Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde. Mitä tekisitte?!

Vierailija
24.02.2018 |

Jäisittekö suhteeseen jossa arki rullaa todella hyvin, riitoja ei ole ja mies osallistuu kotitöihin. Lapsia on. MUTTA intohimoa tai läheisyyttä ei ole. Seksiä on harvakseltaan n 3 krt kuukaudessa. Seksi on ok mutta läheisyys puuttuu jokapäiväisestä elämästä, ei pusuja halauksia eikä mitään läheisyyttä.

Harmittaa ja surettaa nähdä pariskuntia jotka osoittavat toisilleen lämpöä ja läheisyyttä. Olen onnellinen heidän puolestaan mutta oma tilanne harmittaa ja korostuu tuolloin.

Mitä tekisitte? Onko erittäin hyvin rullaava arki suurempi ja tärkeämpi asia kuin kokonaan puuttuva läheisyys?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tilanteeseeni verrattuna ap:n tilanne kuulostaa hyvältä. Itseasiassa se kuulostaa siltä, mitä itse toivoisin. Intohimoa en edes toivo kun se niin harvassa pitkässä suhteessa enää on valloillansa. Unelma olisi osallisuva mies, jonka kanssa on ystävyyttä ja välittämistä.

Omani ei osallistu kotitöihin ja lasten kassa lähinnä leikkii hetkosen kun hänelle itselleen sopii. Arjen hallinta ruokailuineen, siivouksineen ym. on täysin minun harteillani.

Mieheni notkuu myös tuntikausia puhelimessa, ei pidä aikatauluista kiinni eikä saa hoidettua talousasioitaan. Laskut ovat rästissä hänen osaltaan jne. Joudun paikkailemaan esim. lainanmaksuja vaikka olen äitiyslomalla. Mistään asiasta hänelle ei voi mainita tai suuttuu. Itsepäinen on ja riitaantuu herkästi ihmisten kanssa.

Tälläkin hetkellä mies on kaverillaan (lähti eilen) eikä ole kuulunut mitään. Ei edes tekstaria ole tullut, vaikka olen pariin otteeseen kysellyt, onko kaikki hyvin jne.

Keskustelu ei koskenut miestäni, mutta laitoinpa vähän vertailukohtaa :D

Kiitos kommentista, kaikki saa vastata, arvostan joka inistä näkökulmaa! Ikävää kuulla että sinun tilanteesi on vieläkin harmillisompi :/ Pystytkö keskustelemaan miehesi kanssa? Ap.

Vierailija
22/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa miehellä olla joku nuori ja nätti nainen, jonka kanssa seksi luistaa. Luuletko, että tilanne jotenkin muuttuu, ei muutu. Hetken päästä huomaat, että olet yksin .

Mihin perustat tämän kommentin, onko hlökohtaista kokemusta että näin käy? Toista naista ei ole. AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri tuollainen tilanne. Minulla on toinen nainen. Usko tai älä, niin on miehelläsikin.

M 40

Onko teillä lapsia ja miksi et hoida omaa suhdettasi kuntoon? Miksi sinulla on toinen nainen siis? Mikset eroa?