Leikkautin hiukseni ihan lyhyeksi ja itsetuntoni romahti
Ajattelen koko ajan näyttäväni ihan hirveältä enkä esimerkiksi pysty enää ajattelemaankaan seksiä mieheni kanssa ennen kuin hiukset ovat taas kasvaneet pitkäksi :’(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että mies haluaa seksiä kanssani enää ainakaan ennen kuin hiukset ovat kasvaneet enkä minä todellakaan kehtaa ehdottaa tämän näköisenä. Peruukille varmasti nauraisi . Ap
Oletteko teinejä, oikeasti? Sitten ei kannattaisi puhua "miehestä".
Emme ole teinejä. Aloituksessa sanoin että itsetuntoni romahti, ehkä olen jotenkin seonnut sen myötä muutenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastineeksi pidät pilden jatkossa poslarina ja annat kostean lutkutuksen miehen kull*lle kaksi kertaa päivässä, nuss*misen aikana voit pitää paperipussia ja antaa takaa. Kyllä se siitä.
Miten niin jatkossa, mistä tiedät ettei tähänkin saakka olisi ollut? En usko että miestä kiinnostaa enää seksi kanssani, hänhän pyysi kasvattamaan hiukset pitkäksi taas joten en kelpaa seksiin ennen kuin ovat kasvaneet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että mies haluaa seksiä kanssani enää ainakaan ennen kuin hiukset ovat kasvaneet enkä minä todellakaan kehtaa ehdottaa tämän näköisenä. Peruukille varmasti nauraisi . Ap
Oletteko teinejä, oikeasti? Sitten ei kannattaisi puhua "miehestä".
Emme ole teinejä. Aloituksessa sanoin että itsetuntoni romahti, ehkä olen jotenkin seonnut sen myötä muutenkin. Ap
Seonnut olit jo ennen tuon jutun tänne keksimistäsikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pidennykset.
Miten kiinnität pidennykset 5 millin hiuksiin?! Ap
Liian pitkä, millisänki parempi. Kokeileppa leikata parin millin sänki ja pyytää miestä silittelemään päätä, tuntuuko hyvältä?
Koeta kasvattaa itsetunto aivoihin, ei ulkonäköön...
Mulla sama. Ihan karmea itsetuntokriisi. Vaikka kehuja tulee joka puolelta miten näytän todella hyvältä todella lyhyessä tukassa. Tiedän kyllä että lyhyt malli sopii mutta ei ole yhtään mun juttu.
Inhoan tätä. Tukka näyttää pesun jälkeen luonnontilassa kamalalta, eli se on pakko muotoilla vahalla heti kun on vähänkin kuivunut. Vaatii myös enemmän meikkiä ja pukeutumista että näyttää edes naiselta.
Mies kyllä vielä kehuu kauniiksi mutta luulen sen olevan pelkkää puhetta, eikä oikeasti tarkoita sitä. Seksiä ei huvita enää harrastaa muualla kuin pimeässä.
Hei pliis. Joko olet teini tai sitten ihan reppana. Minulla on ollut lyhyt hiusmalli 23 vuotiaasta asti noin parikymmentä vuotta. Pitkää en todellakaan halua, kasvaa kyllä nopeammin kuin tarvitsisikaan ja paksukin se on. Seksiä on riittänyt. Sekä sinkkuaikoina että oman miehen kanssa 15 v. En ole missin näköinen, vaan ihan ok perusnainen. Kasvata ihmeessä sitä itsetuntoa ja pidä sen pituinen hiusmalli josta itse tykkäät.
Täällä käyty sama kriisi läpi pari vuotta sitten. Armeijassa ollessani ajelin puoleen selkään asti ulottuvat paksut hiukseni puolen sentin siiliksi. Alkuun tuntui hyvältä idealta ja sitten kadutti.. Etenkin kun yli puoleen vuoteen ei ollut mahdollista aloittaa takaisin kasvattamista. Lomilla se naisellisuus piti sitten hakea muualta, eli korot jalkaan ja klassinen meikki. Mies suuttui verisesti eikä koskaan sanonut että näytän hyvältä :D Olihan tuo kokemus joka jollain tapaa kasvatti itsetuntoa. Kannattaa nyt vaan nauttia lyhyiden hiuksien helppoudesta ja syödä niitä hiuslisäravinteita. Kyllä ne takaisin kasvaa :) Muistan vieläkin miltä joulukuinen tuuli tuntui paljaalla takaraivolla.
Laita piikkitukka pystyyn! Punk rocker 👍
Täällä semi-kohtalotoveri. Minulla on hiukset stressin ja muun seurauksena menneet todella huonoon kuntoon, katkeilleet niin että on ollut pakko lyhentää, kampaajakin kuvasi hiuksia tuhoutuneiksi ja kehotti menemään lääkäriin. Kyllä Tämä vaikeuttaa itsetuntoon. Aivan sama minulle, tulkaa vain sanomaan pinnalliseksi mutta ottakaapa omalle kohdalle! Ap, vloggaaja Saarakin ajoi hiukset ilmeisesti kesällä pois ja nyt hällä on jo lyhyt tukka. Kyllä monella naisella on lyhyet hiukset. Rihannalla on ollut mm. Pitäisi vaan olla hyvä malli ja väri. Itse aion etsiä pidennyksiä ehkä netistä, jos saisi halvemmalla ja kampaaja vain laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä käyty sama kriisi läpi pari vuotta sitten. Armeijassa ollessani ajelin puoleen selkään asti ulottuvat paksut hiukseni puolen sentin siiliksi. Alkuun tuntui hyvältä idealta ja sitten kadutti.. Etenkin kun yli puoleen vuoteen ei ollut mahdollista aloittaa takaisin kasvattamista. Lomilla se naisellisuus piti sitten hakea muualta, eli korot jalkaan ja klassinen meikki. Mies suuttui verisesti eikä koskaan sanonut että näytän hyvältä :D Olihan tuo kokemus joka jollain tapaa kasvatti itsetuntoa. Kannattaa nyt vaan nauttia lyhyiden hiuksien helppoudesta ja syödä niitä hiuslisäravinteita. Kyllä ne takaisin kasvaa :) Muistan vieläkin miltä joulukuinen tuuli tuntui paljaalla takaraivolla.
Kasvattiko se siis itsetuntoa että mies ei halunnut seksiä moneen kuukauteen / vuoteen? Jos kuitenkin halusi niin ei se oikeasti suuttunut edes. Ap
Ihan kahjoja juttuja 😂😂😂 Harrastatteko te seksiä hiuksilla???
Vierailija kirjoitti:
Ihan kahjoja juttuja 😂😂😂 Harrastatteko te seksiä hiuksilla???
En tiedä seksistä mutta minulla se vaikuttaa kyllä jopa normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kun ajettelen että hiukseni ovat kummalliset/rumat/epäsiistit ja etten haluaisi niiden olevan sellaisert mutta en voi asialle mitään ja toinen siinä katsoo niitä ja ne vaikuttaa hänen arvioonsa minusta ihmisenä? Olen itseasiassa tämän takia muuttunut pinnallisemmaksi kuin ennen, mietin miten ihmiset suhtautuu. siksi että olen hiusten takia niin epävarma. Aikaisemmin ei mitään ongelmaa, ei huolta.
Ja puhumattakaan ammatillisesta. Työpaikalle epäsiistinä? Koko ajan miettii mielletäänkö sinut vastuuttomaksi kun hiukset on kuin jöröjukalla. Joo etsiydyin tänne. Välillä osaan ajatella rauhallisesti, järkevästi ja suhteuttaa asian oikeaan perspektiiviin. Välillä taas...AHDISTAA.
52
Kyllä välillä näkee lyhyttukkaisia naisia, joille se lyhyt tukka sopii ihan älyttömän hyvin. Ehkä paremmin, kuin pitempi. Ja he näyttävät silti naisellisilta. Ymmärrän kyllä että kovin ylipainoiselle naiselle ei lyhyt tukka oikein sovi, en tiedä mistä johtuu. Mutta siinä on paljon kiinni myös siitä, että viihtyy omissa nahoissaan. Suosittelen nyt ostamaan naisellisia/ tyttömäisiä vaatteita, jotka sopivat hyvin yhteen lyhyen tukan kanssa. Ps: polkkatukka ei ole lyhyt.
Kyllä on nyt ap:llä itsetunto hiuskarvan varassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi lyhyt. Ei se näytä ”huonolta” mutta en koe tätä omakseni mikä vaikuttaa itsetuntoon ja kun joka paikassa korostetaan miten paljon kauniimmat pitkät ovat. Tai että pitkähiuksinen nainen on aina viehättävämpi. Ap
Sulla tuntuu olevan sen luokan ongelmia itsesti kanssa että hiusten kasvattaminen ei siinä auta.
Kymmenen vuotta annoin kutrien kasvaa rehottaa; ikinä en vaivautunut opettelemaan ponnaria tai kammalla nutturantapaiselle kurottua "kampausta" haastavampaa (joku letin teko ihan ylivoimainen haaste). Lyhyehköllä mallilla on menty jo pitkään. Se mikä v*tuttaa, on pesunjälkeinen vääntäminen ja kääntäminen, samoin tiheinä toistuvat kampaamokäynnit.
Kasvojeni muoto sallii monet eri pituudet, eikä "naisellisuus" ole käsittääkseni hiusmallista kiinni
- ja onko sillä edes väliä?
Kaikenpituiset hiukset vaativat laittoa, mutta lyhyisiin kuluu lakkaa vähemmän eivätkä ole joka tuulen tuiverruksessa tulemassa silmille ja tarttumassa huulipunaan. Ja hei: suihkutilan lattiaviemäristä ei tarvitse joka pesun jälkeen onkia tukkua lasimaista haiventa :)
Kukin kantakoon kuontalonsa pää pystyssä. Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara niin kauan kuin elämää riittää.
On eriasia ajaa itse ja tai tulla vaikka sitten parturin (/kampaajan) toimesta kaljuksi / hyvin lyhyt tukkaiseksi ,kuin tulla/ päätyä luonnon oikusta, kohtalosta tai mistä lie tuntemattomasta syystä kaljuksi/ tai kaljuuntua.
Hanki lisäkkeet