Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko vilkkaan 1,5 veen hautajaisiin?

Vierailija
18.04.2006 |

Itsestä tuntuu että ei, voi mennä aivan hulabalooksi koko homma.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sijoitun lasten kanssa niin, että tarvittaessa pääsen poistumaan, ettemme häiritse muita..

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,5-v oli minun mummoni hautajaisissa mukana.

Halusin ottaa hänet mukaan, koska hän oli tärkeä isomummolleen ja päinvastoin. Poika jaksoi olla aika nätisti kirkossa ja juhlapaikassa pysyi aisoissa syöttötuolissa :)

Olimme sopineet mieheni kanssa, että jos tarve vaatii, hän menee ulos lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset täytyy ottaa pienestä pitäen mukaan juhliin - miten muuten he oppisivat, miten juhlissa ollaan? Istukaa paikassa, josta pääsette tarvittaessa poistumaan, jos kohtuuton hässäkkä alkaa.

Vierailija
4/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tilanne tullut. Seurakuntatalolla lapsi istui rattaissa koska pöydällä oli kynttilöitä. Vahtiessa sai kävellä. Hyvin sujui ja positiivista palautetta vain saatiin lasten mukaan otosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä