Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde. Mitä tekisitte?!

Vierailija
24.02.2018 |

Jäisittekö suhteeseen jossa arki rullaa todella hyvin, riitoja ei ole ja mies osallistuu kotitöihin. Lapsia on. MUTTA intohimoa tai läheisyyttä ei ole. Seksiä on harvakseltaan n 3 krt kuukaudessa. Seksi on ok mutta läheisyys puuttuu jokapäiväisestä elämästä, ei pusuja halauksia eikä mitään läheisyyttä.

Harmittaa ja surettaa nähdä pariskuntia jotka osoittavat toisilleen lämpöä ja läheisyyttä. Olen onnellinen heidän puolestaan mutta oma tilanne harmittaa ja korostuu tuolloin.

Mitä tekisitte? Onko erittäin hyvin rullaava arki suurempi ja tärkeämpi asia kuin kokonaan puuttuva läheisyys?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Entä lapset?

Vierailija
2/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Entä lapset?

34v olemme ja lapset koululaisia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollaisessa suhteessa ja aion pysyä.

N46 ja lapset kohta täysikäisiä

Vierailija
4/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti kuussa seksiä on ok. Jos suhde muuten on läheinen, oli ollaan ystäviä, niin minusta se on hyvä suhde.

Aina kandee muistaa, että jos lähtee sutta pakoon tulee karhu vastaan.

Vierailija
5/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen pysty vastaamaan. Pitäisi tietää, minkälaisia ihmisiä, ja mitkä ovat syyt tilanteeseen. Ja mitä muita asioita ja reunaehtoja elämässä on meneillään.

Mutta varmasti olisi syytä tehdä jotain asialle.

Vierailija
6/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysyisin että mitä olette tehneet ongelmienne ratkaisemiseksi? Oletko itse yrittänyt lisätä läheisyyttä ja toisen huomioimista? Milloin olitte viimeksi kahdestaan ulkona syömässä tai lomamatkalla? Kyllä minä sanoisin että hyvä kumppanuus on se kaiken perusta, ei intohimo. Kiinnostus seksiin ja läheisyyteen voi vaihdella kausittain.

Vierailija
7/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä asialle jotain. Mennä lähelle, olla lähellä. Yleensä hyvä luo hyvää. Ei se ehkä hetkessä mutta seuraa vaikka puoli vuotta asioita sen antamisen aloittamisen jälkeen.

Vierailija
8/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, täältä et ratkaisua saa.

Vierailija
9/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään henkistä väkivaltaa tms. ja tulette toimeen, puhutte toisillenne jne. niin jäisin.

Vierailija
10/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 3krt kuussa on harvakseltaan? :D

Vierailija
11/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 3krt kuussa eli joskus harvemminkin mutta ei koskaan tiiviimmin. Jollekin tämä on kai aivan normaalitilanne? Siksipä onkin mukava saada näkökulmia asioihin.

Joku kirjoitti että "kysy mieheltäsi, täältä et saa vastausta."

Asiasta on kyllä keskusteltu usein, mutta ratkaisua ei ole löydetty. Mies ei jotenkin osaa fyysisesti osoittaa hellyyttä ja se sitten vie minuakin kauemmas.

Olenkin sanonut että joku ulkopuolinen saattaisi kuvitella hetken seurattuaan että olemme vain kavereita. Ap

Vierailija
12/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt kovin useinkaan ole. Tietenkin tärkeämpää kun määrä on se kuinka usein sitä kaipaa.

Vierailija
13/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeseeni verrattuna ap:n tilanne kuulostaa hyvältä. Itseasiassa se kuulostaa siltä, mitä itse toivoisin. Intohimoa en edes toivo kun se niin harvassa pitkässä suhteessa enää on valloillansa. Unelma olisi osallisuva mies, jonka kanssa on ystävyyttä ja välittämistä.

Omani ei osallistu kotitöihin ja lasten kassa lähinnä leikkii hetkosen kun hänelle itselleen sopii. Arjen hallinta ruokailuineen, siivouksineen ym. on täysin minun harteillani.

Mieheni notkuu myös tuntikausia puhelimessa, ei pidä aikatauluista kiinni eikä saa hoidettua talousasioitaan. Laskut ovat rästissä hänen osaltaan jne. Joudun paikkailemaan esim. lainanmaksuja vaikka olen äitiyslomalla. Mistään asiasta hänelle ei voi mainita tai suuttuu. Itsepäinen on ja riitaantuu herkästi ihmisten kanssa.

Tälläkin hetkellä mies on kaverillaan (lähti eilen) eikä ole kuulunut mitään. Ei edes tekstaria ole tullut, vaikka olen pariin otteeseen kysellyt, onko kaikki hyvin jne.

Keskustelu ei koskenut miestäni, mutta laitoinpa vähän vertailukohtaa :D

Vierailija
14/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tuohon ei osaa osoittaa hellyyttä - juttuun. Minullakin nimittäin on tuollainen mies. Joka siis mielellään vetoaa tähän. Kuitenkin, jos se haluaa tosissaan mielistellä mokattuaan niin pahasti, että se itsekin tajuaa, niin kyllä osoittaa hellyyttä keskivertoa paljon taitavammin.

Eli kysymys kuuluu, mitä mies mielestään menettää opetellessaan viehättämään vaimoa.

Vierailija
15/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehellä olla joku nuori ja nätti nainen, jonka kanssa seksi luistaa. Luuletko, että tilanne jotenkin muuttuu, ei muutu. Hetken päästä huomaat, että olet yksin .

Vierailija
16/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri tuollainen tilanne. Minulla on toinen nainen. Usko tai älä, niin on miehelläsikin.

M 40

Vierailija
17/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eksän kanssa vähän sama tilanne. Ei hellyyttä, suht harvoin seksiä, mutta kaikki muu luisti hyvin. Kävi sitten niin että hän ihastui toiseen naiseen ja jätti minut ja kaksi pientä lasta ja muutti tämän toisen naisen luo. Oli hyvin traumaattinen ero... Eron syyksi hän sanoi hellyyden puuttumisen. Olen syyttänyt itseäni etten osannut antaa hellyyttä vaan olimme kuin kämppikset. :( Erosta on nyt 1,5 vuotta, mutta kaipaan häntä edelleen. Koen itseni niin riittämättömäksi että en varmaan koskaan uskalla ryhtyä uuteen suhteeseen.

Vierailija
18/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä itse luoda sitä hellyyttä. Mene lähelle, hiero hartioita, tee mitä toivoisit itsellesi tehtävän.

Vierailija
19/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen suhde. Se on siis ihan ok, mutta siinä kaikki. Olen päättänyt olla tässä suhteessa toistaiseksi, mutta katson ympärilleni kyllä. Tiedän myös mieheni katselevan. Lapset ovat jo teinejä.

Vierailija
20/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri tuollainen tilanne. Minulla on toinen nainen. Usko tai älä, niin on miehelläsikin.

M 40

Kiitos tästäkin näkökulmasta, mutta näin ei meidän tapauksessa ole, tästä olen varma. AP