E-pillerien käyttäjät
Hei! Miltä tuntuu saastuttaa ympäristöä ja juomavettä estrogeenillä? Vaihda mieluummin paikallisesti vaikuttaviin menetelmiin kuten e-renkaaseen. Syötävissä pillereissä estrogeenia on huomattavasti enemmän, sillä sen on mentävä ruoansulatuksen läpi.
Kommentit (30)
Mulle ei koskaan kaupata hormoneja lekurissa tai terkkarilla. Itse asiassa päin vastoin, terkkari EI suositellut minulle hormoniehkäisyä ollenkaan. Olen muutenkin tehnyt kantani hyvin selväksi ja sanonut etten moiseen moskaan koske.
Tehtiin se joku tutkimus, missä todettiin ettei miehet suostuisi niitä miesten e-pillereitä vetämään. Sivuoireet niissä olivat samat mitkä naisilla
Pidän kyllä pillereitä syöviä naisia tyhminä ja vastuuttomina.
Osaakohan ne edes ajatella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin se joku tutkimus, missä todettiin ettei miehet suostuisi niitä miesten e-pillereitä vetämään. Sivuoireet niissä olivat samat mitkä naisilla
miehet eivät ota mitään biologista riskiä nussimisesta toisin kuin naiset raskauden takia. Liskoaivot eivät tiedosta lakeja missä naisen riskit kasataan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
homppelitki on tän tulosta.
Voi olla. Tyhmät naiset saastuttavat vesistöjä ja miehet naisistuu sekä vesistöjen kalat menevät pilalle estrogeenin takia.
Syön minipillereitä. Minulla on todella paha hormonihäiriö, jonka vuoksi en voi elää normaalia elämää ilman pillereitäni. Ilman pilleretä vuodan menkkoja 2-3 viikkoa, sitten 1,5-2 viikon tauko, jonka jälkeen 1-2 viikkoa tiputtelua, viikko taukoa ja taas 2-3 viikkoa kuukautisia. Joten eipä kyllä paljon kiinnosta vesistöjen hormonipitoisuudet.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista e-pillereistä hormonikierukkaan ja renkaaseen, mutta mikään muu ei minulle sovi paitsi nämä minipillerit.
Noniin. Lopputunnelmat.. e-pillereitä syömättömät naiset ovat upeita, älykkäitä, vahvoja ja itsenäisiä.. toiset taas tyhmiä juntteja jotka kuolevat syöpään. :D
Ihan hyvältä tuntuu, kiitos vain. Akne pysyy kurissa eikä menkat kestä kahta viikkoa putkeen. Toki ilman näitä tekijöitä voisin hyvin sellaisen ehkäisyrenkaan hommata.
Joo kyllä luen. En tosin keksustelupalstoilta kaikkea paskaa mitä porukka mututuntumalla kirjottelee.