Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olo on kuin loppupalaaneella paskiaisella

Vierailija
24.02.2018 |

olen ihan kamala.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei...suunta on vain ylöspäin :) Kevät ja kaikki tulossa, siitä se taas kohti uutta nousua.... :)

Vierailija
2/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin, oon saastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei...suunta on vain ylöspäin :) Kevät ja kaikki tulossa, siitä se taas kohti uutta nousua.... :)

tällä hetkellä ei vaan tunnu siltä et enää jaksais nousta ylös.

Vierailija
4/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin samanlainen olo. Tekis mieli kuolla pois. Mua ahdistaa ja panikoin...mies kärsii. Sais hän paremman elämän jos mua ei ois.

Vierailija
5/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panikoit, tulevaisuus tuo aina jotain tullessaan. Ilman että tarvitsee välttämättä edes suunnitella mitään.

Vierailija
6/6 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa täällä. Pääsin eläkkeelle mt-syistä. Päivät ovat olleet siitä lähtien liiankin veteliä. Eilen kyllä siivoilin ja lykkäsin pakastepitsan uuniin sekä kävin lenkillä. Tänään oon lähinnä lojunut ja teinit tehneet nuudelia ja paistaneet munia ruuakseen. Mulle tulee paska fiilis kun en saa tehtyä mitään. Nyt jos pomppaisin täältä sängynpohjalta, laittaisin pyykit, pesisin vessat ja vähän laittautuisin, olisi päivä vielä pelastettu. Sitten jonnekin ihmisten ilmoille ja illalla kävelylenkille ja saunaan. Hetkellinen hyvä olo vie luuseriolon piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi