Millaista väkeä Lumon asunnoissa asuu?
Onko ihan spurguja kaikki, kun on niin halvat takuuvuokrat? Vuokrat itsessään kuitenkin tuntuvat aika hintavilta. Kokemuksia? Riippuuko asuinalueesta?
Kommentit (16)
Rikkaita. Mun miehen sisko perheineen ainakin.
Sellaisia jotka eivät itse maksa vuokraansa
2200€/kk 4h:sta ei taida ihan spurgut asua.
Siivoojani Viikissä. Avomieskin käy työssä, mutta minulle ei ole selvinnyt mitä tekee työkseen. 2 teini- ikäistä lasta.
Siis aivan lumoavia porukoita asuu tiätsä.
Melkein pelkkiä muusikoita ainakin meilläpäin. Moikka naapurit!
Ei ole ainakaan mun kotikunnassa Kelan maksareilla noihin asiaa kuin suurperheillä, koska vuokrat ylittävät järjestään kohtuullisena pidetyt vuokrakustannukset. Uusissa taloissa tupakointi kielletty myös parvekkeella, jota pitäisin isona plussana
t. sosiaalityöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jotka eivät itse maksa vuokraansa
Me ainakin maksamme itse vuokramme, ilman mitään Kelan ja sossun tukia, ihan palkkatuloilla.
Asumme tässä, koska on halpa ja takuuvuokraa ei tarvinnut maksaa. Säästämme omaan.
Tässä asuu vanhoja ihmisiä, ihan mukavia, muutama ok lapsiperhe ja yksi kamala kyttääjäperhe. Oikein lapsensa on laittanut kyttäämään ja kertomaan vanhemmille miten muut pihassa toimii.
Ihan laidasta laitaan porukkaa kuten vuokrataloissa yleensäkin. Suurinosa ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä,lapsiperheitäkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaita. Mun miehen sisko perheineen ainakin.
Kohta nekin on köyhiä, kun kuluttavat rahansa asuntoon jota eivät omista.
Varmaan ihan normiporukkaa, sanoisin, että nuorta, koska edulliset vuokrat ym.
Heei onpa kiva kun näin moni vastailee! Itsellä siis Lumolle hakemus menossa ja sillä mietin, että millaisia naapureita mahdollisesti. Mukava kuulla, että ihan normaalia porukkaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan normiporukkaa, sanoisin, että nuorta, koska edulliset vuokrat ym.
Lumolla ei ole mitenkään erityisen edulliset vuokrat. Tottakai on vanhempaa vuokra-asuntokantaa lähiöissä ja tällöin vuokrat matalia, mutta uudehkoissa taloissa tai hyvillä alueilla vuokrat ovat täysin markkinatasoa, jopa korkeampia, koska asuminen on turvatumpaa kuin yksityisellä vuokranantajalla ja asukkaalle melko hyviä etuja mm. remonttimahdollisuuksien kautta.
No, tälläsiä tavallisia työssä käyviä ihmisiä, tässä talossa asuu
jopa joku kaupungin valteetuttu, toki myös kaikenlaista muuta
porukkaa, mutta ei häiriöks, siitä pitää huolen vvo , manhattanin vuokrat.
neuvostoliiton varustelutaso, kiitos kun saan asua täällä. tässäkin
kämpässa on oikein parkettia jäljittelevät muovimatot, ja jos jotian
menee epäkuntoon, esin hanat. no, pari-kolme päivää niin homma on
hoidettu,
Tere tulemast elama
Olemme asuneet lumolla samassa asunnossa kohta neljä vuotta. Suurin osa asukkaista on lapsiperheitä ja nuoria. Meidän rapumme on rauhallinen, tosin lasten ääniä kuuluu silloin tällöin. Naapurit ovat mukavia ja moikkailevat. Muuta valittamista ei ole kuin vuosittain nouseva vuokra.
Entisiä VVO:laisia.