Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin/mitättömin asia, josta olet liikuttunut?

Vierailija
24.02.2018 |

Itse olen hyvin herkkä liikuttumaan, ja purskahdin itkuun juuri äsken kun luin uutista Iivo Niskasen Olympiavoitosta. En ole kiinnostunut urheilusta, en ole katsonut kisoja, enkä tiedä kuka on Iivo Niskanen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta huvia kun sekopäät itkee ilman syytä

Vierailija
2/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin se mainos, jossa on pariskunnan tarina, piano soi ja sitten se nainen onkin jo kuollut... Joka kerta nousee pala kurkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli italialaisen taitoluisteluparin vapaaohjelma olympialaisissa. Ne liikkeet oli jotain hypnoottista yhdistettynä kauniiseen musiikkiin! Pari taisi tulla ehkä kymmenenneksi.

Vierailija
4/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin itkemään, kun näin kolmen peuran juoksevan pellolla.

Vierailija
5/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin Nepalin lipulle. Se on ainoa valtion lippu, joka ei ole nelikulmainen.

Vierailija
6/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vaan. Ambulanssi pillit päällä aiheuttaa palan kurkkuun nyt ainakin.

Vierailija
7/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla oudoin: jokin aika sitten kovalla pakkasella auto valitti kovasti liikkeelle lähtiessä vaikka oli ollut lämmityksessä. Taputin konepeltiä ja sanoin autolle, että äläpä huoli, ajellaan varovasti. Ja silmät kostuivat! Olin itsekin ihan, että mitä ihmettä!? Olen kyllä ihan normaali ihminen muuten...

Vierailija
8/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä vilkkaassa roskalavaryhmässä nuori ja vähävarainen, mutta taiteellisesti lahjakas tyttö olisi halunnut vaihtaa kotinsa värejä pitkästä aikaa. Hän pyysi metsänvihreitä kodin tekstiilejä ja luetteli pitkät pätkät, mistä muustakin tykkäisi. Meni jonkin aikaa eikä tyttö kai saanut mitään keneltäkään. Jotenkin liikuttavasti oli sitten itse kommentoinut omaa postaustaan tyyliin; "no niin, tässä tää taiteiljarassu kertoo, mitä se olis ottanut vastaan". Se oli jotenkin liikuttavaa. Vieläkin harmittaa ettei ollut mitään antaa niistä väreistä, mitä olisi toivonut.

Vierailija
9/37 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen, nyt jo edesmennyt puli oli matkalla katkopaikkaansa, jonne ei saanut viedä juomiaan - antoi miltei kokonaan juomansa Jorma-viinipullon minulle laitoksensa ovella. Olin vain sattumalta paikalla...

Vierailija
10/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin Instagramissa tileihin, jotka keskittyvät jonkin pehmolelun tms. "elämään". Eli pehmolle on keksitty nimi ja sitä kuljetetaan ja kuvataan eri paikoissa. Ne on jotenkin niin söpöjä ja ehkä reppanoitakin.

Vierailija
11/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus ravintoloiden ikkunapaikoilla istuu ihmisiä, joihin verrattuna kaikki ravintolassa näyttää suurelta. Tuolit ja pöydät näyttää suurelta ja henkilön kädet näyttää pieneltä verrattuina jättimäisiin aterimiin. Välillä on vielä se servettikin ruokalappuna. Jotenkin liikutun tästä, en tiedä miksi. Välillä liikutun vielä enemmän jos he yrittävät syödä kaksin käsin jotakin suurta, vaikkapa hampurilaista :D

Vierailija
12/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten lahdem mm-kisoissa nyyhkin kun Siiri Äitee Rantanen hiihti stadionin ympäri.

Vierailija
13/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angels & demons-leffassa kun Tom Hanks yrittää yksin nostaa sitä suihkulähteeseen upotettua miestä ja altaaseen hyppää toinen mies auttamaan.

Arkielämässä kaikki tapaukset kun ihmiset auttaa pyyteettömästi muita elollisia olentoja (vaikka se kuuluisi ihan lakiinkin, esim. hälytysajon väistäminen).

Vierailija
14/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatuissa elämissä Sieviset istui kerran niin onnellisina aamupalapöydässä, että purskahdin itkuun. Puolustuksekseni sanon, että olin juuri ottanut kokeiluun uudet ehkäisypillerit.

Vierailija
15/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla oudoin: jokin aika sitten kovalla pakkasella auto valitti kovasti liikkeelle lähtiessä vaikka oli ollut lämmityksessä. Taputin konepeltiä ja sanoin autolle, että äläpä huoli, ajellaan varovasti. Ja silmät kostuivat! Olin itsekin ihan, että mitä ihmettä!? Olen kyllä ihan normaali ihminen muuten...

Voi ei. Mulla nousi tästä kyyneleet silmiin ja nyt naurattaa:)

Vierailija
16/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympiateemaan liittyen kun se kanadalainen teki 10 000metrin pikaluistelussa uuden olympiaennätyksen. En ollut koskaan katsonut pikaluistelua ennen.

Vierailija
17/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä jos olen lasten kanssa ja autoilijat pysähtyvät suojatielle ja vilkuttavat lapsille.Varsinkin jos jostain kuorma-autosta joku iso örmy vilkuttaa.

Vierailija
18/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin eiliset Sohvaperunat ja liikutuin, kun eräs nainen liikuttuneena sanoi miten ihanaa on olla mummo.

Vierailija
19/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tyhmä asia, josta oon liikuttunut, oli artikkeli, jossa kerrottiin, että Thomas-hanhi on elänyt joutsenen kanssa homosuhteessa ja hoitanut sen poikasia. Nää linnut ilmeisesti vielä haudataan vierekkäin.

Vierailija
20/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raveissa pikkuponien lähdöt. Siellä ne tikuttaa eteenpäin niin tomerina pikkujaloillaan, pienten kuskiensa kanssa.