen nainen joka haluaisi perustaa perheen, mutta ei näy missään satojen alfakomistusten viettelijäarmeijaa, eikä niitä halumiani mukavia ja luotettavia "beta"miehiä.
Olisin kelvannut parille miehelle yhden yön huviksi, mutta eipä kiinnostanut kun seurasin sivusta miten nämä herrasmiehet saivat pakit nätimmältä naiselta ensin. Eikä olisi kiinnostanut muutenkaan, demiseksuaali kun olen. Sitten muutama vanha juoppo on lähestynyt. Jaaa...siinä se alle 25v naisen "kultakausi" olikin.

Olen vartaloltani hoikka, melkein tissitön ja ihan muodoton. Paitsi leveät hartiat löytyy. Kaupan päälle romuluinen ja vieläpä 174cm eli naiseksi pitkä. Jos syön, paino kerääntyy vatsaan. Hiukset on pitkät, tyyli mielestä naisellinen. Meikkaan tosi hillitysti, koska miehet kuulemma ei tykkää meikatuista naisista (heh). Kauniiksi en voi itseäni kutsua, kasvot on sellaiset joiden takia kiusataan koulussa. Ja tosi huono iho, täynnä kraaterin näköisiä arpia.

Introvertti, ujo, mutta tosi puhelias kun ollaan tutustuttu.

Mieheltä toivoisin:
Olet mukava ja luotettava ja huumorintajuinen.
Tykkäisin jos et polttaisi etkä joisi ihan jatkuvasti, etenkään kotona.
Haluat perustaa kanssani perheen.
Olet halukas käymään töissä.
Jos pitää valita, olet hoikka ja mun pituinen. Mutta saat olla lyhyempi tai pidempi, vähän pyöreäkin. Mieluummin ei oiso eikä aggressiivisen näköinen, pelkään sellaisia miehiä koulukiusaamisen takia.

Niin että kertokaapa mulle että millä haaveeni toteutuisi? Onko hienossa tasoteoriassanne kenties ratkaisuja meille naisillekin? 121212? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida se iho kuntoon.

Vierailija
2/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti jollekin se paras kumppani. Ei sun tarvitse tuoda negatiivisessa valossa itseäsi esiin. Se, joka sinuun ihastuu ei näe "kraatereita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity itseesi, nauti elämästä, matkustele mahdollisuuksien mukaan ja tutustu erilaisiin ihmisiin ja ajatuksiin. Poista tuo toivomuslistasi miehen suhteen ja etsi ennen kaikkea itsellesi sellaista kumppania, jonka kanssa voit keskustella ja tehdä tulevaisuudensuunnitelmia.

Jokainen osaa olla mukava ja huumorintajuinen. Ainakin lähes jokainen. Etsi joku tärkeämpi asia, jonka haluat jakaa miehen kanssa. Juomista ei tietenkään tarvitse katsella, jos ei siitä itse pidä.

Vierailija
4/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä arpa ei voita.

Vierailija
5/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, kiitos linkkaajalle. Autan toki parhaani mukaan. Ja tietysti vastaus perustuu sekä omiini että arvostamamme Isä Laasasen oppeihin.

Viestisi perusteella olet melko hyvä kirjoittaja, huumorintajuinen ja itseironinen. Jos kuvauksesi pitää paikkansa ja olet hyvä keskustelija, sekin lasketaan plussaksi.

Mahdollisuuksiasi parantaa myös se ettet vaadi isoa/raamikasta/komeaa miestä, etkä ainakaan kertonut rahaan ja statukseen liittyvistä vaatimuksista.

Lisäksi olet lapseton eikä taustalla ole värikästä seksiseikkailuhistoriaa. Parhaassa pariutumisiässä et enää ole, mutta et silti ole liian vanha useimmille miehille jotka myös haaveilevat perheestä.

Ulkonäköön liittyen käyn itse salilla treenaamassa 2-3x viikossa hankkiakseni lihaksia. Moni muukin mies käy. Oletko valmis tekemään saman? Muotoja saa treenaamalla pitkälti kuin miehet, eli raskailla painoilla ja sen jälkeen lepoa. Ei ole helppoa suoravartaloisille naisille, ei ole helppoa laihoille miehillekään.

Onko tyylisi varmasti naisellinen, ja sopivatko vaatteet päällesi? Välillä havaitsee kummallisia valintoja kun ylipainoiset ahtavat itsensä pieniin vaatteisiin, ja normaalipainoiset pukeutuvat säkkeihin.

Teetkö aloitteita miehille? Jos kerran sopiva mies ei ole metsästäjä-pelimies, oletko valmis tekemään osasi tutustumisessa? "Miehen on tehtävä aloite"-prinsessataktiikka ei sovi kaikille, vaikka enemmistö naisista sitä haluaisikin noudattaa.

Sinulla on koulukiusaustaustaa. Kun käyt julkisilla paikoilla, viihdytkö nurkassa jonkun tolpan takana, mahdollisimman huomaamattomana? Kuljetko kumarassa, häpeillen pituuttasi? Tunnen koulukiusatun tytön joka toimii näin.

Saavatko huono ihosi ja koulukiusaamistaustasi sinut välttelemään katsekontaktia, antaen miehille torjuvan vaikutelman?

MAT:n näkökulmasta optimoisin ulkonäön, miehetkin katsovat ulkonäköä. Fiilaisin käytöstä, ettet anna tietämättäsi "mene pois mies"-signaaleja. Loppu on kiinni markkinoinnista. Sinun on tavattava potentiaalinen mies ja viestitettävä kiinnostuksesta parisuhteeseen jos "se oikea" löytyy.

Vierailija
6/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko ap kuvaesimerkkiä aknearvista? Googlen kuvahaulla löydät monia.